wat vinden jullie ervan?

Animal

Die hard MF'er
31 jul 2002
572
1
Enschede
Mijn vriendin wil graag deze motor kopen. Is de prijs een beetje redelijk.
De zuigers zijn vervangen en alles wat daar bij komt. En heeft een grootte beurt gehad. Rekeningen heeft hij hier nog van om te bekijken.

Wij hebben er niet zo gek veel verstand van, maar is het een slecht teken dat de zuigers vervangen zijn of nodig onderhoud. We hebben nog niet gekeken en kunnen dus nog alle kanten nog op.

o ja hier staat die

http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/13933.htm?zoek=250
 
Is dit niet de fiets van Road Devil (MF'er) ???
Heb een keer een topic gelezen over knipperlichtglaasje voor deze fiets.
 
Pas nieuwe zuigers. Dus weer helemaal top in orde. Alleen een paar krasjes op de uitlaat voor de rest helemaal goed in de lak.
klinkt als...heeft een schuiver gemaakt. Zou bij deze (lichte en voor veel mensen leuke fiets om mee op circuit te gumen) fiets goed letten op kenmerken zoals deukjes bij het balhoofd en mogelijk grindschade aan de radiator en het frame agv van in een grindbak liggen.
Vindt de prijs voor een 250 cc-tje uit 1992 bij een particulier behoorlijk tot erg hoog. Zal wel zijn om dat die lichte fietsies gewild zijn agv dat stomme 25 kw rijbewijs.

Ik zou nog eens verder zoeken en in ieder geval kijken wat ander zzr 250 uit zelfde bouwjaar doen op bij http://www.motoroccasions.nl. Daar zie ik er meteen al twee uit 1993 voor minder geld staan...bij een dealer.

In ieder geval veel succes en plezier et de toekomstige fiets.
 
Is dit niet de fiets van Road Devil (MF'er) ???
Heb een keer een topic gelezen over knipperlichtglaasje voor deze fiets.

Jullie hebben wel een goed geheugen. Km stand weten we eigenlijk niet Mischien kan road devil dit even vertellen??
 
ik heb ook een zzr 250

gekocht van jasper voor 2000 € ofzo.

vraag idd naar kilometer stand

hij stuurt als een veertje, maar sinds ik af en toe op een NINJA en R1 rijdt heb je door dat de fiets weinig pk's heeft (vandaar 25kw motor he :) ).

t/m 100 is het een leuke fiets, maar op de snelweg NIET prettig ivm het hoge toerental.

Maar perfect om de techniek een beetje te leren. en gaaf voor het smijt en hang werk.
 
Kijk ook eens op PB animal.

Die vfr400 is ook onmeunig :9~
En Maureen vind hem ook heel mooi. Dus daar ook maar even info over aanvragen.

die gpx600 vind ze niet mooi. dan ben je uitgelult.


Ze heeft gewoon te hoge eisen.
Geen naakte motor dus geen gs of cb.
geen sjopper.
volle kuip.
en niet te duur. arm studentje.
geen rs of mito.
ja dan word het wel een beetje beperkt.

en nu hopen dat ze het niet leest (weinig kans op)
 
deze VFR dus
39262.jpg
 
Hij staat in almelo, dus neem speedy en marcgsxr mee zou ik zeggen.
Motorrisch zijn die dingen goed, maar heeft ie geen schade gehad etc. is de vraag natuurlijk.
 
Domme vraag waarschijnlijk maar zijn die VFRetjes ook legaal (dus op kenteken) 25kW te krijgen. Dus niet teruggevoerd en dan met testbankuitdraai naar de verzekering gaan of uit Duitsland importeren?
 
Ik kreeg er gister nog 1 aangeboden, 1 van 1987 had 30000 gelopen maar de kuip had alleen wat schade, hij wou er ongeveer 1500 euro voor hebben.

het is dezelfde kleurstelling als mijne...
ronmotor01.jpg


als je meer info wil hebben en fotos moet je maar even emailen jules.erkelens@zonnet.nl

groeten Ron
 
Terug
Bovenaan Onderaan