Project Big One - Super Four Since 1992 part XI. Gekkegetal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen!

Lekker grijs en bewolkt hiero....

Wat ga ik vandaag doen;
*Spatborden scoren in Drunen
*Naar de Europees Kampioen Twin Shock voor een kick starter-reparatie-verzoek
*PTC wielen balanceren van 'nieuwe' Peugeot
*Aan aanhager werken
*Aan versn. pook werken
*Ergens tijd vinden om m'n Azev's te monteren

Verder niet veel geloof ik..... :X

8-)


De werkvolgorde klopt niet he-le-maal Leo :+

Wat ga ik vandaag doen;

*Aan versn. pook werken :Y

En de volgende week dit _O-

*Spatborden scoren in Drunen
*Naar de Europees Kampioen Twin Shock voor een kick starter-reparatie-verzoek
*PTC wielen balanceren van 'nieuwe' Peugeot
*Aan aanhager werken
*Ergens tijd vinden om m'n Azev's te monteren
 
Heb eens onder het zadel gekeken bij het poetsen, maar als je bedenkt dat je dit kunt vol stouwen tot aan de bovenkant van het frame! tot helemaal achter. dan past er wel meer onder dan alleen een regenpak, dat topkoffertje laat ik dus voorlopig achterwegen
p1060820t.jpg

voor de verhouding, er staat een potje belgom in, dus plek genoeg
p1060821c.jpg
 
Mwah..... Ik heb een aantal verschillende op het oog, maar alles afhankelijk van het budget!
Bij snoekmotoren.nl staan 2 heleeee mooie rood/witte cb's die staan met stip op een, en een hele mooie gsf1250f bij huybers en ik vind een r1200r nog steeds erg gaaf oa bij dejongmotor.nl
Bij de jong De Jong in- en verkoop staat ook een hele mooie cb seven fifty voor Willem!
Dus de keuze is reuze ~nou het geld nog ;)~
 
Laatst bewerkt:
Mwah..... Ik heb een aantal verschillende op het oog, maar alles afhankelijk van het budget!
Bij snoekmotoren.nl staan 2 heleeee mooie rood/witte cb's die staan met stip op een, en een hele mooie gsf1250f bij huybers en ik vind een r1200r nog steeds erg gaaf oa bij dejongmotor.nl
Bij de jong De Jong in- en verkoop staat ook een hele mooie cb seven fifty voor Willem!
Dus de keuze is reuze \nou het geld nog ;)\


Inderdaad Hotze die 750 zou bijna perfect (zwart kleur) zijn geweest voor over 1 jaartje ;) Zou ik die nu kopen ben ik binnen 1 minuut single of tovert mijn vriendin me met een klap en hakbijl om in een meisje _O-
 
~
Mwah..... Ik heb een aantal verschillende op het oog, maar alles afhankelijk van het budget!
Bij snoekmotoren.nl staan 2 heleeee mooie rood/witte cb's die staan met stip op een, en een hele mooie gsf1250f bij huybers en ik vind een r1200r nog steeds erg gaaf oa bij dejongmotor.nl
Bij de jong De Jong in- en verkoop staat ook een hele mooie cb seven fifty voor Willem!
Dus de keuze is reuze \nou het geld nog ;)\~


Deze kost dus echt niet veel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan