Nieuwe GSX-R site !!!

The Wizzard

MF veteraan
14 jun 2005
2.261
3
Hallo beste mensen,

Na maanden ploeteren heb ik onlangs een nieuwe GSX-R site online gezet.
Hij is nog niet helemaal klaar dus er zullen nog een boel aanvullingen komen en de nodige verbeteringen, dus excuses alvast als het ergens niet helemaal lekker loopt !
Zie het maar als een proef lancering ;)

Dus kijk als je wilt even op www.gsxr-team.com :]

Gelijk een oproep aan die gene die hem bekeken hebben en het wel een warm hart toe dragen :
Heb je nog materiaal liggen waarvan je denkt dat het een waardevolle toevoeging is voor op onze site dan zijn wij daar erg blij mee :}

vrgr. het gsxr-team webteam
 
Zie het maar als een proef lancering ;)
Tsja hoe zal ik het netjes zeggen?
De website is "lelijk". :X
Elke keer als er op een link geklikt word dan word dat geopend in een ander venster..
Uiterst irritant. Verder is de indeling rommelig.....
Succes met het verbeteren van de website. :Y
 
Sorry, maar ik vindt het echt helemaal niks, nou ja... behalve dan dat het om gixxers gaat.

De lay-out is inderdaad veel te druk, je moet gewoon een rustige achtergrondkleur nemen en rustige tabellen of menu's zoals op deze site van het motor-forum. Je moet een wat volwassener stijl benaderen, dit is nog te amateuristisch.
 
Leuke site :Y
En mannen zoals er beschreven staat op de site zijn ze er nog aan bezig.
Maar het begin is er, en ik zal er vaak op kijken :Y
Trouwens is dit de vervanger van gsx-r contact ??
Want die kan ik al een hele tijd niet meer vinden.

Keep up the good work

Groeten John
 
Ben het ook eens dat het te druk is op de site. Er zijn te veel bewegende dingetjes en marquees op wat storend, amateuristisch en irritant is. Links openen soms in een nieuw venster en soms komt er een hele nieuwe pagina. Ook zijn de tekstvenstertjes bij sommige pagina's te klein zodat je blijft scrollen om een stukje tekst te lezen en misschien leuker om een ander lettertype te gebruiken. Er moet gewoon heel simpel een navigatie gedeelte zijn en een content gedeelte om het overzichtelijk en rustig te houden.

Succes ermee ;)
 
Het valt niet mee een website te maken weet ik uit ervaring.

Om je wat tips te geven: niet te donkere kleuren, niet teveel bewegende dingen, liever niet te vaak bij een nieuwe link een nieuwe pagina openen (je raakt als kijker het overzicht een beetje kwijt), tenzij het een andere website is natuurlijk. De vensters zijn niet hoog (groot) genoeg, zodat je veel moet scrollen.
De gehele lay-out doet erg druk aan.

Maar laat ik niet te hard roepen, op onze site valt ook wel wat aan te merken denk ik.


CAT
 
Leuke site :Y
En mannen zoals er beschreven staat op de site zijn ze er nog aan bezig.
Maar het begin is er, en ik zal er vaak op kijken :Y
Trouwens is dit de vervanger van gsx-r contact ??
Want die kan ik al een hele tijd niet meer vinden.

Keep up the good work

Groeten John

Nee ge site van gsx-r contact is nu www.gsx-rcontact.nl geworden nadat een 1 of andere lullo die site heeft weggekaapt toen de site overging naar een nieuwe provider. Die kan je dan alleen voor heel veel geld terug krijgen....

Gixxerdave
 
Beste mensen,

Al vast bedankt voor jullie reakties !

Natuurlijk zoals met alles krijg je verschillende ideeen en meningen.
Je kan ook niet met alles en iedereen rekening houden.
Echter word elk advies meegenomen om het zo perfect mogelijk te maken.
Aller eerst zal ik beginnen met alles terug te plaatsen in één scherm zodat het schakelen makkelijker verloopt.

Ik las ook de vraag of dit de vervangende site van gsx-r contact is.

NEE, gsx-r.nl is inderdaad op een laffe manier afhandig gemaakt en is nu www.gsx-rcontact.nl geworden.
Jammer dat clubs zelfs tegenwoordig niet meer met rust gelaten worden door geldkloppers :(

Wat betreft www.gsxr-team.com

Ik ben afgelope jaar door een motorongeluk noodgedwongen thuis komen zitten en misbruik mijn tijd om deze site te bouwen en onderhouden })
 
Mooie site, en idd die bewegende plaatjes werken een beetje op je zenuwen, maar zoals je zelf al aangaf je bent nog in ontwikkeling en je raakt nooit uit ontwikkeld, er je zult steeds meer ideeën opdoen om de site mooier en makkellijker te maken.

maar over het algemeen: GOED BEZIG *O*
 
hij heeft wel gelijk. Zoals het er nu uitziet is gewoon geen pan. Lichtkranten waren in 1998 al fout en nu nog steeds. Achtergrond is veels te druk.

Nice try maar kijk eens naar andere sites en bekijk een beetje wat wel werkt.
 
-Grotere knoppen met grotere fonts - duidelijker
-je pull-down menu werkt niet zo best - verdwijnt zodra je van de letters af gaat
terwijl je nog binnen de border zit
-dunnere borders - nu teveel op de voorgrond
-betere marges - teksten vallen buiten (onder) je borders
-ergens mist het de "Suzuki uitstraling" veel blauw,...heel weinig wit
 
Het initiatief is heel leuk, wel mijn mening:

- Kleurcombinatie kan wel, wel minder druk maken
- Geen lichtkranten gebruiken
- Ik zou de gehele styl veranderen, geen knoppen overal enz, misschien gewoon alles links

Gewoon doorgaan, niet 1 site is in 1 keer goed! :W
 
Beste mensen,

Nogmaals dank voor jullie reacties.
Ondertussen heb ik het een en ander al aangepast.
Met name het openen in een nieuw scherm is er uit gesloopt, dus nu navigeert het idd een stuk makkelijker over de site.
Ook kleur heb ik her en der aangepast zodat het een en ander beter uit komt.
Heb wat aan de snelheid gedaan al ben ik deels ook wel afhankelijk van de providors voor wat betreft de Up en Down stream.
Bovendien is er het een en ander aan informatie bij gekomen.
Hopelijk geeft het al vast meer kijk plezier want daar gaat het uiteindelijk om *D *D

groetjes en tot ziens op www.gsxr-team.com
 
zeer amateuristische site, als in, het webdesign. Sorry, kan er niet meer van maken, maar het is mijn werk dan ook. (niet echt het design, daar is een vriend van me voor, maargoed ;p). De kans dat het echt een mooit ontwerp wordt schat ik laag in, maar hier alvast een tip: Die hele alinea's die door het beeld schuiven d.m.v. zo'n standaard HTML-tag, eruit slopen, is niet mooi en niet handig.

Over het coderingsgedeelte...Je gebruikt javascript. Dat wordt niet door 'iedereen ondersteunt'. Liever vermijden dus als het kan.
 
precies..

hij is nu gewoon veel te druk en jaah kwil niet lullig zijn maar vind het design ook niet geweldig ;)

heb zelf het gevoel dat je ergens een template vandaan hebt gehaald en die hebt bewerkt maar daar is opzich niks mis mee.. O-)

ik zou zelf eigenlijk een andere site gaan maken maar dan gewoon simpeler/rustiger (dus lichte kleuren) leest ook beter.

ga bijv. een spelen met de design programma's zoals dreamweaver en photoshop die ik zelf gebruik en dan zal er vanzelf wel wat leuks uitkomen

http://www.good-tutorials.com
kijk hier anders ook even, als je toch tijd over hebt kun je hier handige tutorials vandaan halen en word er ook stap voor stap voorgedaan hoe je dingen kunt bewerken/ maken DUS OOK WEBSITES *D

ik zou zelf ook persoonlijk op de website kwa layout/design iets met de soes doen. dus plaatjes er in verwerken bijv. mooie header/banner maken maar niet te druk


* ik zeg dit niet om je werk af te kraken hoor maar gewoon min of meer mijn mening te geven want, je idee is wel goed en er zitten ook wel wat leuke ideeén in je site maar het lijkt mij dat je 'nieuw' kwa webdesignen bent en er teveel van de mogelijkheden in wilt stoppen. (dus bewegende plaatjes en alle andere extra functies die soms overbodig zijn)

maar blijven proberen

:} :}
 
wederom bedankt voor de info,

om een reactie te geven op voorgaande reacties.

Er zijn géén templates opgetrommeld en gebruikt.
alles is eigen werk !

De site is gebouwd in Dreamweaver ;)
En photoshop word idd gebruikt voor het grafische gedeelte.

Java script word wel gebruikt maar erg weinig (net als Flash)
Als je een andere browser dan IE gebruikt dan kan het zijn dat je bepaalde toepassingen niet kan zien, en mocht je in IE geen java kunnen zien dan kan je IE-5 of hoger instaleren en anders een java-plugin zoals automatisch aangegeven word vanuit IE.
Feit is (volgens onze statestieken) dat 87,3% van de bezoekers IE gebruiken, slechts 3,4% van onze bezoekers zijn niet in de mogelijkheid om met de browser die zij gebruiken om Java te vangen.
In een verder stadium zullen we kijken of we het ook voor hun aan kunnen passen.

Tja wat betreft smaak blijft het altijd twisten.
We vroegen om opbouwende critiek en vinden het daarom erg jammer dat er mensen zijn die de boel menen te moeten afbranden na het zien van slechts 1 of 2 pagina`s.
Feit is wel dat de site met grote regelmaat bezocht word en dat er (gelukkig) ook al héél veel positieve reacties zijn.
Dus voorlopig blijven we verder ontwikkelen en uitbreiden voor hen die het een gewaardeerde aanvulling vinden en uiteraard staan we open voor "opbouwende" critiek !

vrgr. www.gsxr-team.com

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan