Waterdichte roltassen bovenop zijkoffers

Linkje werkt niet bij mij :N

Bedoel je deze?

full
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam vanochtend dit tegen:

http://www.motozoom.nl/producten/mo...-en-bagagerol-Max-80-ltr-inhoud-70018555.html

Iemand ervaring met deze tassen?
De bevestiging ziet er niet al te stevig uit, maar dat kan wel met van die sjorbanden verstevigd worden.

Ik heb deze tassen drie jaar gebruikt voor weekendjes en vakantie(tjes)...prima spul, niet waterdicht maar ik deed alles in een vuilniszak en dan in de tassen. Er zitten wel van die regenhoezen bij maar die ben je na 20 km snelweg wel kwijt :X
Ze zijn nu overgegaan naar een vriend van me en die is er nog steeds blij mee..
full


Voordeel is dat je de tassen aan een 'bodemplaat' klikt en op bestemming er snel af kan halen.

Groet Rucarodi...
 
Ik heb deze tassen drie jaar gebruikt voor weekendjes en vakantie(tjes)...prima spul, niet waterdicht maar ik deed alles in een vuilniszak en dan in de tassen. Er zitten wel van die regenhoezen bij maar die ben je na 20 km snelweg wel kwijt :X
Ze zijn nu overgegaan naar een vriend van me en die is er nog steeds blij mee..
[afbeelding]

Voordeel is dat je de tassen aan een 'bodemplaat' klikt en op bestemming er snel af kan halen.

Groet Rucarodi...

Bedankt voor de tip! Ik zag inderdaad dat je eerst een plankje mort bevestiging. En spullen in een zak was ik ook al van plan, kan je ook alles makkelijk meenemen. :)
 
full


Hier zie je de 'bodemplaat' goed zitten, is een flexibel lapje stof/nylon vastgezet met sjorbandjes. Liet ik gewoon zitten tijdens dagtochtjes :

Ik heb ook een tanktasje van Motozoom, ook geen rotzooi trouwens, heb ik al 5/6 jaar of zo...

Groet Rucarodi...
 
Terug
Bovenaan Onderaan