SV 1000 topic deel II

Wat vind jij van de Sv1000s?

  • Ultra geile fiets!

    Stemmen: 40 42,1%
  • Cijfer: 9

    Stemmen: 9 9,5%
  • Cijfer: 8

    Stemmen: 18 18,9%
  • Cijfer: 7

    Stemmen: 6 6,3%
  • Cijfer: 6

    Stemmen: 5 5,3%
  • Cijfer: 5

    Stemmen: 2 2,1%
  • Wat een lelijk hok!

    Stemmen: 15 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    95
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Vandaag (eigenlijk gisteren) heb ik mijn esveetje eens even aan de tand gevoeld:

257 km/h op de teller bij +/- 10500 t/m.

Deze snelheid werd behaald bij km-stand 2000 (pas ingereden), een bijna lege tank (reserve), windstil, een volledig horizontale weg en een tamelijk korte aanloop.
Ikzelf weeg 75 kg, ben 1.80 m en droeg een lederen race-overall.

Wat hebben jullie er al uitgeperst en denken jullie dat de topsnelheid nog toeneemt naarmate de km-stand stijgt ?
Zoals eerder reeds vermeld, 274 km/h op tevens een volledig vlakke weg. Wind weet ik niet. Stond volgens mij niet veel wind. Ik neem aan dat mijn km teller een afwijking heeft. Zal hem binnenkort op de snelweg een keer ijken.

Maar uuhhh... welke kleur heb je? Heb je al modificaties doorgevoerd?

EDIT: Oh ja, heb er niet aan gedacht om op de toerenteller te kijken...
 
mijn liep 264 ff kort sprintje...
ik heb nog geen 20 km weg gehad...waar ik echt kon trappen :)
 
mijn liep 264 ff kort sprintje...
ik heb nog geen 20 km weg gehad...waar ik echt kon trappen :)

Ik heb de top van de mijne nog niet getest maar Moto73 heeft 244 echte km/u's uit een test SV1000S geperst. De teller stond toen volgens mij op 268 km/u.

Binnenkort gaat opnieuw de zaag in mijn 'taartschep'. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen detailfoto's van ene Jim uit de USA. Hij is eigenaar van de SV met de Yoshi dempers die op SV1000 deel I staan. Hij heeft me al enkele schetsen gestuurd voor de kentekenplaat ophanging.
1 september gaat mijn SV naar BV Nimag voor inspectie. Na 4300 km ben ik nog steeds niet tevreden met de afstelling. Mijn SV houdt behoorlijk in tussen de 4000 en 5000 toeren en bovendien trilt het blok nogal voelbaar in de stepjes.
 
Ik heb de top van de mijne nog niet getest maar Moto73 heeft 244 echte km/u's uit een test SV1000S geperst. De teller stond toen volgens mij op 268 km/u.

Binnenkort gaat opnieuw de zaag in mijn 'taartschep'. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen detailfoto's van ene Jim uit de USA. Hij is eigenaar van de SV met de Yoshi dempers die op SV1000 deel I staan. Hij heeft me al enkele schetsen gestuurd voor de kentekenplaat ophanging.
1 september gaat mijn SV naar BV Nimag voor inspectie. Na 4300 km ben ik nog steeds niet tevreden met de afstelling. Mijn SV houdt behoorlijk in tussen de 4000 en 5000 toeren en bovendien trilt het blok nogal voelbaar in de stepjes.
die taartschep gaat er bij mij vandaag af, NIKS ZAGEN, dat moet je niet doen...echt niet...je kan m helemaal los schroeven zonder de boel te slopen.

doe je hetzelf, neem dan even contact op met Wil van zaanstadmotoren in alkmaar. die heeft het ook gedaan bij zijn sv. (Wil is de eigenaar van de toko). desnoods laat je het hun doen!

kentekenhouder idem, die kan je universeel bestellen bij mdi, beetje bij buigen,en je kan me zo vast schroeven aan je onderkantje...niks sloop werk dus :)

ik hoop me bsm highmouted uitlaten vandaag te ontvangen...spannend wordt het dus!

betreft het trillen, dat krijg je er niet uit denk ik,vooral tussen de 6000 en 7300tpm is het lastig...daarboven wordt het weer een stuk minder!
dat dipje van 4000 tot 5000 toeren kan je allen maar oplossen met een powercommander, want ik denk niet dat ze mapping van de injectie gaan aanpassen.

waar ik wel last van heb is als je in zijn 6 bv.3500 tpm konstante snelheid rijd, gaat de injectie een beetje horterig...snelheid blijft gelijk maar zo van: beetje meer gas beetje minder gas en dan 2x per seconde ongeveer...beetje zeurderig...heb jij dat ook?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de top van de mijne nog niet getest maar Moto73 heeft 244 echte km/u's uit een test SV1000S geperst. De teller stond toen volgens mij op 268 km/u.

Binnenkort gaat opnieuw de zaag in mijn 'taartschep'. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen detailfoto's van ene Jim uit de USA. Hij is eigenaar van de SV met de Yoshi dempers die op SV1000 deel I staan. Hij heeft me al enkele schetsen gestuurd voor de kentekenplaat ophanging.
1 september gaat mijn SV naar BV Nimag voor inspectie. Na 4300 km ben ik nog steeds niet tevreden met de afstelling. Mijn SV houdt behoorlijk in tussen de 4000 en 5000 toeren en bovendien trilt het blok nogal voelbaar in de stepjes.

post-4-1056813072.jpg

Deze jonge?
Denk jij ook aan mij O-)
Wordt het trillen van het blok niet minder nu er meer km op zitten?
Ik ken het wel maar het is nu zo goed als weg.
Maar jij hebt nog op die van mij gereden, dus ik hoop dat NIMAG het verlossende antwoord weet.
 
Laatst bewerkt:
Wat mij gisteren toch is overkomen... Zal ff niet meer op een SV rondrijden:
Zie aangereden door koekblik :(
Balen man
Hoe kunnen ze nu zo'n mooie sv over het hoofd zien, en nog wel een mooie zilvere
Blij dat jij er zonder kleer scheuren vanaf gekomen bent.
Hopen dat eea goed wordt geregeld, en dat jij weer snel op de fiets kunt zitten
 
(Afbeelding)
Deze jonge?
Denk jij ook aan mij O-)
Wordt het trillen van het blok niet minder nu er meer km op zitten?
Ik ken het wel maar het is nu zo goed als weg.
Maar jij hebt nog op die van mij gereden, dus ik hoop dat NIMAG het verlossende antwoord weet.
Yep die.
Ik zal aan je denken als ik de zaag in mijn SV zet :) Het trillen wordt niet minder, maar juist meer ;) Ik hoop dat NIMAG iets kan vinden
 
Balen man
Hoe kunnen ze nu zo'n mooie sv over het hoofd zien, en nog wel een mooie zilvere
Blij dat jij er zonder kleer scheuren vanaf gekomen bent.
Hopen dat eea goed wordt geregeld, en dat jij weer snel op de fiets kunt zitten
Ja ja, zo denk je " och dat gebeurt mij niet" en zo denk je "wat is er nu mis gegaan" Tering duurt wel lang om zo'n berichtje in te tikken.....
 
Ja ja, zo denk je " och dat gebeurt mij niet" en zo denk je "wat is er nu mis gegaan" Tering duurt wel lang om zo'n berichtje in te tikken.....
Zit jij in de bouw of zo
Met de tekst "Als ge ut niet wit, pur of kit"
 
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:44 schreef NapO het volgende:die taartschep gaat er bij mij vandaag af, NIKS ZAGEN, dat moet je niet doen...echt niet...je kan m helemaal los schroeven zonder de boel te slopen.
Dat weet ik, maar dan komt de kentekenplaat direct onder het achterlicht te zitten en dat vind ik niet mooi. Ik wil graag het 'puntje' van de originele taartschep laten zitten.

ik hoop me bsm highmouted uitlaten vandaag te ontvangen...spannend wordt het dus!
Ik ben benieuwd naar het resultaat...

waar ik wel last van heb is als je in zijn 6 bv.3500 tpm konstante snelheid rijd, gaat de injectie een beetje horterig...snelheid blijft gelijk maar zo van: beetje meer gas beetje minder gas en dan 2x per seconde ongeveer...beetje zeurderig...heb jij dat ook?
Dat is ongeveer wat ik ook bij 4000 - 5000 toeren heb ongeacht de versnelling of snelheid. Het is net of je steeds een beetje remt en weer loslaat.
 
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:53 schreef SV1kS het volgende:Ik ben benieuwd naar het resultaat...Dat is ongeveer wat ik ook bij 4000 - 5000 toeren heb ongeacht de versnelling of snelheid. Het is net of je steeds een beetje remt en weer loslaat.
uitlaten dinsdag montage....stuur zit erop...en stalen remleidingen.


en betreft die snelheid...dat heb ik precies hetzelfde...wie heb je gesproken bij nimag...ga ik ook een klacht/vraag indienen...hoe meer mensen hiermee komen..destesneller wordt het opgelost.

fotoos komen pas als alles af is :)
 
uitlaten dinsdag montage....stuur zit erop...en stalen remleidingen.


en betreft die snelheid...dat heb ik precies hetzelfde...wie heb je gesproken bij nimag...ga ik ook een klacht/vraag indienen...hoe meer mensen hiermee komen..destesneller wordt het opgelost.

fotoos komen pas als alles af is :)
ja gewoon doen
hoe meer klachten hoe beter
niet om nimag af te zeiken maar gewoon omdat een motor het goed hoort te doen
het is gewoon een kinderziekte en die moet opgelsot worden
mijn idee is de lambda sonde
ander uitlaat systeem zonder en kat en sonde en hop een paar pktjes er bij :P
 
ff een paar plaatjes van gister...dagje lelystad met de sv!
wat een zalige fiets....alleen sochtends regen...en het nieuwe lelystad asfalt was nog vies van het net plaatsen zeg maar....dus me fiets zag er niet uit....
full
 
full

zat ik op het rechte stuk...de camera man reed naast ons... :)
gewoon ff een kiekje...
 
full

hier stonden we klaar om het competitie onderdeel te rijden
 
full

sja...wat moet ik hier nou van zeggen?
handjes los?
 
dat stuur is de beste accessoire die ik had kunnen kopen!
het stuurt 100x beter als zo n krom stuurtje...een woord GEWELDIG!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan