WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Op de Eurosport Player worden naast Eurosport 1 en Eurosport 2 ook extra live feeds getoond. Op Eurosport 1 en Eurosport 2 krijg je gewoon de uitzendingen die ook op TV te zien zijn, dus met Nederlands commentaar. De extra feed/kanaal (zonder reclameonderbreking tijdens de races) is van World Superbike zelf (vorig jaar nog zonder commentaar, dit jaar met Brits commentaar). Nederlands commentaar op die extra feeds/kanalen is tot op heden bij geen enkele sport mogelijk volgens Eurosport.

Thanks! (iedereen) :t
 
Sterke start voor VdM :Y :}
full
 
Jaja Lowes op pole! Wie had dat aan zien komen? Er moeten toch mooie dingen mogelijk zijn voor Yamaha dit weekend.
 
Wat een ronde, geweldig! Alleen MvdM op 0.8 is wel veel verschil. Maar eerst de race maar eens afwachten, daar worden de punten gehaald.
 
Lekkere race, en ik ben blij dat Michael een podiumplek scoort! Goed dat-ie de motor niet de grindbak in gooit in een poging te winnen. *O*
 
Wordt net gezegd dat Rafael Sinke zijn vaste steun en toeverlaat is maar dat is niet meer zo.Michael wilde dat niet meer,hij wilt tijdens een raceweekend zo min mogelijk mensen om zich heen hebben,alleen tijdens Assen is Rafael erbij.Alleen niet zo leuk voor Rafael,racerij is toch zijn leven.
Helmen spuiten voor Michael doet hij nog wel.
 
Geweldige race van VdM, meer dat er gewoon niet in op deze machine. Magistraal hoe hij door de zuidlus gaat
 
Wordt net gezegd dat Rafael Sinke zijn vaste steun en toeverlaat is maar dat is niet meer zo.Michael wilde dat niet meer,hij wilt tijdens een raceweekend zo min mogelijk mensen om zich heen hebben,alleen tijdens Assen is Rafael erbij.Alleen niet zo leuk voor Rafael,racerij is toch zijn leven.
Helmen spuiten voor Michael doet hij nog wel.

Er werd gezegd dat Klein Koerkamp dat was en Rafael zijn helmen verzorgd/spuit.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan