Verkeerscrimineel is huurmoordenaar!

Francois01

Die hard MF'er
21 apr 2004
408
0
Terneuzen
heer Spee op de landelijke herdenking van verkeersslachtoffers in Middelburg: ‘op geen enkel terrein binnen de criminaliteit jaarlijks zo veel doden en gewonden vallen als binnen de verkeerscriminaliteit’. Zeeuwse politiechef Fup Goudswaard, deed ook nog een sterk aan inflatie ingeboete duit in het zakje en noemde de veroorzakers van een dodelijk ongeluk ‘even crimineel als de huurmoordenaars die verantwoordelijk zijn voor de recente reeks van liquidaties.’

Een veroorzaker van een dodelijk verkeersongeval bestempelen als een huurmoordenaar is een klap in het gezicht van de mensen die de rest van hun leven onder schuldgevoelens gebukt gaan doordat zij een dodelijk verkeersongeval hebben veroorzaakt. Is de brave huisvader die per ongeluk 4 km/h te snel rijdt over een weg die tot enkele maanden geleden nog een maximum had van 80 km/h en thans een 30 km/h zone is, een huurmoordenaar ?? :N Deze manier van appels met peren vergelijken levert de overheid echter wel honderden miljoenen euro's op...

Is dit het denknivo van onze bestuurders :?
 
Je staat wel erg zwak in je schoenen als je je iets aantrekt van gemekker van kansloze apen als de heer Spee. (Tenzij die een direct gevolg hebben, zoals 'meer controles' ofzo).
Al gaat ie voortaan verkleed als bassie zijn praatje houden, I don't care and you shouldn't either :W
 
Ik trek me er niks van aan, maar kan me wel ergeren aan dit soort uitspraken. Spee de laan uit!! en die korpschef erbij!! *O*
 
Iemand die een overtreding begaat is geen misdadiger, dus geen crimineel...
O, en Spee is niet goed bij z'n kanis :P
 
[me]Orpheus verbaast zich niet meer over uitspraken van politici en aanverwant tuig.
[/me]


Komt toch niks goeds uit.
 
Dat is toch laster? Hij zegt er niet bij dat hij dat vindt, maar presenteert het als een feit.

En weer slagen sommige mensen erin me enorm telleur te stellen.

-O-
 
Als meneer Spee vindt dat het huurmoordenaars zijn moet hij maar es met bewijzen komen dus deze mensen bewust, met opzet, met voorbedachten raden, moedwillig en in koelen bloede mensen doodrijden.

Denk dat onze nationale verkeersschout toch zal moeten toegeven dat dit niet mee zal vallen.

Als ze die Spee nou es verantwoordelijk maken voor het aanpakken van georganiseerde (zware) misdaad, dan wordt het misschien nog wel es wat in Nederland :X
 
[me]Orpheus verbaast zich niet meer over uitspraken van politici en aanverwant tuig.
[/me]
[me]BeemerBeest probeert dat ook, maar dat lukt niet altijd. Het droevige is dat het wel over ons gaat, dus om er helemaal onverschillig tegenover te staan lijkt hem ook niet helemaal verstandig[/me]
 
en wie mag die Spee dan wel zijn?
'k heb er hier op het forum al meer over gelezen
maar wie is Spee en wat doet 'ie zo verkeerd?
 
die Spee en volgelingen moeten worden opgepakt wegens opruiend taalgebruik!
je kan nu namelijk status behalen door het doodrijden van iemand en dus zeer interessant voor mini terroristen
 
ik kan me niet voorstellen dat een veroorzaker van
een dodelijk ongeval,daar ook nog eens voor betaald krijgt....
(huurmoordenaar) :?
 
mooi dan worden we dus niet meer bekeurd. aangezien ze geent ijd meer hebben voor huurmoordernaars. :z
 
volgens mij snapt die Spee het nu helemaal niet meer :?
Als je iemand doodrijd moet je toch betalen, heb nog nooit gehoord dat je dan van justitie geld krijgt :X





Overigens ik vind dit een zeer domme uitspraak van hem, ik heb in de tijd dat ik in een psychiatrische inrichting werkte geleerd, dat zodra je tegen een "gek" zei dat hij gek was, dan ging hij zich ook als zodanig gedragen. Dus zeg tegen verkeersovertreders dat ze criminelen zijn en..................

Volgens mij zegt de naam ongeluk al genoeg, de meeste verkeersdoden vallen niet doordat er opzet in het spel is. En dan degenen die de pech hebben bij een dodelijk ongeval betrokken te raken, ook nog het stempel crimineel op te plakken :r :r


Ik rij ook wel eens te hard. Oeps ik ben dus een crimineel :o
 
.....

Als ze die Spee nou es verantwoordelijk maken voor het aanpakken van georganiseerde (zware) misdaad, dan wordt het misschien nog wel es wat in Nederland :X

Volgens mij was spee ook verantwoordelijk voor de aanpak van zwaren criminaliteit en had het weinig gescheeld of we waren van hem verlost geweest. er waren geloof ik wat oostblokterroristen die het op hem hadden voorzien. Daarom hebben ze hem een minder gevaarlijke functie gegeven. (of zit ik er helemaal naast en heb ik iemand anders in mn hoofd)
 
Terug
Bovenaan Onderaan