ZX10R Deel 37 "Wachtend op het voorjaar!!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
De rearset zit eronder:

oEiwuBo.jpg

Moest wel even de remslang omdraaien en de trigger voor het remlicht staat een stuk verder naar achter, achterrem zit een heel stuk anders dan met de standaard steppies. Verder ziet t er erg goed uit en zit ie standaard verder naar achter, verstelmogelijkheden zijn qua afstand naar voren/achter beperkt (ongeveer een cm). qua hoogte is er meer ruimte (meer gaten en de schetsplaatjes kunnen van links naar rechts worden gewisseld, in totaal ongeveer 5cm). In ieder geval passen mijn knieen nu een stuk beter in de tank.

FnP2bki.jpg

Aan de schakelkant is het iets minder een lofzang. Omgekeerd schakelen is mogelijk, maar de ruimte is beperkt dus eigenlijk moet je een keer met een hamer los gaan op de schakelstang om hem iets weg te buigen van het schakelpookje of er wat revetjes tussen duwen, nu schampt hij er net tegenaan bij omgekeerd schakelen. Verder past de quickshifter er dus niet tussen, die hangt er nu een beetje schraal bij.

Voor het geld is het iig een no-brainer, nog een kortere schakelasje erbij en ik ben blij :].

Verder ook nog wat andere meuk besteld op ebay, rearcowl past voor geen meter en een front axle slider, maar dat was ook niet echt het beste van het beste (sluit niet helemaal goed aan). (dus die meuk zou ik niet halen)

Hier de link voor de rearset:
http://www.aliexpress.com/item/Rear...oot-pegs-rear-set-BLACK-color/1882719732.html
 
Laatst bewerkt:
Zekers wel plannen deze winter :Y Allereerst blijf ik gewoon doorrijden als ik tijd heb tot -20 graden , het rondje wordt wel iets korter gemaakt .
Zou graag het volledige kettingrandje (rizoma)zoals ik gisteren poste zien te bemachtigen , maar daar wordt aan gewerkt door Arnold.
[afbeelding]
Daarnaast ben ik op het ogenblik in onderhandeling met DAMEN LEATHERS uit breda voor wat aanpassingen aan mijn Berik pak .
Achterkant wordt bedrukt met het NINJA,(event Monster) en Kawasaki logo .
Zodat de achterkant iets minder wit is , en pak met helm en zx10r nog beter matchen bij elkaar :] .

Super totaal plaatje. *O* *O* *O* :} :} :} :]
 
De rearset zit eronder:

[afbeelding]
Moest wel even de remslang omdraaien en de trigger voor het remlicht staat een stuk verder naar achter, achterrem zit een heel stuk anders dan met de standaard steppies. Verder ziet t er erg goed uit en zit ie standaard verder naar achter, verstelmogelijkheden zijn qua afstand naar voren/achter beperkt (ongeveer een cm). qua hoogte is er meer ruimte (meer gaten en de schetsplaatjes kunnen van links naar rechts worden gewisseld, in totaal ongeveer 5cm). In ieder geval passen mijn knieen nu een stuk beter in de tank.

[afbeelding]
Aan de schakelkant is het iets minder een lofzang. Omgekeerd schakelen is mogelijk, maar de ruimte is beperkt dus eigenlijk moet je een keer met een hamer los gaan op de schakelstang om hem iets weg te buigen van het schakelpookje of er wat revetjes tussen duwen, nu schampt hij er net tegenaan bij omgekeerd schakelen. Verder past de quickshifter er dus niet tussen, die hangt er nu een beetje schraal bij.

Voor het geld is het iig een no-brainer, nog een kortere schakelasje erbij en ik ben blij :].

Verder ook nog wat andere meuk besteld op ebay, rearcowl past voor geen meter en een front axle slider, maar dat was ook niet echt het beste van het beste (sluit niet helemaal goed aan). (dus die meuk zou ik niet halen)

Hier de link voor de rearset:
http://www.aliexpress.com/item/Rear...oot-pegs-rear-set-BLACK-color/1882719732.html

Goede review. Is omgekeerd schakelen niet mogelijk omdat de schakelstang dan tussen de schakelpook en het frame langs moet? Zo lijkt het althans wel als ik naar de foto kijk.
 
Hoe stevig voelt de rearset aan? Kan een persoon van 100 kg er gwn op staan?

Gezien het weer gisteren heb ik het niet echt kunnen testen. Maar het voelt redelijk solide aan. De steppies zitten vast aan de bout (volgens mij m8) waar ook de pedalen rond roteren, maar gezien deze gelagerd zijn en er afstandbusje aan de buitenkant en revet aan de binnenkant bij zit zou dat an sich geen probleem moeten zijn, maar het is duidelijk minder solide dan een iets langer stepje waar aan de binnenzijde het pedaal omheen roteert en dan dus geen lagers/revetjes/afstandbusjes enz. Het zou dus vrij makkelijk met lagere productiekosten beter kunnen, maar daarom is het natuurlijk ook goedkoop chinees spul :+.

In ieder geval zijn er ook enkele merken die het vergelijkbaar doen, bij de rearset op mijn circuitfiets zit het volgens mij niet anders, en qua freeswerk e.d. ziet die er niet beter uit maar kost wel minimaal 2 keer zoveel. Dus ja, als je meer uit gaat geven ga je stevigere rearsets kunnen vinden met meer verstelmogelijkheden. Of dit stevig genoeg is en de verstelmogelijkheden echt voldoende zijn, daar kan ik je eigenlijk pas in het voorjaar echt wat over vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Thanks ;) zo hoort het ook vindt ik :Y .
Je ziet het soms te vaak anders hier , hebben ze een prachtige zx10r , en dragen ze een motorpak uit het NAPOLION tijdperk :r .
Of met kleurencombinaties die in het jaartal 1418 al niet meer konden. _O-


ben er ook weer bij :W

klopt vind t ook mooi als t mooi bij elkaar past .

full
 
Thanks ;) zo hoort het ook vindt ik :Y .
Je ziet het soms te vaak anders hier , hebben ze een prachtige zx10r , en dragen ze een motorpak uit het NAPOLION tijdperk :r .
Of met kleurencombinaties die in het jaartal 1418 al niet meer konden. _O-

Gelukkig vind jij dat, rijden er hier veel in de buurt die hun moter en hun zelf hebben voorzien van de duurste hebbe dingetjes ziet er echt Supersnel uit :9~
Totdat er een paar oude rotten met oude moterpakken uit het Napoleon tijdperk een rondje meerijden 9 van de 10 van die Super de Luxe voorziene Bikers rijden nog geen deuk in een pakkie boter,maar ze hebben wel de beste en duurste spullen haha O-)
 
Gelukkig vind jij dat, rijden er hier veel in de buurt die hun moter en hun zelf hebben voorzien van de duurste hebbe dingetjes ziet er echt Supersnel uit :9~
Totdat er een paar oude rotten met oude moterpakken uit het Napoleon tijdperk een rondje meerijden 9 van de 10 van die Super de Luxe voorziene Bikers rijden nog geen deuk in een pakkie boter,maar ze hebben wel de beste en duurste spullen haha O-)


die zijn er ook zat ja :')
 
O-)

ennn ingecheckt in t nieuwe topic!!! *O* *O* *O* *O*

Eerste evenement alweer geboekt, 4 dagen Cartagena voorjaarstraining in maart.
Kan nu al niet meer wachten :] :] :]

Als m'n afstuderen nu eens vordert, dan ga ik met je mee :Y . :+

Bastard, waar heb je die mooie framecovers weg:)?
 
Gelukkig vind jij dat, rijden er hier veel in de buurt die hun moter en hun zelf hebben voorzien van de duurste hebbe dingetjes ziet er echt Supersnel uit :9~
Totdat er een paar oude rotten met oude moterpakken uit het Napoleon tijdperk een rondje meerijden 9 van de 10 van die Super de Luxe voorziene Bikers rijden nog geen deuk in een pakkie boter,maar ze hebben wel de beste en duurste spullen haha O-)


alles beter dan in spijkerbroek ;)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig vind jij dat, rijden er hier veel in de buurt die hun moter en hun zelf hebben voorzien van de duurste hebbe dingetjes ziet er echt Supersnel uit :9~
Totdat er een paar oude rotten met oude moterpakken uit het Napoleon tijdperk een rondje meerijden 9 van de 10 van die Super de Luxe voorziene Bikers rijden nog geen deuk in een pakkie boter,maar ze hebben wel de beste en duurste spullen haha O-)

Nu niet om ambras of extra ergernissen te zoeken ...
maar dat beeld hebben we als "locals" ook van de meeste Hollanders die met hun moto komen spelen in onze achtertuin (Ardennen, Luxemburg, Eifel). Ook daar hetzelfde verhaaltje, hoe meer centjes er in hun 1000cc sportmoto kropen of hoe exclusiever het model ... hoe meer chickentire op hun banden. Overvloedig bewijs te vinden aan de parkings van de eetgelegenheden in Vianden (bv Petry), en zowat elke panoramische stopplaats aan de Eifel/Moesel.

:]

En spijtig genoeg lijkt ons beeld nog totaal minimalistisch, eens je met lokale Duitsers begint te praten in een bandenshop (in de Eifel). Mijn Duits is nu niet zo vloeiend, maar het grootste deel van de generalistaties snapte ik wel zeer duidelijk. :X

Soit, t'is een hobby, en zolang ze er plezier aan blijven hebben, zie ik er geen graten in. To each his own.
 
Ik mis de Kawasaki pitspoezen in de openingspost.
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Ik heb van het weekend m'n brommer verfraaid met een paar stickertjes gewoon omdat het kan :)

IMG_6063_zpsksrbjwq2.jpg

IMG_6064_zpsa2esxxmk.jpg

IMG_6066_zpsvcbqsrmv.jpg

IMG_6067_zpsmlml3ogc.jpg

IMG_6068_zps6k7d4con.jpg


Waarom 24? Gewoon fictief racenummer, geboortedag van m'n dochter ;)
Waarom dat poppetje? Het is een ninja die een plaat gooit; ik heb een Ninja en houd vn plaatjes draaien :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan