Hoi MFers,
Vandaag mijn FZS600 uit 2000 weggebracht voor het volgende:
- Klepspeling controleren dan wel stellen
- Inlaatrubbers vervangen (imitatie)
- Bougies vervangen (schijnt standaard te zijn bij klep stellen?)
- Nokkenas ketting en spanner controleren
Vervolgens ben ik gebeld met de uitslag:
- Klepspeling in orde
- Nokkenas ketting en spanner zijn nog goed maar komen op den duur wel
- Inlaatrubbers zijn vervangen
- 1 of ander rubbertje van een carb is gescheurd (schijnen 2 o-ringen te zijn) waarvoor de carb gesplitst moet worden.
Hiervoor willen ze mij 540 euro in rekening brengen wat in mijn optiek vrij veel is.
Is dit een gangbare prijs en ben ik gewoon een Hollander of speelt er hier meer?
Vandaag mijn FZS600 uit 2000 weggebracht voor het volgende:
- Klepspeling controleren dan wel stellen
- Inlaatrubbers vervangen (imitatie)
- Bougies vervangen (schijnt standaard te zijn bij klep stellen?)
- Nokkenas ketting en spanner controleren
Vervolgens ben ik gebeld met de uitslag:
- Klepspeling in orde
- Nokkenas ketting en spanner zijn nog goed maar komen op den duur wel
- Inlaatrubbers zijn vervangen
- 1 of ander rubbertje van een carb is gescheurd (schijnen 2 o-ringen te zijn) waarvoor de carb gesplitst moet worden.
Hiervoor willen ze mij 540 euro in rekening brengen wat in mijn optiek vrij veel is.
Is dit een gangbare prijs en ben ik gewoon een Hollander of speelt er hier meer?