Schakelaar koelventilator?!

Timmy!

Die hard MF'er
29 jan 2013
396
0
Op mijn circuitmotor wil ik een schakelaar, waarmee ik de koelventilator aan/uit kan zetten, monteren. Wie weet waar ik zo'n schakelaar kan krijgen en wie weet hoe ik hem moet monteren? Is het een kwestie van plug & play of moet ik iets aanpassen?

Alvast bedankt! ;)
 
Ik ben niet geïnteresseerd maar ik heb wel een vraagje. Ik wil ook een schakelaar op mijn circuitmotor maken om de ventilator aan/uit te schakelen. Heb je de schakelaar er zelf op gemonteerd? Weet je misschien hoe hij gemonteerd is en waar de schakelaar gemonteerd zit?

Alvast bedankt! ;)
ja hoor, gewoon dom zijn
 
ja hoor, gewoon dom zijn

Waarom begrijp je niet dat het erg makkelijk zou zijn geweest als hij het me uit zou kunnen leggen! :? Hij heeft tenslotte dezelfde motor met een schakelaar voor de ventilator er op gemonteerd, wat ik ook wil!

Ik begrijp je reactie ook een beetje maar ik denk dat je mijn denkwijze verkeerd hebt geïnterpreteerd! Ik heb namelijk echt wel veel aan jullie reacties gehad en ben er inmiddels al aan bezig! :Y
 
Waarom begrijp je niet dat het erg makkelijk zou zijn geweest als hij het me uit zou kunnen leggen! :? Hij heeft tenslotte dezelfde motor met een schakelaar voor de ventilator er op gemonteerd, wat ik ook wil!

Ik begrijp je reactie ook een beetje maar ik denk dat je mijn denkwijze verkeerd hebt geïnterpreteerd! Ik heb namelijk echt wel veel aan jullie reacties gehad en ben er inmiddels al aan bezig! :Y
Het heeft geen nut om de fan eerder in te schakelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan