Wie? Wat? Waterland! #21 We Wachten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Goedenavond,:o Hoeveel bagage ga je meenemen, of ga je op expeditie? Je kan zo in ieder geval genoeg schone sokken meenemen :Y

Ik had eerst alleen het achterste tasje.
Dat was echt krap aan voor een weekendje weg en dan had ik nog geen eens schoenen mee. Kan nu mooi gewicht verdelen en genoeg schone onderbroeken voor de angst momenten meenemen })

Zojuist al een eind verlaagd :)
GroteFoto-VEXBXRVO.jpg
 
Ik had eerst alleen het achterste tasje.
Dat was echt krap aan voor een weekendje weg en dan had ik nog geen eens schoenen mee. Kan nu mooi gewicht verdelen en genoeg schone onderbroeken voor de angst momenten meenemen })

Zojuist al een eind verlaagd :)
[afbeelding]


Ziet er al 10x beter uit ! :)


Nog een tipje tussendoor:

Zet dat beugeltje op de deur waar die stang van je espagnolet door heen loopt zo dicht mogelijk bij de vloer (en dat geldt ook voor boven). Doe met de tip wat je wilt, maar het maakt het verschil tussen met koevoet te openen en niet met koevoet te openen.
Hoe dichter bij de vloer/bovendorpel hoe moeilijker die stang buigt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er al 10x beter uit ! :)


Nog een tipje tussendoor:

Zet dat beugeltje op de deur waar die stang van je espagnolet door heen loopt zo dicht mogelijk bij de vloer (en dat geldt ook voor boven). Doe met de tip wat je wilt, maar het maakt het verschil tussen met koevoet te openen en niet met koevoet te openen.
Hoe dichter bij de vloer/bovendorpel hoe moeilijker die stang buigt. ;)

Thanks, mogelijk laat ik hem zelfs net boven het zadel zweven.
Kwestie van erop gaan zitten en hij staat weer een stukje lager :+

Slot ga ik even aanpassen, goeie tip.
Zit er al 15 jaar op zo dus verder nooit naar omgekeken.
Maar je begrijpt natuurlijk wel dat de eerste de beste die hem open krijgt die mooie bahco in zijn nek krijgt O-)
 
Thanks, mogelijk laat ik hem zelfs net boven het zadel zweven.
Kwestie van erop gaan zitten en hij staat weer een stukje lager :+

Slot ga ik even aanpassen, goeie tip.
Zit er al 15 jaar op zo dus verder nooit naar omgekeken.
Maar je begrijpt natuurlijk wel dat de eerste de beste die hem open krijgt die mooie bahco in zijn nek krijgt O-)


daar had SLerwinTJE al over na gedacht bij het posten van de foto, vandaar de Bahco op de foto |(
 
Thanks, mogelijk laat ik hem zelfs net boven het zadel zweven.
Kwestie van erop gaan zitten en hij staat weer een stukje lager :+

Slot ga ik even aanpassen, goeie tip.
Zit er al 15 jaar op zo dus verder nooit naar omgekeken.
Maar je begrijpt natuurlijk wel dat de eerste de beste die hem open krijgt die mooie bahco in zijn nek krijgt O-)

Moet je wel thuis zijn ;)
En het is zo gepiept 2 jaar geleden bij een goede vriend van me gebeurt , vrouw zat gewoon boven in de woonkamer maar ondertussen wel zijn fireblade, en de rest van de garage leeggehaald.

Oh en je boodschappenmand ziet er idd al een stuk beter uit :Y
 
Ik had eerst alleen het achterste tasje.
Dat was echt krap aan voor een weekendje weg en dan had ik nog geen eens schoenen mee. Kan nu mooi gewicht verdelen en genoeg schone onderbroeken voor de angst momenten meenemen })

Zojuist al een eind verlaagd :)
[afbeelding]
Voor een weekendje weg heb ik eigenlijk altijd alleen maar een rugtas mee :$ (incl.schoenen)
Zo ziet het er prima uit, strak hoor :Y
U vraagt, wij draaien :9 (goed idee om er nog een te pakken trouwens haha)
[afbeelding]
Spanbandje erom en gáán *O*
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan