ZX10R Deel 37 "Wachtend op het voorjaar!!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
651874922_4fb43d5592_b.jpg


Zoiets
 
Gelukkig vind jij dat, rijden er hier veel in de buurt die hun moter en hun zelf hebben voorzien van de duurste hebbe dingetjes ziet er echt Supersnel uit :9~
Totdat er een paar oude rotten met oude moterpakken uit het Napoleon tijdperk een rondje meerijden 9 van de 10 van die Super de Luxe voorziene Bikers rijden nog geen deuk in een pakkie boter,maar ze hebben wel de beste en duurste spullen haha O-)
:^
Gelukkig zijn er beide versies van motorrijders :Y. Anders moeten vele motorzaken sluiten ;).
Sinds ik keuzes moet maken in mijn geldbesteding (iets met kinderen en andere prioriteiten die voor me gesteld worden ;) ) kies ik eerder voor een circuitdag extra ipv wat moois voor de fiets. Gelukkig rij ik er geen seconde langzamer (of sneller) door.

alles beter dan in spijkerbroek ;)
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nog steeds wel eens in de spijkerbroek rij hoor :$ . Je kent het wel - of hopelijk eigenlijk niet - je moet even snel op en neer naar iets in de buurt. Dan spring ik zo op de motor in de spijkbroek terwijl ik wel de rest van mijn spul aantrek. Raar eigenlijk ... :X
 
Er zijn dus toch vrouwen die op een 10 rijden :o

Ben er ook weer bij en over schaars geklede dames gesproken:
full


Tot nu toe al het kuipwerk goed gepoetst en een lampje vervangen :P.

Iemand ervaring met de Accossato light cluth lever?
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb de Accossato er op zitten. Het mechanisme zorgt ervoor dat je koppelinghevel veel lichter te bedienen wordt door een andere hefboom
 
Ja ik heb de Accossato er op zitten. Het mechanisme zorgt ervoor dat je koppelinghevel veel lichter te bedienen wordt door een andere hefboom

Bedankt voor je reactie. Dat is ook waar het mij om gaat :). Het lijkt me erg fijn als je de bediening van de koppeling kunt aanpassen aan je eigen voorkeur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan