FZRene
MF veteraan
Iets wat al vaker voorbij gekomen is en waar ik nog steeds geen reet van snap:
Iedereen beweerd dat je een ketting van een zware motor moet klinken, want de "visjes" oftewel koppelschakels vallen er af. Nou is dat erg leuk allemaal, maar waarom bestaan die dingen dan???
Ik heb een FZR1000, 145PK en een 532 ketting. Die 532 is dus een grote jongens maat en vindt je niet terug op een Puch Maxi. Nu zit er een visje in de ketting en ik heb er geen probleem mee (komt nog wel misschien )
Als dat ding nou zo gevaarlijk is, waarom worden er dan visjes voor een 532 ketting gemaakt/verkocht?
Iedereen beweerd dat je een ketting van een zware motor moet klinken, want de "visjes" oftewel koppelschakels vallen er af. Nou is dat erg leuk allemaal, maar waarom bestaan die dingen dan???
Ik heb een FZR1000, 145PK en een 532 ketting. Die 532 is dus een grote jongens maat en vindt je niet terug op een Puch Maxi. Nu zit er een visje in de ketting en ik heb er geen probleem mee (komt nog wel misschien )
Als dat ding nou zo gevaarlijk is, waarom worden er dan visjes voor een 532 ketting gemaakt/verkocht?