Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CyCle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CyCle

    15 september circuidag Assen, MSSZ

    OP 15 september is er eene xtra circuitdag op Assen van MSSZ.. Wie zijn er dan allemaal ?? - CyCle - Holger - Deeptone - Noki Meer mensen ??
  2. CyCle

    Niet goed lossen van remklauw.:?:?

    Sinds kort hebben we een probleem met de remmen van de racert. Deze waren allemaal perfect maar sinds kort lost de voorrem niet meer goed waardoor er dus beetje druk op blijft en hij dus blijft remmen eigenlijk. Dit kost me dus seconden De volgende dingen zijn vernieuwd/nagelopen en zijn...
  3. CyCle

    tik bij aantrekken ketting

    Als ik me ketting stevig naar beneden trek resulteert dit in een TIK.. Wat kan dit zijn :? Lager op de uitgaande as kapot ?
  4. CyCle

    OP zoek naar: R6 voorvelg

    Aangezien hier wel wat racers zitten ook maar hier.. Ben op zoek naar een voorvelg van een Yamaha r6. Liefst een velg met schijven.
  5. CyCle

    Cockpit probleem

    Ik zit er aan te denken om voor de circuitdagen racekuipen om mij motor te leggen. Zijn er meer die dat doen ?? En hoe los je dan hetgeen op dat de kabel van de kmteller/toerenteller ook naar de lampen gaat ??? Haal je het los van de lampen en plak je het af of een andere oplossing ?? alvast...
  6. CyCle

    Kwaliteit kuipen

    Ik ben nu een stel racekuipen voor een R6 tegen gekomen alleen ik ken het merk niet en weet ook niet hoe die kuipen zijn.. De racekuip is gemaakt door: Polyester Racing parts TH. V. D. Berg. http://home.iae.nl/users/devers/PRP.htm heeft iemand ervaring met deze kuipen ? Of weet hoe ze zijn..
  7. CyCle

    electrisch schema voor achterlicht(R6)

    Heeft iemand een electrisch schemaatje of iets dergelijks voor het laten knipperen van het achterlicht?? dit als richting aanwijzer... dit is voor een een R6 uit 1999
  8. CyCle

    Knipperlichten voor de R6, waar?

    Ik ben eignelijk op zoek naar deze knipperlichies. Weet iemand waar ik ze kan krijgen in Nederland ??? en hoeveel ze kosten hier dan als ze hier te krijgen zijn. Alvast bedankt. P.S. Suggesties voor andere kleine knipper zijn ook welkom
  9. CyCle

    Yess! hij is weer klaar.

    Paar weekjes terug klein ongelukje gehad met de motor, die ik op dat moment nog maar net 3 weekjes had :( , is hij vandaag weer helemaal tip top in orde.... Alles aan de rechter kant was beschadigs zo ook de uitlaat, gelijk gekozen voor een andere die ik veel mooier vind... Gelijk ook maar...
  10. CyCle

    ikke ook, ikke ook... Nieuwe motor

    Ook ik heb een nieuwe motor, dit keer is het een Yamaha R6 uit 1999... Heb hem vrijdag na 4 weken eindelijk kunnen ophalen bij de dealer, dus gelijk lekker rijden... wat rijdt en stuurt dit lekkerder/beter dan een CBR :9~ ... echt helemaal super.. Helaas is hij wel 25kw :( moet nog 4 maandjes...
  11. CyCle

    FIlmpje van het Noorden, probleem!!

    Okeej afgelopen zondag mooi gereden hiero in het noorden. Daarbij is er ook gefilmd. Nu heb ik die camera hier naast me liggen, tot zover allemaal heel leuk :) . Het probleem is dus hoe krijg hem van die camera af en hoe krijg ik geluid erbij.. Ik heb net pinnacle geinstaleerd dus, maar kan er...
  12. CyCle

    Door oog van de naald, en dat oogje is klein

    Door het oog van de naald, en dat oogje is zeeer klein :) Vanavond even een leuk stukkie rijden stond in de planning samen met Jurjen/6Gear Nou zelf heb ik dus 1 rondje tjalleberd/klaverblad kunnen doen om toen op Jurjen te wachten op tjalleberd. Jurjen aan gekomen, die komt net van huis...
  13. CyCle

    nieuwe tandwielen -> Afwijking in snelheid ?

    Ik heb sindskort op me CBR nieuwe tandwielen zitten. Ik had er een setje met 15 voor 43 achter op zitten daarmee reed ik 180 op mijn tellertje nu is er een setje met 14 voor en 45 achter op gekomen, de snelhied is nu 195 die ik haal. Maar na mijn logische beredenering en van anderen, zou ik...
  14. CyCle

    Draadgat bij voorremklauw

    Er viel me bij me linker voorrem op dat er op de bevestigings beugel van de remklauw een draad gat zat en die zit niet op de rechter kant. Waar is dat ding voor hoort daar iets te zitten ??? het omcirkelde draad gat is het dus op de foto. Dit is dus bij een CBR600 uit 1996 PC31
  15. CyCle

    Nieuwe garage vulling , een heftafel

    Al een tijd bezig geweest met zoeken naar heftafel en toen nog bedacht om er zelf 1 te bouwen, hebben we toch maar 1 besteld. Gister gelijk op gehaald en nu kunnen we lekker sleutelen aan de motoren... Het is een AUtec geworden lekker stevig en helemaal super... We zijn bij meerdere heftafel...
  16. CyCle

    Motor Klaar voor mooie weer..

    Na lang wachten en knoeien is de motor weer klaar voor de zomer.. Heb er nu een mooi blauw kuipruitje op gestoken: en heb gelijk me nickname maar erop geplakt; en nu mogen ze weer even onder de doeken wachten op mooi weer; Ben best wel weer blij met de motor. nu nog mooi weer..
  17. CyCle

    Vlam uit de uitlaat

    Ik heb sinds gister me motor weer in elkaar en gister avond gelijk gestart, en hij deed het perfect gelijk. Maar nu ik hem zonet start wil hij niet aan en om de zoveel tijd komt er in eens een knal een een steekvlam uit de uitlaat. Is dat normaal en waar kan het aan liggen ?
  18. CyCle

    Monteren Double Bubble

    Ik heb net me double bubble raampie geprobeerd te monteren, is een raampie van MRA. Maar nu heb ik dus een kier daar beneden waar dus het raampie eigenlijk begint bij de kuip, omdat de bubbel onder de kuip verdwijnt. Ook heb ik op de uiteinde van de kap, de stukjes kuip waar ook de spiegels op...
  19. CyCle

    Veranderen achterkant CBR600 1996

    Ik vind de achterkant ( de richting aanwzijers en montage plaat voor nummerbord ding) niet echt mooi van de CBR600.. ik wil er nu graag kleinere knippertjes op hebben.. Maar als ik de oude knippers eraf haal dan blijven er van die grote stukken zitten van waar de oude knippers hebben gezeten...
  20. CyCle

    Aanslag op uitlaat

    Op de uitlaat van de BMW van em pa zit een aanslag Iets van mengelmoes van allerlei spul ( roest vet en weet ik veel wat nog meer ) maar is die aanslag er ook op 1 of andere manier weer zo goed als er af te krijgen ?? zo ziet het er dus uit:
  21. CyCle

    Wie heeft er zin om morgen te rijden, het noorden?

    hebben er nog lui zin om morgen te rijden in Friesland, en omstreken , mits het mooi weer is natuurlijk. vandaag was erg mooi weer hopelijk morgen weer. Wie heeft er zin ??
  22. CyCle

    ffies geklusd

    Ik ben ook maar eens aan het klussen geslagen voor een paddockstand.. eigenlijk vink hem nog best wel gelukt ook nog.. Alleen het erop krijgen is nog probleem omdat de buizen die op grond komen beetje kort zijn :S.. heb gelijk ook maar het titanium in me slidertje gedaan .. is niet geworden...
  23. CyCle

    word er zondag 20 okt. nog gereden in Friesland?

    Gaan er hiero van MF komende zondag nog een stukkie toeren ofzo als het mooi weer is ?? heb wel weer zin om stukkie te rije :) rij nu alleen maar naar stage toe en weer trug :S
  24. CyCle

    Rugprotectie

    Ik heb op dit moment die rugprotectoren die er standaard in het pak zitten nog erin maar zijn die op zich wel veilig ??? Is het niet zo dat ze bij een normale klap eigenlijk helemaal geen protectie geven ???? Gaarne uw advies over dit.. Alvast bedankt.. P.S. heb al gezocht op : Backprotector...
  25. CyCle

    Veiligheid boven alles :)

    Met het oog op de veilig heid maar over gegaan op maatregelen tegen het over het hoofd zien van ons motorrijders door koekblikrijders.... :+
Terug
Bovenaan Onderaan