Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben ergens nog een videoband van de 250 inters op Raalte in ik denk 1984. Waar mij pa Carlos Lavado aan de horizon mocht zien verdwijnen. Duizenden mensen langs de baan en GP courreurs die in de Nederlandse weilanden komen strijden om prijzengeld en premie's... nu is er amper meer een ONK helaas.
Toen de Raalteraces met rijders als Sheene in die jaren bezocht , nu terugkijkend een hele mooie motorsporttijd :Y

Het racen is wel in een dieptepunt anno 2017 alleen de OWcup van enig formaat.

Oss is ook al van de baan |(
 
Wij hebben ergens nog een videoband van de 250 inters op Raalte in ik denk 1984. Waar mij pa Carlos Lavado aan de horizon mocht zien verdwijnen. Duizenden mensen langs de baan en GP courreurs die in de Nederlandse weilanden komen strijden om prijzengeld en premie's... nu is er amper meer een ONK helaas.
Carlos Lavado :} mijn favoriet toen ik als klein ventje bij m'n pa in het zijspan naar races ging. Geweldige rijder.
 
Toen de Raalteraces met rijders als Sheene in die jaren bezocht , nu terugkijkend een hele mooie motorsporttijd :Y

Het racen is wel in een dieptepunt anno 2017 alleen de OWcup van enig formaat.

Oss is ook al van de baan |(

Tjaa, er is niet veel meer over. Ik heb het al vaker beweerd, vroeger was niet alles beter maar sommige dingen wel.

Dat waren mooie tijden, Raalte, Twello, Hengelo, Tubbergen, Heerlen, Zandvoort, Mill noem ze maar op. Je ging bijna ieder weekend naar een nationale of internationale race waar GP rijders kwamen bijverdienen.
Barry kwam zelfs met een Heli naar Raalte of was het Hengelo :?

In Raalte 2 groepen op de tribune, Jack en Boet fans, gebroederlijk naast elkaar :)
 
Veiligheid is een relatief begrip in de motorsport, de rijders hoeven daar niet te starten als ze niet willen.
Dan vind je zeker dat de IOM TT ook maar niet meer gereden moet worden :?


maar als je een goed kampioenschap wil organiseren zoals een onk moet je voldoen aan bepaalde eisen voor de rijders. in Oss lukt dat niet.

Leuk voor rondjes om de kerk maar voor een echt kampioenschap niet. Isle of Man is niet voor niks geen onderdeel meer van het WK. ;)
 
Tjaa, er is niet veel meer over. Ik heb het al vaker beweerd, vroeger was niet alles beter maar sommige dingen wel.

Dat waren mooie tijden, Raalte, Twello, Hengelo, Tubbergen, Heerlen, Zandvoort, Mill noem ze maar op. Je ging bijna ieder weekend naar een nationale of internationale race waar GP rijders kwamen bijverdienen.
Barry kwam zelfs met een Heli naar Raalte of was het Hengelo :?

In Raalte 2 groepen op de tribune, Jack en Boet fans, gebroederlijk naast elkaar :)

Vergeet ook in de jaren 80 Almere Buiten niet,werd ook een ONK gereden op een boerenlandweg,vaak naartoe geweest.
 
Veiligheid is een relatief begrip in de motorsport, de rijders hoeven daar niet te starten als ze niet willen.
Dan vind je zeker dat de IOM TT ook maar niet meer gereden moet worden :?

Ik vind het heel jammer dat de stratencircuits weg zijb. Maar lees bijvoorbeeld het verhaal van Leon Bovee en zijn pa. Hij moest, om het ONK te winnen, deel nemen aan stratenraces. Het zijn misschien de mooiste circuits kwa emotie. Maar de emotie die achterblijft na een zware crash moet je ook niet onderschatten.

Heb je een kampioenschap als het IRRC, dan heb ik geen moeite met stratencircuits. Daar kiezen die rijders specifiek voor
 
Doe eens niet zo spannend, man.

Je lijkt wel een klein kind.
"Ik weet lekker iets wat jullie niet weten en ik zeg lekker niet wat het is" :')
 
Doe eens niet zo spannend, man.

Je lijkt wel een klein kind.
"Ik weet lekker iets wat jullie niet weten en ik zeg lekker niet wat het is" :')

Ach, Gerrit is gewoon een beetje een sneue oude man, laat 'm toch blij zijn met de kruimels die hij krijgt toegeworpen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan