Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb alleen mn wielen weer gemonteerd met de nieuwe dunlop sport smart bandjes. En toen weer snel naar binnen bij de kachel.
 
N motorscooter niks? (ieh hij vloekt..in de kerk nota bene!! :') )

Krengen zijn zuinig, riem aandrijving, lage onderhouds intervallen, beschut, kofferbakkie, koffers kunnen er prima op want zien er toch al niet uit, lui rijden en tegenwoordig met best wel n prakkie vermogen voor zo'n opgevoerde scooter :P

Ik houd het lekker bij mn GSR :]
_O- _O- _O-

Klopt, een scooter komt financieel gezien nog goedkoper uit ja, maar ik blijf toch liever in de categorie "échte motor" :P

Een GSR is ook niet mis.
 
Het paadje vanaf de motor naar het punt waar ik de straat op kan, ijs- en sneeuwvrij gemaakt. Zodra de straat weer een beetje begaanbaar is kan ik er uit!
(was wel een pokke-eind sneeuwschuiven en ijs bikken)
 
Hitteschild en subframe zwart laten poedercoaten en er op gezet
full


En een ander rempotje er op gezet
full
 
De hele week al staan te polijsten":

Uitlaatbochten voor:
774099_415902208483909_1134967144_o.jpg

En uitlaatbochten na:
774437_415902168483913_1809276994_o.jpg


Rem/schakelsetje:
774437_415088795231917_144293488_o.jpg


Vorkpoten van mijn vriendin haar Hornet:"
736007_407204582687005_609216967_o.jpg
 
Het resultaat mag wel gezien worden!!! *D

Die voorpoten, kan dat bij elke motor? Die van mij zijn erg aangetast door de weerelementen :/
Die vorkpoten zagen er ook niet meer uit, waren ook helemaal aangetast door het weer en véél steenslag. Eerst helemaal blank gestraald, zoals de bovenste poot op de foto, en daarna helemaal glad geschuurd, begonnen met P80, en zo doorgegaan tot P600. Daarna grof gepolijst, en toen fijn gepolijst.
Ben je even bezig, maar dan is iedere poot wel weer netjes te maken. En als je het dan een beetje bijhoudt heb je er lang plezier van! :Y
 
Die vorkpoten zagen er ook niet meer uit, waren ook helemaal aangetast door het weer en véél steenslag. Eerst helemaal blank gestraald, zoals de bovenste poot op de foto, en daarna helemaal glad geschuurd, begonnen met P80, en zo doorgegaan tot P600. Daarna grof gepolijst, en toen fijn gepolijst.
Ben je even bezig, maar dan is iedere poot wel weer netjes te maken. En als je het dan een beetje bijhoudt heb je er lang plezier van! :Y
Dank je, nu weet ik hoe het te doen. Binnen 12.000km schrijf ik mijn huidige motor af, om die helemaal op te knappen als hobby fiets :Y
 
RVS rem leidingen op de voorvork gezet.. Zaten wat droogte scheurtjes in de oude,
goed excuus voor wat *bling* ( met als excuus dat je er blijkbaar nog iets harder mee kan remmen )..

Beetje jammer dat ik vergeten remolie te kopen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan