Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Rossi heeft wat gevonden zo te zien.komt wel goed die rijd in de race een paar tienden harder en hij staat gewoon weer op het podium
 
Rossi nog niet helemaal tevreden met de nieuwe M1. Maar gaat wel goed komen. Zal met de leeftijd te maken hebben. 1ste race qatar staat ie er weer bij💪
 
Rossi nog niet helemaal tevreden met de nieuwe M1. Maar gaat wel goed komen. Zal met de leeftijd te maken hebben. 1ste race qatar staat ie er weer bij💪


Ik weet het niet meer zo, alle testen was het niet zo heeeeeeeeeeeel positief en moest hij duidelijk zijn meerdere erkennen, maar het is en blijft Rossi, schrijf hem nooit af want dan is hij op zijn gevaarlijkst.

Vinales is bizar snel.....denk dat hij een MM gaat doen dit jaar.
 
Ach ja, we gaan het zien. De testen zijn geen races.

Marques heeft het uitermate slecht gedaan, maar ik neem aan dat niemand verwacht dat hij het slecht zal doen dit seizoen.

In the end moeten ze er staan op race day en daar is die ouwe over het algemeen meestal wel goed in.
 
Buon compleanno papa

C64KpL5WgAAVZba.jpg
 
Wij hebben ergens nog een videoband van de 250 inters op Raalte in ik denk 1984. Waar mij pa Carlos Lavado aan de horizon mocht zien verdwijnen. Duizenden mensen langs de baan en GP courreurs die in de Nederlandse weilanden komen strijden om prijzengeld en premie's... nu is er amper meer een ONK helaas.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan