"TL-1000 rijders deel-5"

wanneer volgende meeting?

  • 1e paasdag?!

    Stemmen: 1 5,9%
  • 2e paasdag?!

    Stemmen: 12 70,6%
  • Ligt an ut weer

    Stemmen: 3 17,6%
  • andere datum!

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
H*FTERS het is alsof jullie dansen op mijn graf ;(

We`ve all learnt it the hard way babey
full
 
@Vasily

Yo man tis een mooi fietsje maar je moet het maar vergelijken met een maatpak en een pak van C&A TLR = Maatpak GIXX is toch meer C&A ;) ;) ;) ;) maar tis wel een mooie fiets :Y :Y :Y :Y :Y
 
Raptor is een leuke fiets qua looks kep er niet op gereden maar schijnt ook wel chill te zijn, qua bruutheid en angst nivau zou ik zeggen een KTM DUKE ben wel een bang geweest op ee motor maar die fiets was beangstigent. :o :o :o
 
Raptor is een leuke fiets qua looks kep er niet op gereden maar schijnt ook wel chill te zijn, qua bruutheid en angst nivau zou ik zeggen een KTM DUKE ben wel een bang geweest op ee motor maar die fiets was beangstigent. :o :o :o


Mwoah chill,chill er zit gewoon het TL blok ondr net als bij jullie ;)
hij weegt alleen een stukkie minder, heeft een kortere wielbasis en je zit iets meer rechtop :Y
Oftewel de funfactor is wat hoger en je kan wat makkelijker een lange rit maken zonder dat je polsen enz. pijn gaan doen.
 
Ja kijk.... daar heb je t... ik vond helemaal niks aan die duke .... wel de ultieme stuntfiest hoor zekerz!!! maar geen thrillseeker!!! zekerz niet!!! sorry...
 
Mwoah chill,chill er zit gewoon het TL blok ondr net als bij jullie ;)
hij weegt alleen een stukkie minder, heeft een kortere wielbasis en je zit iets meer rechtop :Y
Oftewel de funfactor is wat hoger en je kan wat makkelijker een lange rit maken zonder dat je polsen enz. pijn gaan doen.


Ik heb er op de raptor gereden (eerst op de TLR, toen de raptor,toen de TLR kun je goed vergelijken), ik vond er geen fluit aan. Leek ook erg weinig power te hebben.

Ik zou qua alternatief eerder naar een mille of tuono kijken.
 
Mwoah chill,chill er zit gewoon het TL blok ondr net als bij jullie ;)
hij weegt alleen een stukkie minder.. en je zit iets meer rechtop :Y
en je kan wat makkelijker een lange rit maken zonder dat je polsen enz. pijn gaan doen.

dus je wilt eigenlijk stiekum gewoon een tl-S rijden.. O-)

@ SBDavid2... verander dan de titel van 't boek naar;

2 live and die with the TL1000

zonder R, want er zijn namelijk ook S rijders hélemaal verliefd op 't blok, en een S-je doet echt niet zoveel onder voor de R-etje. Niet iedereen houdt namelijk van al dat kuipwerk... :N ik vindt 't persoonlijk wel mooi :Y maar heb de euries niet om van fiets te veranderen..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er op de raptor gereden (eerst op de TLR, toen de raptor,toen de TLR kun je goed vergelijken), ik vond er geen fluit aan. Leek ook erg weinig power te hebben.

Ik zou qua alternatief eerder naar een mille of tuono kijken.

Alleen zijn dat Italianen..
[me]Sjool wilt alleen japanners[/me]
 
waarom heeft iedereen t steeds over het blok?? oke is belangrijk... maar t rijwielgedeelte is ook een heel kenmerkend eigenschap van de TLR (sorry jongens met een S)T frame is egt super... niet super in dat t t perfect is maar juist omdat t zo´n eigenwijs ding is je hebt dr egt discussies en ruzie mee soms... als je aan t vlammen bent... zit je egt soms met t zweet in je naad en dat mis ik heel erg op italianen (999) en zeker op mijn..gix1000 K2 en de nieuwere 1000s 4 pitters... (K5 en 1000RR) totaal geen feedback... aleen op vermogen dan... ik weet bijna wel zeker dat Jaymn en kanarie daarover mee kunnen praten :}
 
Heb ook op de gix k5 gereden, vond er niet veel aan. ging alleen snel en soepel.
Ik wil brullen en bokken en dorpelingen bang maken 8-)

_O-

Vooral dat laatste :Y

Over die Raptor;
Die is standaard iets van 110 pk.
De Raptor van Oppie is dan ook opgeleukt en die heeft gewoon hetzelfde vermogen als de TL. Dus dat moet niet echt het punt zijn. Het is alleen een compleet andere fiets, welke zéker wel zijn charmes heeft, maar niet te vergelijken is.
 
De TLR is gewoon bruut.
Op het moment dat je hem al start, dan voel je grond al trillen.
Heel de machine staat te trillen, te stampen... Te leven. :Y
Dan stap je op, zet hem in eerste versnelling en laat de koppeling rustig opkomen. Hierbij voel je al wat een enorme kracht erin zit. Hij loopt een partij te brullen en te schudden en je bent alleen nog maar aan het warmrijden.
De eerste bochten komen eraan en je moet werken om hem erdoorheen te krijgen. Je moet altijd het gas erop houden, laat je los dan ga je rechtdoor. Hij heeft zijn eigen wil en de enige manier om erop te rijden is je aanpassen aan zijn karakter.

Nu de 4 cilinder;
Je start hem, je voelt op geen enkele manier dat hij al staat te draaien.
Er komt een beetje herrie uit, maar geen emotie.
Je stapt op, er zit kracht in maar komt bij lange na niet met zoveel bruut geweld eruit als bij de TL. Je moet altijd hoog in toeren rijden om lekker door te kunnen rijden. Constant ben je aan het racen, aan het jagen.
Op zich heeft dat ook wel wat, alleen kan het gewoon op heel veel plaatsen niet. Dus zit je je te vervelen en heb je bij lange na niet de fun die een Twin geeft.


'( amen man....

ik had hiervoor een ZX6R '99. niet een van de woestste fietsen, en toen ik op TL stapte dacht ik echt van what the fuuuuuck!

mooiste motormoment in mijn carriere is de 1e keer op de Ring met de TLR. ik was waarschijnlijk sneller met de ZX, maar who cares! wat een kick, en die brul uit die pijpen, geweldig. die marshall bij de slagboom hield me nog aan om mijn geluid te controleren,ik zat er dik boven maar hij stak zijn duim op, knikte en ik mocht de baan weer op :} :}

alleen rijdt ik veels te veel KM's, heb er in een paar maanden 11.000 bij gerden. als deze op is wat meot ik dan? dan zijn ze niet meer (fatsoenlijk} te krijgen
 
alleen rijdt ik veels te veel KM's, heb er in een paar maanden 11.000 bij gerden. als deze op is wat meot ik dan? dan zijn ze niet meer (fatsoenlijk} te krijgen

Het is gewoon is tijd dat suzuki met een verglijkbaar model komt en dan bedoel ik niet die SV rotzooi.... Misschien een e-mail sturen met een paar duizend handtekeningen ofzo :z :z
---------

Al die foto's al die verhalen ;( ;( Ik mis me r-tje ook heel erg. Zal nog wel ff duren voordat er weer 1 komt. Moet eerst een 250cc voor me vrouwtje kopen :N we willen namelijk graag dat zij ook haar rijbewijs gaat halen :Y Maar er komt een dag :] :] :z

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan