SR500 stampertje 2

Godverdegodver.... ik wil wel eerst een rondje voor dat ie weg is.
 
Ik ga zondag naar de caferacerdag in Achterveld met de sr,Jasper en Ron gaan ook mee.Weet je zeker dat je niet mee kunt?

Wordt wel mooi weer....
 
Ik kan er id amper tussen uit, waarom is dit altijd zomers? Schoot van de week ook nog aardig in m'n rug, dus een ritje heen en terug naar Achterveld lijkt niet erg verstandig.......zeker niet als ik achter Jasper aan moet rijden! Veel plezier jongen en geniet nog even van je sr!
 
Ruim 300km heen en weer naar Achterveld,samen met een 2,3 en een vier pitter.Was prima te doen,ook de snelweg.
Eigenlijk heb je voor de fun niet meer nodig ook....
 
jammer dat ik net xt 500 heb gekocht! want deze ziet er wel goed uit! :o Ruilen? :+

Van ruilen komt huilen toch? :+

Maar lijkt me niet handig,moet ik de xt weer verkopen....

Zie dat je aardig stapje terug hebt gedaan met je motoren,is bij jou de funfactor ook gaan meespelen? *D *D
 
ja idd. Rijbewijs is me te lief! en dit is gewoon lachen geblazen! Beetje door de buurt en af en toe een bospaatje }) en natuurlijk het geluid! ze horen je van ver aankomen!
 
Des te meer reden om hem te houden! Ik zeg weg met die duke!
Ruim 300km heen en weer naar Achterveld,samen met een 2,3 en een vier pitter.Was prima te doen,ook de snelweg.
Eigenlijk heb je voor de fun niet meer nodig ook....
 
De SR staat op MP voor €1500,lijkt me eerlijk gezegd geen verkeerde prijs.
 
He wat nou, in de scooterbysniss begonnen? Zag Kawagroene kappen......
 
Jij ziet ook alles!Kleur lijkt idd op Kawa-groen,heeft dochterlief zelf uitgekozen icm paars :+
Scooter is vandaag gekomen,ze heeft alleen nog geen rijbewijs *D

ik ben bang dat de appel niet ver van de boom valt.....
 
De SR is zojuist opgehaald,veel plezier ermee,Lambert ;)
Volgens mij wel een liefhebber,dus komt wel goed!

Motor liep bij de tweede trap,deed ie bij mij nooit :+

Mag slotje op wat mij betreft.
 
Voor het slotje wordt er geplaatst een laatste compliment op de snelheid van het bouwen! Ben benieuwd wat het volgende project wordt!
 
Mwoah,heb van de opbrengst net de scooter betaald van dochterlief... :P
 
Ik baal ervan, heb toch een beetje meegesponsord en vond hem gewoon leuk. heb er niet eens een rondje op gereden......... zouden we nog naar monoconnection........... Ik heb al twee, nee drie van die dingen anders had ik hem gekocht!
By the way, je hekken zitten erin en Rob was zeer tevreden!
 
Monoconnection is mss nog wel mogelijk,ga actief op zoek naar een mono ter vervanging van de duc...
 
Hi, ok gelukkig. Vandaag stuhje gereden en serieus, het is bijna 30 jaar geleden dat ik op een soort gelijke motor net zo veel plezier heb beleefd...geniaal, als n kind zo blij.
Je hebt een geweldig apparaat gebouwd....precies maar dan ook echt 100 procent wat ik zocht...
Geef maar een gil als je er nog een wilt bouwen; graaaaag!!
Dit is er een die ik nooit verkoop...:))

Zo,n mailtje van de nieuwe eigenaar is toch leuk om te lezen :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan