Project Big One - Super Four Since 1992 part XI. Gekkegetal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dacht vanmiddag ga eens ff kijken of ik handig genoeg ben om de Garmin houder erop te zetten en aan te sluiten,had al aan Martin gevraagd of hij zou willen helpen maar dacht ga het eerst eens ff zelf proberen.En jawel ben handig genoeg daarvoor. :Y





Alleen over het draadje wat blijft bengelen als alles eraf is ben ik het nog niet zo over eens of dat zo moet blijven. :?



Maar het werkt in iedergeval dus da's deel 1.Nu er nog achter komen hoe je een route maakt en dan in het toestel mot proppen. :? Dat is nog ff een raadsel.
 
Laatst bewerkt:
Zo dacht vanmiddag ga eens ff kijken of ik handig genoeg ben om de Garmin houder erop te zetten en aan te sluiten,had al aan Martin gevraagd of hij zou willen helpen maar dacht ga het eerst eens ff zelf proberen.En jawel ben handig genoeg daarvoor. :Y

[~[url="http://img545.imageshack.us/img545/892/004szr.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img194.imageshack.us/img194/8857/006pa.jpg"]afbeelding~][/URL]

Alleen over het draadje wat blijft bengelen als alles eraf is ben ik het nog niet zo over eens of dat zo moet blijven. :?

[~[url="http://img685.imageshack.us/img685/5083/005bwk.jpg"]afbeelding~][/URL]

Maar het werkt in iedergeval dus da's deel 1.Nu er nog achter komen hoe je een route maakt en dan in het toestel mot proppen. :? Dat is nog ff een raadsel.


Waarom haal je alles eraf? je kunt de houder toch laten zitten? of ben je bang voor diefstal?
 
Heb eens onder het zadel gekeken bij het poetsen, maar als je bedenkt dat je dit kunt vol stouwen tot aan de bovenkant van het frame! tot helemaal achter. dan past er wel meer onder dan alleen een regenpak, dat topkoffertje laat ik dus voorlopig achterwegen
[afbeelding]
voor de verhouding, er staat een potje belgom in, dus plek genoeg
[afbeelding]

Die van mij is dieper,kan je 2 potjes Belgom op elkaar zetten en past het nog.Er zal bij jou wel wat meer electronica in gepropt zitten.??
 
Netjes peet. Maar er zijn bolletjes los verkrijgbaar die je op een van de 4 inbusbouten kan zetten die het stuur vast houd. Dan hoef je het stuur niet te beschadigen met het U-tje wat nu om je stuur zit
 
Netjes peet. Maar er zijn bolletjes los verkrijgbaar die je op een van de 4 inbusbouten kan zetten die het stuur vast houd. Dan hoef je het stuur niet te beschadigen met het U-tje wat nu om je stuur zit


Ja ik dacht al toen ik bezig was,hoe zit dat want jij hebt een losse bol.Waar had je die gekocht ???

Trouwens heb de U beugel eerst ff ingetape met ducktape.Dacht al dat gaat krassen en dat willen we niet. :N :N
 
Zo dacht vanmiddag ga eens ff kijken of ik handig genoeg ben om de Garmin houder erop te zetten en aan te sluiten,had al aan Martin gevraagd of hij zou willen helpen maar dacht ga het eerst eens ff zelf proberen.

En jawel ben handig genoeg daarvoor. :Y Nu er nog achter komen hoe je een route maakt en dan in het toestel mot proppen. :? Dat is nog ff een raadsel.


Daarom was je zo stil Peter ;) .Het ziet er netjes uit hoor :Y De rest is een kwestie van lezen en uitproberen. *O*
 
GA HIER RECHTSLINKS EN MAAK EEN U-BOCHT
HERBEREKENEN
HERBEREKENEN
HERBEREKENEN
KEER OM, KEER OM, GA HIER DOOR DE MIDDENBERM

Welkom in de wereld die Garmin heeft!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan