Wie? Wat? Waterland!! (Je weet wel Purmerend e.o.) Deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moet je eens een zaterdag in het seizoen hier voor de deur gaan staan..... :+
Die gasten lopen/rijden de deur soms plat....... :}

:Y

full
 
Vreemd, mijn leverancier heeft ze gewoon in de lijst staan...... (22 Euro per klauw)


Hmm dat zijn idd betere prijzen, heb toch echt een aantal boeken doorgebladerd bij hoogland maar ze stonden er niet bij B| Kan ze nu niet meer annuleren helaas, volgende keer beter.




@trompie:welkom *O* en natuurlijk een mooie fiets :Y
 
Na 2 jaar regelmatig dit forum bezoeken vond ik het wel een keer tijd worden om me hier ook maar eens te melden...Mocht je in Purmerend e.o. een Yamaha Vmax met MF-sticker tegen komen dan is de kans vrij groot dat ik dat ben...Tuutuut en hawk gt ken ik persoonlijk, maar verder zie ik niet veel stickers voorbij komen in Purmerend...misschien moet ik maar wat meer gaan rijden dit jaar :]

[afbeelding]

Trompie, nice bike :Y
En welkom als "actief" lezer van dit waterland Topic.

En in purmerend rijden we niet zoveel, alleen maar verzamelen en dan zo snel mogelijk naar buiten naar de mooie bochtjes.
Ik ben benieuwd of de bochtjes ook een beetje gaan met jouw bike, of dat je elk recht stukje weer bijtrekt. :]
 
Trompie, nice bike :Y
En welkom als "actief" lezer van dit waterland Topic.

En in purmerend rijden we niet zoveel, alleen maar verzamelen en dan zo snel mogelijk naar buiten naar de mooie bochtjes.
Ik ben benieuwd of de bochtjes ook een beetje gaan met jouw bike, of dat je elk recht stukje weer bijtrekt. :]

Nou...ik denk dat ik wel aardig mee kan komen in de bochten, in de Eiffel en Luxemburg had ik er afgelopen jaar niet zoveel moeite mee maar kan niet tippen aan het bochtenwerk van Hawk gt :N En dan is het inderdaad makkelijk bijtrekken op het rechte stuk...vanmiddag ga ik een NTV ophalen, eigenlijk voor mijn vrouwtje als ze haar rijbewijs haalt maar ik ga er eerst zelf nog even van de wendbaarheid genieten ;)
 
Trompie, nice bike :Y
En welkom als "actief" lezer van dit waterland Topic.

En in purmerend rijden we niet zoveel, alleen maar verzamelen en dan zo snel mogelijk naar buiten naar de mooie bochtjes.
Ik ben benieuwd of de bochtjes ook een beetje gaan met jouw bike, of dat je elk recht stukje weer bijtrekt. :]


je kan je nog eens zwaar vergissen, stuurcapaciteiten is meer rijder- dan motorafhankelijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Was weer een lange dag op de beurs. Heb wel wat leuks kunnen vinden. *O*

Een nieuw stuur voor de Smurf:

full


Nieuwe spiegels voor de Raptor:

full

full

full


En gisteren bij Polo in Kleef een zadeltas met een leuke korting :)
Laat Hemelvaart en de Vogezen maar komen:

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit Ed, die vakantietas lijkt me erg handig.
De smurf staat er ook goed bij in Hobby modus *O*

Zie alleen wel een eng bandje op de Tyrannosaurus Rex zitten :X


We gaan overigens al hard richting de 2500 :W
 
Zie alleen wel een eng bandje op de Tyrannosaurus Rex zitten :X

-O- ik was ook al ernstig aan het twijfelen of ik er wel mee naar de Vogezen zou gaan.

Maarreh.. jij kan meedoen aan wedden dat. Laat LoSBoL maar een profieltje zien en hij raad welke band, wanneer geproduceerd, hoeveel km er mee gereden is en of je er uberhaupt een bochtje om mee kan maken... :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan