suzuki gsx 750 inazuma luchtfilter

Ginolepercq

Rookie
8 mei 2023
4
0
Kan er mij iemand verder helpen met een probleem betreffende de luchtfilters.
De inazuma werd omgebouwd tot cafe racer. ik blijf een probleem hebben met de verhouding benzine/lucht.
Stationair draait hij mooi maar bij het gas geven valt hij stil.
De carbs werden gereviseerd en er staan open luchtfilters op.
Hij werd al binnen gedaan bij een garage maar daar is weinig veranderd.
Iemand die dit probleem kent of iemand kent met ervaring in West- vlaanderen?
CARBS1.jpg
 
Kan er mij iemand verder helpen met een probleem betreffende de luchtfilters.
De inazuma werd omgebouwd tot cafe racer. ik blijf een probleem hebben met de verhouding benzine/lucht.
Stationair draait hij mooi maar bij het gas geven valt hij stil.
De carbs werden gereviseerd en er staan open luchtfilters op.
Hij werd al binnen gedaan bij een garage maar daar is weinig veranderd.
Iemand die dit probleem kent of iemand kent met ervaring in West- vlaanderen?Bekijk bijlage 1877359
Rijdt er maar mee naar Goes, daar zit Tovami.
Is niet zo heel ver van jou vandaan.
Die ken jou wel helpen
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
het ligt niet aan de filters, het ligt aan onwetendheid en gebrek aan kennis
hahaha , ja , die discussie hebben we al eens gehad , wat ik eigenlijk bedoel is dat deze vraag hier al wel 100 keer langs is gekomen , kreeg zelf mijn motor in het verleden niet meer aan het lopen als hij koud was , dyno bank en de hele zooi er bij , maar nee hoor , smoorkleppen waren het enige wat hielp
 
Dynojet kit zit erin, carburators zijn van 2 sets 1 gemaakt, geen speling meer op de schuiven.
kan wel geloven dat dit gevoelige materie is en waarschijnlijk al veel gepasseerd maar kan mij iemand gewoon zeggen waar ze er genoeg verstand van hebben om dit op te lossen? (r4motos is genoteerd).
 
Volgens mij zijn er behoorlijk veel van deze blokken omgebouwd naar open filter. Het enige wat ik weet, is dat er behoorlijk verschil zit in de uitvoering van open filters.
Heb je tovami trouwens zelf gebeld, of heb je het van horen/ zeggen? Zie zelf niet op de site dat ze geen 20+ jaar oude motoren meer doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan