Project Big One - Super Four Since 1992 part 9. New Year

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor,wel uitkijken natuurlijk.Het is een bepaalde draai met opwaartse beweging die je maakt met een 120 graden hoek.Anders snijdt je boor niet goed.

Er zijn in Nederland ook maar enkele mensen die dit kunnen :+

Ja! zoals ik die de LTS WTB heeft gedaan! :+
Maar ik blijf er bij, als je het alleen met je handen doet :+ haal je ze open! _O- _O-
 
Hallo kids, vraagje........... :?

Ik sta op het punt om vier binnenpoten + keerringen te kopen, 2 voor iemand anders (ex-Boonstramotor) en 2 voor mezelf/voorraad. :Y Nou bied deze fabrikant me een setje gouden binnenpoten aan, iemand interesse? *D

1) Normale poten GBP.80,- dus ca. €.100,-/st.
2) Gouden poten GBP.140,-(!) dus ca. €.170,- st.

Voor het vergelijk; één originele binnenpoot kost bij Honda al €180-190,-! ;(

Natuurlijk komt er nog wat bij voor verzenden en de keerringen maar als ik er meerdere in 1x laat komen dan kunnen we dat verdelen. :Y Bij 4 poten krijg ik de keerringen al gratis. *O*

Lejo? Moet ik vragen of hij ze ook in zwart kan leveren? 8-)

Iemand SERIEUZE interesse?

full
 
Nog even gezocht naar een CB1300 met gouden binnenpoten..........

full


En nog wat andere accessoires.......... _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja! zoals ik die de LTS WTB heeft gedaan! :+
Maar ik blijf er bij, als je het alleen met je handen doet :+ haal je ze open! _O- _O-


UIT de hand Rietstengel, niet MET de hand!

Ik kan het ook wel, maar wil graag een machientje hebben zoals je kan zien in die link. Maar die krengen zijn nogal prijzig dus. Maar dan heb je ook wat.
Maar ik zoek dus een gebruikte.

8-)
 
Hallo kids, vraagje........... :?

Ik sta op het punt om vier binnenpoten + keerringen te kopen, 2 voor iemand anders (ex-Boonstramotor) en 2 voor mezelf/voorraad. :Y Nou bied deze fabrikant me een setje gouden binnenpoten aan, iemand interesse? *D

1) Normale poten GBP.80,- dus ca. €.100,-/st.
2) Gouden poten GBP.140,-(!) dus ca. €.170,- st.

Voor het vergelijk; één originele binnenpoot kost bij Honda al €180-190,-! ;(

Natuurlijk komt er nog wat bij voor verzenden en de keerringen maar als ik er meerdere in 1x laat komen dan kunnen we dat verdelen. :Y Bij 4 poten krijg ik de keerringen al gratis. *O*

Lejo? Moet ik vragen of hij ze ook in zwart kan leveren? 8-)

Iemand SERIEUZE interesse?

[afbeelding]


Laat 'm een set ZWARTE meeleveren, ben ik je man!

8-)
 


Aan opleidingen hecht ik (met alle respect) niet zoveel waarde.

Ik heb hier een HTS'r bij me die het verschil niet eens weet tussen een carouselbank, een kotterbank en een draaibank.

Ik heb alleen LTS metaal gedaan, en heb de nodige ervaring. Daar kom je ook een eind mee.

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan