Suzuki GSX750 R 92 vraag

Black Eagle

MF veteraan
14 jan 2003
1.574
0
Almelo Overijssel
Hello Mensen,

Zal nu ff lekker domme vragen gaan stellen..
Heb nog nie zolang mijn motor en nu komt de vraag of deze nu watergekoeld is..

Deze vraag heb ik al eerder gesteld, maar het probleem zit het hem waar is het punt om bij te vullen en te kijken of er genoeg in zit...

Heb namelijk alleen een kijkgat aan de zijkant van de motor achter, dit is waarschijnlijk voor de olie van de remschijf achter..

Tevens zit er een Bijvul punt in voor CCL of CLL ...weet ff nie meer wat het was..

Is deze nu voor bijvullen remvloeistof of koelvloeistof..

Nou ja ... vast wel iemand die me ff het een en ander kan vertellen..

Greetz...

(oO StIll LeArNiNg Oo)
 
Als je motor watergekoeld is, wat ik wel aanneem, zit de bijvul dop op de radiator. Daar moet je m dan bijvullen :9
Kan je je slangetjes niet volgend dan? Remvloeistof moet bij de rem uitkomen en die slangetjes zijn een stuk dunner als je slang voor de koeling :+
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is zit er een klein reservoir onder de buddy, daar kan je de koelvloeistof bijvullen, dus niet op de radiateur want dan moet eerst de tank eraf.
Je kan het vloeistofpeil controleren door over het achterwiel heen te kijken, onder tegen de buddy aan zit het reservoir. Het staat een beetje knullig omschreven, maar je ziet het vanzelf. Ik heb ook ff moeten zoeken. Succes! :)
 
Thx dude...

Zal gelijk kijken of er nog wat in zit...hahaha :? :X

mzzls..

PS :

heb ook iets een rammelend geluid wat minder wordt als de motor warmer wordt..

Ik denk dat het met de wisselbak te maken heeft, maar de technische mannen bij Jurgen van Dijk uit Enschede zeggen dat suzuki altijd wat rumoeriger is...klopt dit ? of is er echt iets met me wisselbak nie goed...
 
Nou, gevonden...

Bedankt lui...

full


Hier het resultaat...

Iemand nog tips voor olieen die het beste zijn voor de GSX RW ?

Bedoel dus motorolie, wisselbak, enz enz..

Hoor het wel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan