Pak met kleur van ander pak

mark-k

MF veteraan
17 jul 2009
4.666
577
Een paar dagen geleden heb ik een wit leren pak gekocht. Toen ik hem thuis aan deed kwam ik er achter dat er achterop een paar blauwe streepjes/vlekjes zitten. Ik ben net naar de zaak terug gereden en ze hebben vanalles geprobeerd om het schoon te maken maar het is niet helemaal weg. Aangezien ik het pak al aan gehad heb enzo en ze m ook niet meer op voorraad hadden hebben ze m niet om kunnen ruilen.
Ik heb een potje leervet meegekregen met het advies om het pak een paar keer in te vetten in de hoop dat het vet het pak ook reinigt en ze gaan naar de leverancier bellen om te kijken of ze ergens de witte kleurstof vandaan kunnen halen.

Ik vroeg mij af of iemand hier misschien een goed idee had om het pak schoon te maken. Ik weet dat mijn pak in de loop van de tijd toch niet helemaal wit blijft maar ik vind dat blauwe toch niet zo fijn.

Alvast bedankt :)
 
Ga naar een winkel/kleding zaak waar ze leren jassen enzo verkopen, en vraag naar wat de reinigingsmethodes zijn? Volgens mij kunnen leren jassen niet in de wasmachine, dus er zullen vast andere manieren zijn om het schoon te krijgen. Wellicht krijg je zo die vlekken er af?
 
heb op m'n oude pak een keer witte schoenpoets gebruikt, werkte best goed alleen ventilatie gaatjes gaan wel dichtzitten :P
 
om leer schoon te maken heb je gewoon reinigings spul ik heb
4037823.jpg
en dat werkt prima om vlekken van je pak af te krijgen

mvg patrick
 
Terug
Bovenaan Onderaan