Project Big One - Super Four Since 1992 part 9. New Year

Status
Niet open voor verdere reacties.
Word flink geouwehoert hiero zeg!
Heb in een dag of 3 zo'n 1000 meldingen of zo? Poewéé...

Nou, ik denk dat dit ons laatste nachtje is. Net wakker, en ik moet zeggen dat nachtdienst niet zo heel verkeerd is. De hele wereld gaat ongemerkt aan je voorbij, maar de rest is wel lekker chilled. Zodra er iets speciaals moet gebeuren liggen we er meteen uit, want dan zijn de nodige mannetjes er niet, en komt alles tot een stand still.
Maar goed, een de onderkant hangt alles er weer onder. 3grote boegschroeven, 2 azimuth thrusters en ook de 2CPP's zitten/hangen weer op hun plaats. Nou moeten er binnen nog wat aandrijfassen en koppelingen gedaan worden, maar om daar nou met 7 man voor hier te blijven is wat overdreven waarschijnlijk. Kan dus zomaar zijn dat ik morgen naar huis kan. We wachjten het wel effe af dus.

8-)


Da's mooi dat je misschien naar huus mag,kan je hier ook weer mee ouwelulhoeren. _O- Je was een beetje stil de laatste paar dagen. :+
 
Zooooooo, goede sport voornemens. :) :)

Geen voornemen! :N Gewoon een loopje dat op het programma stond voor me, ik doe regelmatig loopjes 10-15 km of 10 EM zoals je weet. Halve marathon heb ik ook wel gedaan maar vind ik niet tof meer.......... :N
Soms een veldloopje maakt het afwisselend en vandaag was het een serieuze baggerpartij na die weken regen! _O-
 
Laatst bewerkt:
nog even over die valproppen
als alles in elkaar zit ga ik kijken of wit/zwart laten/of misschien t'rode van de brommer
mooi zal staan

Stomtoevallig ging er deze week eenzelfde setje weg op ebay.co.uk voor flink meer dan jij bij mij hebt betaald! :Y Wilde ze nog scoren voor Slappe Zak maar vond het te hoog oplopen. :N

Slappe Zak kwam nèt te laat achter ons overleg over deze valproppen, hij wilde ze ook overnemen maar toen was jij al onderweg......... _O-
 
kan ik hem overnemen van je pek :? :? :? ik zoek nog goed chroom spul voor de mijne :+ :+
[afbeelding]

en ik denk dat ik dat bij prs4 niet zal vinden :N :N

Zo hee! Jij schiet lekker op! :Y Al heel de kuip gedemonteerd sinds je hem een jaar(?) geleden al gepost hebt hiero? :$

En inderdaad, qua onderdelen richt ik me op de CB1300 anders kan ik er nog wel een pakhuis bijnemen........... Nog wel wat CB1000 (tuning)spul en wat Z1300kruimels.
 
Da's mooi dat je misschien naar huus mag,kan je hier ook weer mee ouwelulhoeren. _O- Je was een beetje stil de laatste paar dagen. :+

Hallo? :? Als hij daarvandaan kan melden dat hij weer thuiskomt doet hij toch al gewoon meelullen hiero? Zijn wifi van thuis werkt blijkbaar ook daar hoor............. _O-
 
Ja, als ik gewoon overdag kan werken dan is het wat handiger om s'avonds gewoon mee te kunnen lullen. We hebben wel veel loze uren hiero door de nacht gezien, maar ik heb geen internet op de werf dus kan ik niet effe kijken. Da's wel jammer...

8-)
 
Hee Mike,hoe ist met je 4 in 2 project.Je bent een bietje stilletjes. ;)

1) Misschien wel juist omdat ie aan het sleutelen is? :? Heb hem alleen nog niet gezien voor de achterste duovoetsteunen van de SC40. :N
2) Of omdat ie driftig op zoek is naar een 25 kW-brommer voor zijn dochter waarvan hij hier geen foto durft te posten. :$
 
Ja, als ik gewoon overdag kan werken dan is het wat handiger om s'avonds gewoon mee te kunnen lullen. We hebben wel veel loze uren hiero door de nacht gezien, maar ik heb geen internet op de werf dus kan ik niet effe kijken. Da's wel jammer...

8-)

Ooh? Dus jouw wifi thuis werkt daar niet? Slecht bereik zeg! _O-
 
Ooh? Dus jouw wifi thuis werkt daar niet? Slecht bereik zeg! _O-


Ja man, waardeloos ding. Dat dat verrekte signaal geen 27-Km draagt, snap er niks van. Zal CBvriendin eens bellen dat ze de antenne's een beetje beter richt. _O-


Mannen, ik zoek een borenslijper;

http://doe-het-zelf-verbouw.marktpl...rcflQNgr6D+vqPN1Aaa3y+Xm+lpVJv&fta_ind=2&fs=1

Wie weet er ergens een gebruikt machientje te staan zoals bovenstaand idee?
Die dingen zijn nogal prijzig zoals je kan zien.

Ik ga weer aan het werk, tot morgen!

8-)
 
Kijk uit dat je daar niet een erge turbulentie mee krijgt om je helm heen.Hoor je wel vaker als men een flip up neemt.Ik had op mijn Blackbird ook zo'n scherm toen ik die kocht en heb er toen heel snel een origineel scherm opgezet.Werd helemaal knetter van die wind om mijn kop. :Y zie foto,zie je net dat opstaande randje wat me gek maakte.
[~[url="http://img638.imageshack.us/img638/5740/322ef.jpg"]afbeelding~][/URL]


Weet ik! op b.v. de V-strom had ik er veel aan, maar op de Bandit had ik er weinig aan! :Y
 
Stomtoevallig ging er deze week eenzelfde setje weg op ebay.co.uk voor flink meer dan jij bij mij hebt betaald! :Y Wilde ze nog scoren voor Slappe Zak maar vond het te hoog oplopen. :N

Slappe Zak kwam nèt te laat achter ons overleg over deze valproppen, hij wilde ze ook overnemen maar toen was jij al onderweg......... _O-
zag ze toevallig ook langs komen op ebay
 
Word flink geouwehoert hiero zeg!
Heb in een dag of 3 zo'n 1000 meldingen of zo? Poewéé...

Nou, ik denk dat dit ons laatste nachtje is. Net wakker, en ik moet zeggen dat nachtdienst niet zo heel verkeerd is. De hele wereld gaat ongemerkt aan je voorbij, maar de rest is wel lekker chilled. Zodra er iets speciaals moet gebeuren liggen we er meteen uit, want dan zijn de nodige mannetjes er niet, en komt alles tot een stand still.
Maar goed, een de onderkant hangt alles er weer onder. 3grote boegschroeven, 2 azimuth thrusters en ook de 2CPP's zitten/hangen weer op hun plaats. Nou moeten er binnen nog wat aandrijfassen en koppelingen gedaan worden, maar om daar nou met 7 man voor hier te blijven is wat overdreven waarschijnlijk. Kan dus zomaar zijn dat ik morgen naar huis kan. We wachjten het wel effe af dus.

8-)


Alleen "WATJES" gaan eerder naar huis, bikkels blijven tot het einde :9 :9 :9 :9 :9
 
Dat noemen ze Goldwing! watje

8-)

Niks mis mee. 8-)

full
 
Ja man, waardeloos ding. Dat dat verrekte signaal geen 27-Km draagt, snap er niks van. Zal CBvriendin eens bellen dat ze de antenne's een beetje beter richt. _O-


Mannen, ik zoek een borenslijper;

http://doe-het-zelf-verbouw.marktpl...rcflQNgr6D+vqPN1Aaa3y+Xm+lpVJv&fta_ind=2&fs=1

Wie weet er ergens een gebruikt machientje te staan zoals bovenstaand idee?
Die dingen zijn nogal prijzig zoals je kan zien.

Ik ga weer aan het werk, tot morgen!

8-)


Mijn boren slijp ik altijd uit de hand? Zo geleerd op school toen ik nog goed kon zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan