Zouden hier motorscooters tussen zitten?

Ik weet niet waar het is, maar ik heb het laatst in Hanoi ook zo meegemaakt. Nog erger dan die mierenhoop was het constante getoeter daar, helemaal kierewiet werd je er van.
 
Laatst bewerkt:
Leuke filmpjes, maar ik zou daar echt niet graag rijden ;)
Er zullen wel wat Suzuki Address / Honda Innova klonen rondrijden.

Wat voor cameraatje had je destijds op je Vespa gehangen bij die rit door de file in Den Haag?
 
Als we hier naar die toestanden gaan hoeft het voor mij niet meer. Hier stopt de fun-factor.
 
Als we hier naar die toestanden gaan hoeft het voor mij niet meer. Hier stopt de fun-factor.
Ha,ha als dat werkelijk zo zou zijn, hebben we toch geen keuze? De auto is dan helemaal geen optie en ipv is dat de scooter(met de fiets heb je hetzelfde probleem). Alleen zou je dan een SH 150 meer op waarde gaan schatten dan een t max... O-)
Downsizing.

Geen zorgen Droomscooter, maken wij niet meer mee.

Trouwens als je hier in de spits in de stad rijdt kan het ook een aardige boel zijn(met auto's) maar daar heb jij denk ik meer ervaring in dan mij.
 
@Ohjajoh
Jij zag weinig motorscooters? In Hanoi zag ik toch behoorlijk wat oude liefdes van me, nl. de Honda Dylan in zowel 125 cc als 150 cc uitvoering. Daar reden vaak meisjes op, die ik niet ouder schatte dan een jaar of veertien.
 
ohjajoh :W

Je hebt pech, ook hier rijden van die immitatie's al rond hoor en ik kan je vertellen dat ze heerlijk rijden.(zedka, znen, huatian) :]

http://www.funracer.nl/FunShop/list_category.php?database=scooter&category=10

(Sym was 8 jaar geleden ook zogenaamd troep en is nu best beliefd.)

Ik zie een afschrijving van meerdere duizendjes niet zitten als het ook voor minder kan.
Grote voordeel ervan is dat je makkelijk om de 2 jaar nieuw kunt kopen zonder al teveel verlies. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan