SV 1000 topic deel II

Wat vind jij van de Sv1000s?

  • Ultra geile fiets!

    Stemmen: 40 42,1%
  • Cijfer: 9

    Stemmen: 9 9,5%
  • Cijfer: 8

    Stemmen: 18 18,9%
  • Cijfer: 7

    Stemmen: 6 6,3%
  • Cijfer: 6

    Stemmen: 5 5,3%
  • Cijfer: 5

    Stemmen: 2 2,1%
  • Wat een lelijk hok!

    Stemmen: 15 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    95
Status
Niet open voor verdere reacties.
jij ook mee....
zullen we zaterdag 30 augustus afspreken?
 
:) voorwat hoort wat ;)
we spreken dan wel wat af in omgeving alkmaar...maar dat is geen probleem dacht ik he?
Iets meer in het midden van nederland mag ook, of in die polder bij lelystad als dat circuit niet gebruikt word ofzo (lijkt mij sterk) :X
Maar gewoon even de agenda trekken, ergens achter september?
 
zooooooooo....ff afspraak gemaakt bij hyperpro, 25ste gaat het veren setje voor en achter erop....woeiiiww...dat gaat een stuk beter worden! :)
 
zooooooooo....ff afspraak gemaakt bij hyperpro, 25ste gaat het veren setje voor en achter erop....woeiiiww...dat gaat een stuk beter worden! :)

Ben je echt zo ontevreden over de vering?
Wanneer kunnen we plaatjes van je SV verwachten?
 
Ben je echt zo ontevreden over de vering?
Wanneer kunnen we plaatjes van je SV verwachten?
standaard vering is klote, ga maar is aanremmen voor een bocht...echt hard remmen, je ligt binnen notime onder in je vork...en veerweg ho maar...

achter is wat aan de harde kant, die moet wat zachter...want je gebruikt achter je veerweg helemaal niet... :)

edit: plaatjes komen nog ...want me fiets is nog standaard...dus er is nog niet veel te zien... :)
 
Laatst bewerkt:
me is redelijk blij ik werd net gebeld door MDI, en me kroonplaat + stuur van abm en me stalen remleidingen voor en achter worden vandaag nog op de post gedaan...dat betekend dat vrijdag als ik de motor ga weg brengen die spullen er iig op komen.

de uitlaten worden waarschijlijk pas vrijdag bij de importeur geleverd en dan moeten ze nog vanaf daar op de post...dus redt ik niet meer voor zaterdag (dan heb ik een lelystad ftt3 dag).

t lijkt allemaal mee te zitten....maarja...eerst zien dan geloven :)
 
me is redelijk blij ik werd net gebeld door MDI, en me kroonplaat + stuur van abm en me stalen remleidingen voor en achter worden vandaag nog op de post gedaan...dat betekend dat vrijdag als ik de motor ga weg brengen die spullen er iig op komen.

de uitlaten worden waarschijlijk pas vrijdag bij de importeur geleverd en dan moeten ze nog vanaf daar op de post...dus redt ik niet meer voor zaterdag (dan heb ik een lelystad ftt3 dag).

t lijkt allemaal mee te zitten....maarja...eerst zien dan geloven :)
Let op de stalen remleiding is naar 1 remcilinder bij het voorwiel.
Je moet dus zelf nog een stukje kopen om naar de andere remcilinder voor te komen.
En de gaskabel is te kort. Het past wel maar dan zagen ze gewoon 10cm van het stuur af, en dat is niet de bedoeling. Bij mij zit er een gaskabel op van de DL-1000 of te wel de V-storm
 
aha...
thnx voor de tip...
die stalen remleidingen is een compleet setje voor de sv1000s...dus ik ga er vanuit dat alles erbij zit.

van die gaskabel...dat is wel positief...ik weet niet of ze dat op voorraad hebben...past dat precies met die gaskabel van de vstrom..is die niet te lang?
 
aha...
thnx voor de tip...
die stalen remleidingen is een compleet setje voor de sv1000s...dus ik ga er vanuit dat alles erbij zit.

van die gaskabel...dat is wel positief...ik weet niet of ze dat op voorraad hebben...past dat precies met die gaskabel van de vstrom..is die niet te lang?
compleet............................. tja die ken ik, maar wie weet heb jij meer geluk.
De gas kabel is wat ruim zie de foto's. Maar ik heb het eerst uitgeprobeert met de gewone sv kabel, met als gevolg dat ik het hele krappe bochtje achter mijn huis veelste snel nam en met de motor in de achtertuin stond van de buren. :( Want bij een krappe bocht gaar die vanzelf 3000 toeren harden. Dus de volgende dag met een bos bloemen naar de buurvrouw. O-) De kabel staat gewoon te strak, niet proberen.
 
compleet............................. tja die ken ik, maar wie weet heb jij meer geluk.
De gas kabel is wat ruim zie de foto's. Maar ik heb het eerst uitgeprobeert met de gewone sv kabel, met als gevolg dat ik het hele krappe bochtje achter mijn huis veelste snel nam en met de motor in de achtertuin stond van de buren. :( Want bij een krappe bocht gaar die vanzelf 3000 toeren harden. Dus de volgende dag met een bos bloemen naar de buurvrouw. O-) De kabel staat gewoon te strak, niet proberen.
ik heb motoport al gebeld, en ze gaan de vstrom kabel meteen bestellen...ze gaan het eerst zo proberen, is het prut, (hun verantwoording) dan zetten ze die andere kabel er meteen op!

t wordt heel spannend allemaal, want zaterdag zit ik op lelystad en vrees dat ze het niet afkrijgen...maar ze hebben beloofd van wel....dus wie weet...
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:42 schreef NapO het volgende:ik heb motoport al gebeld, en ze gaan de vstrom kabel meteen bestellen...ze gaan het eerst zo proberen, is het prut, (hun verantwoording) dan zetten ze die andere kabel er meteen op!

t wordt heel spannend allemaal, want zaterdag zit ik op lelystad en vrees dat ze het niet afkrijgen...maar ze hebben beloofd van wel....dus wie weet...we kennen we een poll starten :)
Ik wil jouw niet ontmoedigen maar bij mij heeft het een dag gekost voordat ze hem er op hadden zitten, het was wel een leerlingmonteur, werd vooraf wel gemeld, alleen het lampje van het alarm zit nu nog onder het stuur.
 
daar vreesde ik al voor...maarja...we zien wel...
ik vraag gewoon of ze het in etappes willen doen...en niet meteen alles er af slopen...en dan zeggen dat het niet lukt... :)
 
dag heren,
heb dus ook een week een SV1000S mogen rijden, met erg veel plezier. grondspeling naar rechts vond ik zat, alleen links had ik bij een beetje rotonde al de zijstandaard aan de grond. die was mooi bijgeslepen na 1500km, hebben jullie hem er af?
moet zeggen dat jullie geweldige fietsen bezitten :9~ hij heeft mij erg verrast,mocht ik mijn RF heeel goed kunnen verkopen... :]
 
dag heren,
heb dus ook een week een SV1000S mogen rijden, met erg veel plezier. grondspeling naar rechts vond ik zat, alleen links had ik bij een beetje rotonde al de zijstandaard aan de grond. die was mooi bijgeslepen na 1500km, hebben jullie hem er af?
moet zeggen dat jullie geweldige fietsen bezitten :9~ hij heeft mij erg verrast,mocht ik mijn RF heeel goed kunnen verkopen... :]
kijk binnenkort weer een sv1000'er erbij... :)
ik heb m op links nog niet me standaard geraakt...maar dat is het voetuitsteksel zeg maar...
je kan m eraf zagen...maarja...dan zit je van hoe krijg ik me standaard uit...
 
ik bedoel voor de duidelijkheid idd de hele stelling om met je voet de zijstandaard uit te klappen (hoe moet je het eigenlijk noemen).
maar hij werkt wel, erg makkelijk.
 
Hoi,

Vandaag (eigenlijk gisteren) heb ik mijn esveetje eens even aan de tand gevoeld:

257 km/h op de teller bij +/- 10500 t/m.

Deze snelheid werd behaald bij km-stand 2000 (pas ingereden), een bijna lege tank (reserve), windstil, een volledig horizontale weg en een tamelijk korte aanloop.
Ikzelf weeg 75 kg, ben 1.80 m en droeg een lederen race-overall.

Wat hebben jullie er al uitgeperst en denken jullie dat de topsnelheid nog toeneemt naarmate de km-stand stijgt ?
 
Laatst bewerkt:
kijk binnenkort weer een sv1000'er erbij... :)
ik heb m op links nog niet me standaard geraakt...maar dat is het voetuitsteksel zeg maar...
je kan m eraf zagen...maarja...dan zit je van hoe krijg ik me standaard uit...


He NapO,

Je bent er wel he de 31e??? :)
Anders kom ik je ff opzoeken :+

MVG,

Arjan Stijner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan