Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor verschillen zag je dan en hoe kom je tot de conclusie dat dit door het octaangetal komt?Ik heb enkele jaren geleden 2 motoren gezien van een Vespa gts 300 die beiden open lagen voor een revisie..1 motor had altijd met 95 gereden de andere met 98 . Dat was een verschil hoor vanbinnen ...voor mij alleen 98 ....zelfs in mijn grasmaaier
ik snap yamaha niet zelfde met de xmax 400
De dealer vroeg me "zie je een verschil tussen beide motoren" er was een duidelijk verschil te zien de zuiger bovenop vrij zwart en de andere motor veel zuiverder alsook de kleppen...verbrandingskamer in de cilinderkop. ik vroeg me af hoe dit kon waarop hij me antwoordde "het verschil tussen rijden met 95 en 98 octaan" ...dit is me altijd bijgebleven en vanaf toen altijd 98 getankt ! Er zullen eindeloos veel discussies bestaan over octaangehaltes mijn redenering is 98 octaan veel zuiverder verbranding dan 95 .
Kan het verschil in uiterlijk van de verbrandingskamer ook door andere redenen veroorzaakt zijn?. Hebben beide dezelfde kilometerstand en worden ze op dezelfde manier gebruikt. Vele korte afstandjes of alleen langere ritten. Verder kan afstelling, luchtfilter, bougietype ook invloed hebben op de verbrandingskamer atmosfeer.
zo gek doet ie niet dat rij je al gauw in de eifel.Bij de Tmax ....Is de reden hiervan niet dat de middenbok lager komt omdat deze kan geblokkeerd worden (soort anti diefstal).
Natuurlijk wel jammer ....maar eerlijk gezegd weinigen onder ons zullen hun Tmax zo plat leggen als de rijder in het filmpje
Nou snap ik echt niet hoe een fabrikant zo een cockpit kan verkopen omg zeg wat een slechte zicht word er duizelig van.
En inderdaad zeg na 50000000000000000 pogingen kreeg hij hem op de 189 toch maar mooi gelukt.
Dus zou die met een jcosta ook de 195 moeten kunnen halen.