Shark raw of roof boxer helm?

Niet om mee te kauwen met de rest, omdat dat normaal wordt gevonden hier.

Trouwens, laatste off topic reactie van mij.
 
Laatst bewerkt:
Niet om mee te kauwen met de rest, omdat dat normaal wordt gevonden hier.

Trouwens, laatste off topic reactie van mij.
Post ontopic eens een foto van jezelf dan. Met je roofboxer, schoudertasje en wannabe-mocro vriendjes.
 
Even een update; ik heb besloten geen shark raw, en geen roof boxer te halen, en ga binnenkort naar de winkel om de shark evo-line te passen.

Tevens blijf ik het raar vinden dat mensen gelijk iedereen over 1 kap moet scheren. Puur omdat de shark raw/roof boxer veel door allochtone nederlanders met gucci tasjes en bontkraag jassen gebruikt word, betekend dit toch niet dat IEDEREEN met die helm zo hoeft te zijn? Ik zelf ben 100% nederlands, rij op een schakelbrommer en geen motorscooter, en draag geen gucci tasjes, geen bontkraag jas, en doe niet aan plofkraken, ik vond het uiterlijk van deze helmen gewoon wat hebben, maar aangezien ze dus geen goede bescherming bieden heb ik besloten voor een andere helm te gaan.

Voor de mensen die wel serieus advies gegeven hebben: bedankt.
 
Even een update; ik heb besloten geen shark raw, en geen roof boxer te halen, en ga binnenkort naar de winkel om de shark evo-line te passen.

Tevens blijf ik het raar vinden dat mensen gelijk iedereen over 1 kap moet scheren. Puur omdat de shark raw/roof boxer veel door allochtone nederlanders met gucci tasjes en bontkraag jassen gebruikt word, betekend dit toch niet dat IEDEREEN met die helm zo hoeft te zijn? Ik zelf ben 100% nederlands, rij op een schakelbrommer en geen motorscooter, en draag geen gucci tasjes, geen bontkraag jas, en doe niet aan plofkraken, ik vond het uiterlijk van deze helmen gewoon wat hebben, maar aangezien ze dus geen goede bescherming bieden heb ik besloten voor een andere helm te gaan.

Voor de mensen die wel serieus advies gegeven hebben: bedankt.
niet iedereen, maar wel veel.

Als de VW Golf 99 van de 100 keer als vluchtauto werd gebruikt bij overvallen, dan word dat toch ook over 1 kam geschoren?
als 99 van de 100 Jumbo's bizar asociaal personeel heeft, dan vinden we het toch allemaal een aso winkel?

het is niet zo heel gek dat dit alles over 1 kam geschoren word.
Ga maar eens Nijmegen centrum in. je word niet met 15kmh voorbijgereden door iemand die volle bak in de begrenzer loopt te knallen terwijl hij een Shoei NXR helm draagt _O-
(Vervang Nijmegen door elke grote stad of meeting of snelweg, of landweggetje en ga maar door)

Of misschien komt het omdat heel B&B zo'n apparaat draagt.
 
Even een update; ik heb besloten geen shark raw, en geen roof boxer te halen, en ga binnenkort naar de winkel om de shark evo-line te passen.

Tevens blijf ik het raar vinden dat mensen gelijk iedereen over 1 kap moet scheren. Puur omdat de shark raw/roof boxer veel door allochtone nederlanders met gucci tasjes en bontkraag jassen gebruikt word, betekend dit toch niet dat IEDEREEN met die helm zo hoeft te zijn? Ik zelf ben 100% nederlands, rij op een schakelbrommer en geen motorscooter, en draag geen gucci tasjes, geen bontkraag jas, en doe niet aan plofkraken, ik vond het uiterlijk van deze helmen gewoon wat hebben, maar aangezien ze dus geen goede bescherming bieden heb ik besloten voor een andere helm te gaan.

Voor de mensen die wel serieus advies gegeven hebben: bedankt.

Ach joh, trek het je niet aan.
Niet alle BMW-rijders zijn buikige grijze oudere heren met een geel hesje aan
Niet alle Goldwingrijders zijn posers met een spijkerjackje met pads aan en een teddybeer achterop.
Maar meestal.... ;) :+

Mag ik trouwens vragen wat je overtuigd heeft (ik hoop niet het image :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ach joh, trek het je niet aan.
Niet alle BMW-rijders zijn buikige grijze oudere heren met een geel hesje aan
Niet alle Goldwingrijders zijn posers met een spijkerjackje met pads aan en een teddybeer achterop.
Maar meestal.... ;) :+

Mag ik trouwens vragen wat je overtuigd heeft (ik hoop niet het image :+ )


Ik was eigenlijk opzoek naar een systeemhelm, en heb eerlijk gezegd gewoon een beetje op internet rondgekeken naar de populairste helmen rond de 200 euro, en daarvan de mooiste uitgezocht. Het hele idee van de shark raw vond ik ook wel wat hebben (helm waarvan je het maskertje gewoon omhoog kan zetten, of eventueel eraf halen in de zomer) Wat ik niet wist is dat deze helmen (de shark en roof) eigenlijk dus te duur zijn voor wat ze bieden
 
niet iedereen, maar wel veel.

Als de VW Golf 99 van de 100 keer als vluchtauto werd gebruikt bij overvallen, dan word dat toch ook over 1 kam geschoren?
als 99 van de 100 Jumbo's bizar asociaal personeel heeft, dan vinden we het toch allemaal een aso winkel?

het is niet zo heel gek dat dit alles over 1 kam geschoren word.
Ga maar eens Nijmegen centrum in. je word niet met 15kmh voorbijgereden door iemand die volle bak in de begrenzer loopt te knallen terwijl hij een Shoei NXR helm draagt _O-
(Vervang Nijmegen door elke grote stad of meeting of snelweg, of landweggetje en ga maar door)

Of misschien komt het omdat heel B&B zo'n apparaat draagt.

Misschien toch maar eens een NXR toerenbegrenzerverkrachtingsritje plannen? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan