Nijmegen Topic XVIII, Return to castle Noviostein

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey djib, PM je adres en nummer ff, ga hier zo wat dingetjes doen en wil dan ff een rondje doen...kom ik bij jou ff de koelkast legen :P
 
Turbo-T... Turbo-T... no doesn't ring a bell...

state your name, location and purpose
Ben ook redelijk nieuw op het forum *O*, bijna niemand zal me nog kennen.

Mijn is Thijs en ik kom uit Huissen, het is geen Arnhem geen Nijmegen maar iets tussen het schip en wal.....

Ik heb wel zin om vandaag een ritje te maken, Nijmegen ligt om de hoek dus interesse maar eens pijlen...
 
Ben ook redelijk nieuw op het forum *O*, bijna niemand zal me nog kennen.

Mijn is Thijs en ik kom uit Huissen, het is geen Arnhem geen Nijmegen maar iets tussen het schip en wal.....

Ik heb wel zin om vandaag een ritje te maken, Nijmegen ligt om de hoek dus interesse maar eens pijlen...

Ook al val je net niet onder Nijmegen of Arnhem.. je bent hier welkom :W

Denk dat er vanmiddag wel gereden gaat worden; zou het topic even in de gaten houden
 
He George goede morgen man en alweer een nieuw topic. :9

@ Nick WTF ben jij mee bezig man, 2e fiets al naar zijn gort , gelukkig heb je zelf niks dat is het voornaamste.
Ik zou als ik jou was maar een hobby erbij gaan zoeken, anders beland je nog eens in die kast die bij jullie in huis staat.

@ George= weet niet of ik het vandaag redt anders bel ik je ff op en spreken we wat af, ben tot maandag vrij.
 
Ik wil vanmiddag ook wel een stukje mee gaan rijden, kom uit Boxmeer. ;)

Kan vanaf 2 uur. Laten jullie even weten waar en hoe laat?

Groeten
 
Wat een watje!!! :+

is die weer

560ed649.jpg
 
He George goede morgen man en alweer een nieuw topic. :9

@ Nick WTF ben jij mee bezig man, 2e fiets al naar zijn gort , gelukkig heb je zelf niks dat is het voornaamste.
Ik zou als ik jou was maar een hobby erbij gaan zoeken, anders beland je nog eens in die kast die bij jullie in huis staat.

@ George= weet niet of ik het vandaag redt anders bel ik je ff op en spreken we wat af, ben tot maandag vrij.

ik zit vanaf morgen weer in het normale rooster; vroeg, middag, middag.. en zaterdagmorgen hang drapeer ik mezelf op de waalkade in een stoel en kom er niet meer uit tot ik ga werken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan