Nijmegen Topic XVIII, Return to castle Noviostein

Status
Niet open voor verdere reacties.
He George goede morgen man en alweer een nieuw topic. :9

@ Nick WTF ben jij mee bezig man, 2e fiets al naar zijn gort , gelukkig heb je zelf niks dat is het voornaamste.
Ik zou als ik jou was maar een hobby erbij gaan zoeken, anders beland je nog eens in die kast die bij jullie in huis staat.

@ George= weet niet of ik het vandaag redt anders bel ik je ff op en spreken we wat af, ben tot maandag vrij.


Hey Erwin, laat ff weten hoe laat jullie gaan rijden en waarna toe.

@Lordluud: balen zeg :(
Weer even aansterken en dan opzoek naar de volgende motor.

Trouwens zo'n VRO cursus lijkt me ook erg leuk om te doen.
Binnenkort eens een datum prikken. :]
 
Laatst bewerkt:
ja wanneer is der weer een gezellige rit met ijs!

ik stem op vanavond :Y


ga nu eerst naar utrecht foto's maken kijken of ik nog iets intressant tegen kom :+

zien jullie vanzelf wel :P
 
:o














full

:P
 
zonde lordluud, toen ik maandag je zag rijden dacht ik van, nou die heeft een goeie progressie gemaakt.
maar misschien moet je circuitdagen gaan doen dan ga je op de weg ook iets rustiger rijden, dat ervaar ik zelf ook, ik rij altijd met een marge! en als ik zo na bozzie kijk ook, die verlegd zijn grensen ook niet op de openbare weg, maar gaat daardoor wel vaak na de ring om daar lekker te knallen.
als je de grensen van je bike op wilt zoeken doe het dan op een circuit of VRO cursus, is ook veel leuker en veiliger als het mis gaat.
ja vallen kan altijd door vuil grind of wat dan ook.

gr steve
 
hoppa, en weer terug van george!

george: ziet er goed uit en je hebt het leuk ingericht! nogmaals beterschap met de arm en dat we weer snel rondje (met ijsje) mogen doen :W

was met de aerox gegaan om te kijken oftie goed liep: kwam er dus achter dat er sproeier 150 in zat, geen wonder dat ie niet lekker liep :+ heb nu 140 hij loopt nu wel als een dolle! op de terugweg begon mn teller lawaai te maken wat een bekend probleem is bij die dingen, dus maar eens op zoek naar een goeie...
 
hoppa, en weer terug van george!

george: ziet er goed uit en je hebt het leuk ingericht! nogmaals beterschap met de arm en dat we weer snel rondje (met ijsje) mogen doen :W

was met de aerox gegaan om te kijken oftie goed liep: kwam er dus achter dat er sproeier 150 in zat, geen wonder dat ie niet lekker liep :+ heb nu 140 hij loopt nu wel als een dolle! op de terugweg begon mn teller lawaai te maken wat een bekend probleem is bij die dingen, dus maar eens op zoek naar een goeie...

Jordy gespot op de st anna omstreeks 14.45 uur (?) , ik zat in me koekblik en reed je tegemoet ter hoogte van het radboud..
:W
 
zonde lordluud, toen ik maandag je zag rijden dacht ik van, nou die heeft een goeie progressie gemaakt.
maar misschien moet je circuitdagen gaan doen dan ga je op de weg ook iets rustiger rijden, dat ervaar ik zelf ook, ik rij altijd met een marge! en als ik zo na bozzie kijk ook, die verlegd zijn grensen ook niet op de openbare weg, maar gaat daardoor wel vaak na de ring om daar lekker te knallen.
als je de grensen van je bike op wilt zoeken doe het dan op een circuit of VRO cursus, is ook veel leuker en veiliger als het mis gaat.
ja vallen kan altijd door vuil grind of wat dan ook.

gr steve
:Y
 
Goeiemiddag :W

ik ben alvast preventief jaloers op iedereen die vandaag lekker heeft kunnen rijden.

ik ben maar niet op de motor gestapt, na een middag klussen en half high te zijn van de thinner.
trap afnemen in het nieuwe huis.

Djibber, doe je nog steeds de toer naar duitsland? wil stiekem toch nog een keertje mee :)
 
zonde lordluud, toen ik maandag je zag rijden dacht ik van, nou die heeft een goeie progressie gemaakt.
maar misschien moet je circuitdagen gaan doen dan ga je op de weg ook iets rustiger rijden, dat ervaar ik zelf ook, ik rij altijd met een marge! en als ik zo na bozzie kijk ook, die verlegd zijn grensen ook niet op de openbare weg, maar gaat daardoor wel vaak na de ring om daar lekker te knallen.
als je de grensen van je bike op wilt zoeken doe het dan op een circuit of VRO cursus, is ook veel leuker en veiliger als het mis gaat.
ja vallen kan altijd door vuil grind of wat dan ook.

gr steve

Ik snap het helemaal en denk voortaan ook wel wat beter na voordat ik tot het uiterste ga.
 
En hierbij mijn quote als antwoord;

Een Supermotard lijkt me inderdaad echt verschrikkelijk leuk. Maar op zo'n machine kun je nog gemakkelijker hard gaan, wheelies trekken, stoppies en weet ik het allemaal. Ik zou niet weten of ik die verleiding aan kan

Vandaar ook; ik moet er echt een hoby naast hebben (zoals het fabriceren van carbon onderdelen) anders richt ik me echt té veel op alleen het motorrijden.

Dit ongelukje heeft wel een deuk achtergelaten in mijn zelfvertrouwen. Misschien dat dit niet eens zo'n slecht nadeel is. Ik heb er niet alleen mezelf mee -O-


wat dacht je van meer tekenen *D ;) 8-)

ben blij dat je er goed vanaf gekomen bent. ook ik schik er iedere keer weer van.
een dierbaar forum lid verliezen is genoeg. -O- ;(
 
ik ben ook weer present.

ik zag gister in de nieuwsbrief van knmv dat ze een speciale VRO voor sport motoren hadden op lelystad. heb daar een tracktraining circuit dagje gehad, super leerzaam reed achter een marshall aan die er heel veel verstand van had, die gast rijd voorop maakt een KD terwijl die achterom kijkt naar hoe zijn volgers het doen respect haha

Nick heeft de foto's van die dag laatst al gezien.

motor is goed naar de klote zo te zien op de foto's ik denk dat je ouders ook behoorlijk geschokken zijn, zon telefoontje maken of krijgen is niet leuk
 
En hierbij mijn quote als antwoord;

Een Supermotard lijkt me inderdaad echt verschrikkelijk leuk. Maar op zo'n machine kun je nog gemakkelijker hard gaan, wheelies trekken, stoppies en weet ik het allemaal. Ik zou niet weten of ik die verleiding aan kan

Vandaar ook; ik moet er echt een hoby naast hebben (zoals het fabriceren van carbon onderdelen) anders richt ik me echt té veel op alleen het motorrijden.

Dit ongelukje heeft wel een deuk achtergelaten in mijn zelfvertrouwen. Misschien dat dit niet eens zo'n slecht nadeel is. Ik heb er niet alleen mezelf mee -O-

die hobby ernaast, het staat me bij dat jij fenominaal goed kon tekenen?

hobby genoeg dacht ik? of is dat gewoon n uurtje per dag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan