Tip! WSBK tickets op ticketveiling.nl

Arie68

MF veteraan
31 jan 2007
7.740
12
Dongen
Ik hoop dat het mag van de mods! (vorig jaar was deze tip geen probleem in ieder geval).

Wij gaan al jaren 3 dagen naar Assen voor de WSBK dus maakt die nieuwe Dornashit om het allemaal anders te doen voor ons niet uit. Dus hier een tip!! Net als vorig jaar kun je bij ticketveiling.nl weer bieden op WSBK tickets voor Assen. Ik had ze voor de mooie prijs van €66. Scheelt toch bijna de helft!

Sportwedstrijden van dichtbij beleven? Ga goedkoop! | Ticketveiling.nl

Op vakantieveilingen gaan tweedaagse tickets van de hand.

Sport | Alles wat met sport te maken heeft, allemaal met korting | VakantieVeilingen.nl | Bied mee

Graag gedaan!
 
Laatst bewerkt:
Edit: Let op! Bij Ticketveiling veilen ze ook de tweedaagse aanbieding! Even opletten waar je op gaat bieden dus!
 
Bedankt voor de tip.

Wel raar, ze bieden € 50,- en daar komt nog € 5,- aan administratiekosten bij.
Een weekendkaart kost gewoon € 49,-: Zondag: €49 (een zondagticket geeft ook toegang op zaterdag)
zie: VIP WK Superbike - TT Circuit Assen

Die kaarten koop je gewoon zaterdagochtend aan de kassa, no problem.
 
Bedankt voor de tip.

Wel raar, ze bieden € 50,- en daar komt nog € 5,- aan administratiekosten bij.
Een weekendkaart kost gewoon € 49,-: Zondag: €49 (een zondagticket geeft ook toegang op zaterdag)
zie: VIP WK Superbike - TT Circuit Assen

Die kaarten koop je gewoon zaterdagochtend aan de kassa, no problem.

Het gaat om twee kaarten he ;)
Dus 55,- is zo goed als twee voor de prijs van een.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit 2 kaarten voor 40,- (incl boekingskosten) gekocht _O- dat was echt om te lachen.
Dit jaar helaas 75,- betaald.. (ongeduldig) maar alsnog een beetje korting.
 
Ik hoop dat het mag van de mods! (vorig jaar was deze tip geen probleem in ieder geval).

Wij gaan al jaren 3 dagen naar Assen voor de WSBK dus maakt die nieuwe Dornashit om het allemaal anders te doen voor ons niet uit. Dus hier een tip!! Net als vorig jaar kun je bij ticketveiling.nl weer bieden op WSBK tickets voor Assen. Ik had ze voor de mooie prijs van €66. Scheelt toch bijna de helft!

Sportwedstrijden van dichtbij beleven? Ga goedkoop! | Ticketveiling.nl

Op vakantieveilingen gaan tweedaagse tickets van de hand.

Sport | Alles wat met sport te maken heeft, allemaal met korting | VakantieVeilingen.nl | Bied mee

Graag gedaan!

op de eerste zijn het dagkaarten? dus niet voor beide dagen? daar zit volgens mij trouwens een bied mol achter die de prijs opdrijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan