Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Toch begrijp ik 't niet helemaal.

Je gaat met de verkreukelde plaat naar de auto-materialen-shop en zegt een nette nieuwe te willen.
Dag later is ie klaar en betaal je alleen de kosten om de plaat te maken. (oude plaat wordt verschrot) KLAAR!!
Hoe kan 't mis gaan?
 
Toch begrijp ik 't niet helemaal.

Je gaat met de verkreukelde plaat naar de auto-materialen-shop en zegt een nette nieuwe te willen.
Dag later is ie klaar en betaal je alleen de kosten om de plaat te maken. (oude plaat wordt verschrot) KLAAR!!
Hoe kan 't mis gaan?
Dat vraag je je toch af bij de meeste fouten die gemaakt worden, toch? Gewoon dommigheid.
 
  • Haha
Waarderingen: G.C.
Vandaag de motor weggebracht ivm vocht in het display. Rij ik er naartoe geen vocht te zien natuurlijk 🙈
Hoe dan ook het is garantiewerk dus een nieuw displayglas en afdichting gaan er toch in. Had gelukkig foto's gestuurd vorige week 🙂
 
Het is dus werkelijk onomkeerbaar. Wanneer die lamme tak van een baliemedewerker nu gisteren in aktie was geschoten. En de producent het voor 17 uur had gemeld bij RDW, hadden ze het nog recht kunnen trekken. Nu dus niet meer.
Ben benieuwd wat voor schadeclaim je daarvan kan neerleggen bij de automaterialenzaak.

Wat een halftamme.

En een leermoment: bij zulke dingen nooit weglopen en het accepteren. Los het maar op.
Fouten maken hoort erbij, die fouten herstellen ook.
 
Het is dus werkelijk onomkeerbaar. Wanneer die lamme tak van een baliemedewerker nu gisteren in aktie was geschoten. En de producent het voor 17 uur had gemeld bij RDW, hadden ze het nog recht kunnen trekken. Nu dus niet meer.
Lekker dan, omdat er eentje niet op zit te letten. Daar ga je ook geen tweede keer meer naartoe 🤨
 
Maak de originele plaat zoveel mogelijk weer recht en zet die er op. Mag niet, maar hoeveel keer wordt je nú gecontroleerd. :]
De originele plaat is echt ongeldig verklaard, ik poets gewoon de verf van de 1 op de nieuwe plaat. Mag ook niet, aar minder foei dan oude plaat blijven gebruiken.
 
Racekuipen in de grondverf gespoten nadat ik weer het winterse herstelwerk had gedaan. Volgende week (of zo) de eerste poging om te wrappen. Als iemand een halve grijze/metallic rode duc tegenkomt op het circuit viel het toch tegen 😀
 
Speling volgers en ontstekingstijdstip gechecked.

IMG-20240316-WA0019.jpeg



20240316_164732.jpg



"Betere" deksel

20240316_154719.jpg
 
Nieuwe accu en lucht in de XJ. Moet er echt meer op gaan rijden want elke 2 tankbeurten is 1 nieuwe accu. Nou ja, morgen ritje van 5km naar zijn tijdelijke stalling.
 
Gister 1 scooter zonder licht voor (enkel stadslichtje)
Dus de boel ff uit elkaar, lampje wisselen, nou, dat was geen lampje wisselen
Zoonlief gisteravond online besteld, kon ik vandaag ophalen
Uiteraard anders dan op de foto, en als de oude, dus kabelschoentang nodig, uiteraard lag die thuis, dus ff heen en weer, anders een scooter te weinig vanavond
Op weg naar huis zag ik de snelweg richting Apeldoorn al helemaal vast staan
Foek
Dan staat half Deventer ook vast
Thuis de koffer in de auto en provinciaal terug, stad uit ff een dingetje
Terug aan de zaak 5 min om te fiksen, en t ding terug in elkaar
Dan nog voorbereiden, twas ff druk zeg maar
Wel foto hoe het was, geen gefixt foto, had ff teveel “haas”
 

Bijlagen

  • IMG_1074.jpeg
    IMG_1074.jpeg
    290 KB · Weergaven: 0
Honda weer opgehaald, nieuw displayglas en afdichting zit er in. Hebben ook de "oude" laten zien en het is een belucht display. Er zitten in de bodemplaat drie gaatjes om te ontluchten maar daar kan natuurlijk ook vocht door naar binnen. Door de extreme vocht in mijn schuur kan dat ook gewoon de oorzaak geweest zijn. Zat donderdag toen ik de motor weg bracht geen vocht in, we gaan het zien 🙏😎
 
Komt weer terug weet ik uit ervaring met mijn crf 1000 uit 2019.
Volgende winter zet ik hem weg in een "vouwgarage", eigenlijk gewoon een grote plastic zak met waterdichte rits. Gekocht bij louis. Eens kijken of dat werkt.
 
Komt weer terug weet ik uit ervaring met mijn crf 1000 uit 2019.
Volgende winter zet ik hem weg in een "vouwgarage", eigenlijk gewoon een grote plastic zak met waterdichte rits. Gekocht bij louis. Eens kijken of dat werkt.
Ik ben er ook bang voor maar aangezien ik het nog niet eerder heb gehad bij een van mijn motoren was het toch de moeite waard om het laten vervangen, je weet het nooit. Heb ooit eens een luchtdichte tent gezien, daar werd dan ook steeds lucht in geblazen wat zorgt voor een droge opslag. Maar ja dat past weer niet in de schuur dus dan moet ik hem buiten in dat ding zetten, of dat nu de oplossing is vraag ik me af. Beetje opschieten met die klimaatopwarming dan is het ook opgelost ☀️🏝️:Y
 
Van de Guzzi breva? Toevallig met zo'n steun die in t balhoofd gaat? Heb wel een navigatiesysteem maar geen steun voor mijn breva.. 😅
Alles van de navi, behalve de 'kogel' welke in het balhoofd gaat. Deze zit er nog op. Nu met een ram mount quick grip xl en vibe safe voor m'n telefoon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan