gls450
MF veteraan
waarschijnlijk stabiliteit bij hogere snelheden vermoed ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De stand van de voorvork, de hoek van het balhoofd en de grootte van het voorwiel bepalen samen de koersvastheid van de motor.Wat me opvalt is dat de voorvork heel veel naar voor steekt.
Waarom is dit goed?
Dat krakende geluid heb ik ook overgens en is na 2.100km. niet verdwenen.
hallo iedereen!
Ik ben sinds twee dagen trotse eigenaar van een nieuwe XMAX250, competition white. Ik heb de week daarvoor mijn Vespa 250gts verkocht, en heb er nog geen minuut spijt van gehad. Die xmax rijdt 100x beter. Ik hoop dat de Xmax ook technisch betrouwbaar blijkt. Voor zover ik weet had de vorige versie van de xmax wat problemen met de batterij, maar dat zou nu verholpen zijn. Ik wens iedereen die een net een xmax gekocht veel plezier.
Jij ook veel plezier. Verrassend. Want ik had ook een voorliefde voor de Vespa. Heb gekozen voor de X Max, omdat er geen Vespa dealer bij mij in de buurt zat. Maar ben er nu na twee weken nog steeds zeer content mee.hallo iedereen!
Ik ben sinds twee dagen trotse eigenaar van een nieuwe XMAX250, competition white. Ik heb de week daarvoor mijn Vespa 250gts verkocht, en heb er nog geen minuut spijt van gehad. Die xmax rijdt 100x beter. Ik hoop dat de Xmax ook technisch betrouwbaar blijkt. Voor zover ik weet had de vorige versie van de xmax wat problemen met de batterij, maar dat zou nu verholpen zijn. Ik wens iedereen die een net een xmax gekocht veel plezier.
Zat er in Leiden niet zo'n speciale zadel bekleder? Maar ja vanuit Belgie of zelfs Spanje is dat niet even naast de deur.Jij doet hetgeen ik al min of meer bevestigd kreeg. Ik heb een paar jaar terug de eerste GT200 gehad en hem ook verkocht omdat ik het een wiebelkont vond.
Wat is jou reden juist dat je voor de X-max kiest ipv de Vespa GTS250
De X-max is al zeker veel stabieler. Qua prestaties weet ik het niet maar qua wegligging is het idd veel beter. Ik ben ook heel tevreden over mijn X-max
@Aat: Idd, de overtrek is vastgeniet maar dat is bij veel motoren zo. Het kan idd zijn dat je het zo kan bestellen en ik ga er morgen eens achter horen want ik ga morgen een nieuwe helm kopen. (Nieuwe X-max dus ook een nieuwe open helmpje erbij he )
Als het een fluitje van een cent is voor die man om het te doen zou ik niet twijfelen. Alleen natuurlijk de juiste stof vinden he. Misschien kan je ook eens googlen of gewoon naar een autogarage gaan van bijv Citroën en vragen waar ze hun stoelen laten overtrekken. Dan contact opnemen met het bedrijf en hun advies vragen en vragen welke kleuren en stof/ leder ze ter beschikking hebben. In ieder geval denk ik dat je rekening moet houden met een hoop geld. Is dat het je waard?
Nu lees (en zie) ik dat Gerrit een verhoogd schermpje gemonteerd heeft maar ik wilde weten of er iemand ervaring heeft met het verlengde schermpje dat Yamaha voor de X-max levert. De lengte van dit hogere scherm is 48 cm. Zelf ben ik zo'n 183 cm.
Ik zou voor de winter wel zo'n groot scherm willen hebben, maar ik zie die helemaal niet bij de accesoirelijst van Yamaha staan. Waar halen jullie die?Als mijn kleine schermpje al zoveel scheelt (ik ben 1,80), dan zal zo'n verhoogd scherm het nog beter doen lijkt me. Bovendien is het ook breder. En mocht het te hoog zijn zodat je er steeds tegenaan zit te turen, dan kun je er altijd een stuk afzagen.
Een nadeel lijkt me dat je meer last hebt van sterke zijwind. Maar dat zul je moeten ervaren.
In ieder geval: weer 2 mensen erbij die de geneugten van een Xmax hebben ontdekt. Welkom!