Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gijs Vijs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gijs Vijs

    TRV s Kindermotorjas

    Zgan Motorjack. TRV maatje S. Heeft ritsen in de mouw, kan dus nog een jaartje "meegroeien". Slechts drie a vier keer gedragen. Hangt al een tijdje te niksen. Mag weg voor 30 Euro.
  2. Gijs Vijs

    Instructieboekje Ducati 900SS

    Nu te koop uit de tijd, dat ik nog jong,knap en wild was: :P Onbeschadigd, zgan. 23,50 incl. verzenden. Ducati 900SS tot 1996. Vijftalig, oa Duits en Engels. Voor de liefhebber. (PM staat aan.)
  3. Gijs Vijs

    Suzuki GT kraan en partslist

    Voor de liefhebber: Partslist GT750 te koop voor 15 Euro. Een komplete benzinekraan voor een GT750 120 Euro. Interesse? PM. Gr.Gijs
  4. Gijs Vijs

    Suzuki GT750M-delen over!

    Ik heb nog wat GT-750 spullen liggen, waar misschien iem.anders nog wat aan heeft. Tw: een ondercarter, een komplete benzinekraan, een nog te reviseren kruk. Interesse? Effe een PM doen. :Y
  5. Gijs Vijs

    Wat??? Alweer een R5?

    Tja, het bloed kruipt, waar het niet gaan kan. O-) Het is alweer 7 jaar gelden, dat Gijs zn R5-je van 1970 ging opknappen. Das redelijk gelukt. De fans weten het al: ik hield zoveel spul over, dat er een goedkoop caferacertje kon worden gebouwd. Ook dat is gelukt, alleen dat goedkope...
  6. Gijs Vijs

    Voortandwiel Yamaha RD 400/XS400

    Niet passend op mn R5, derhalve nieuw in verpakking een vers Yammie tandwiel aangeboden: Zestien tands. Prijs; 17,50 ex verzenden. Sorry, gereserveerd!! ;)
  7. Gijs Vijs

    Zgan voortandwiel 17 tands

    Door een foute inschatting heb ik een te groot voortandwiel op mn caferacer gemonteerd. Na een paar keer rijden, ivm de afstelling heb ik hem er af gehaald. 17 tands voor een 512 ketting. Mag voor 12,50 incl verzenden weg. Groet Gijs
  8. Gijs Vijs

    Met de bouw v/e T500 caferacer de winter door..

    De titel zegt het al. *O* Gijs heeft de komende tijd weer wat te freubelen. :9 Een vriend van mij heeft twee Suzukis T500. Eentje is een K van 1973. Die zit echter zonder geldige verblijfsvergunning. Die moet dus ff wachten op zn beurt. Komt goed, gaat geheel origineel worden tzt. Das dus...
  9. Gijs Vijs

    Brikkers en hun modelbouwhobby

    Als ik wat minder te sleutelen heb, ga ik me meer bezig houden met mn andere hobby's: modelbouw van motoren/trein en vliegtuigmodellen. :Y Je krijgt al gauw "vervuiling" van andere topics, als je die dingen plaatst, dus daarvoor maar ff deze aangemaakt. Voor alle duidelijkheid: het gaat om...
  10. Gijs Vijs

    Kunststof zijkoffers te koop!

    Deze koffers zaten op mn Suzuki GT750, toen ik hem kocht. Aangezien hij daarmee niet door de deur kon, heb ik ze er afgehaald. Beugels zitten er nog aan, bevestigingsspulletjes aanwezig. Evt zelf pas te maken op een ander type motor. Incl. achterknippers. Vaste prijs: 100 Euro. :W
  11. Gijs Vijs

    Km-teller Suzuki GT750 gezocht!!!

    Op mijn uit de USA geimporteerde Soes zit een mijlenteller, die ik liever vervang voor een km-teller. Dus te koop gezocht/ruilen; Wie oh wie????
  12. Gijs Vijs

    De Rijstkoker van Gijs!

    Aangezien ik het eens niet kon laten, een vers topic! :+ Deze winter komt mn projekt: De natte droom van G.Vijs" gegarandeerd af. En omdat ik tegenwoordig alle tijd v/d wereld heb, moest er dus nog wat anders komen. Liefst een grotere fiets ivm het rijden van langere afstanden. Wel: gezocht...
  13. Gijs Vijs

    Ff stralen in (omgeving) Winterswijk?

    Omdat mn Yamaha R5 vastgekleund is, waarbij de cilinderkop beschadigd is, zoek ik iemand die voor mij een net gekochte kop ff kan stralen. Iemand??? :W
  14. Gijs Vijs

    De jongensdroom van Deputy Duc

    Tja, als hij het zelf niet doet, moet ik het maar ff doen. De eerste motor van de Deputy Duc was deze tweedehands Yamaha RD250. :Y De kenners zien het al, ander voorspattertje en sportbuddy. Deze heeft Dep er zelf zo'n 25 jaar geleden opgefrot. Een tijdje terug werd zijn eigen eerste...
  15. Gijs Vijs

    benzinekraantje

    Ik heb een polyestertank voor mn caferacerprojekt. Daar zitten twee gaten in met een tamelijk fijne draad. De doorsnede van die gaten is 13 mmm! Wie o wie heeft ze of heeft tips. Alvast bedankt Gijs
  16. Gijs Vijs

    chroom uitlaat schoonmaken?

    Hallo, ik heb op mn net rijklare Yamaha R5 een 100 km gereden. Nu zit op de rechtse voorbocht allemaal bruine stippels. (Lijkt op teer). Ik krijg dat spul er niet af met: 2 verschillende chroompoetsmiddelen en ook niet met thinner. Wie o Wie heeft een goede tip???? alvast bedankt Gijs
  17. Gijs Vijs

    De natte droom van G.Vijs (oftewel 2-takt caferacertje)

    Tja, het moest er toch maar eens van komen. Een vers topic. Het R5-je is nagenoeg klaar en als ik daar strakkies op ga vijzen, moet ik toch ook nog wat de frotten hebben. (zo heb ik het tenminste aan Mevr Vijs uitgelegd) O-) Zoals ik in mn andere topic al heb uitgelegd, heb ik al een tijdje...
  18. Gijs Vijs

    Stralen omgeving Winterswijk???

    Hallo, ik ben op zoek naar een medefrotter, die een straalkastje heeft en die voor mij de cylinders en koppen van mn R5-projekt wil stralen. Omgeving Winterswijk. Hier zit sowieso geen bedrijf, die dat doet. Mailadres staat in mn profiel.
  19. Gijs Vijs

    Gezocht: Yamaha R5/Yds7-eigenaren!!

    Ik weet, dat er nog minstens twee mensen zijn, die een R5 rijvaardig hebben. De ene is Jaccobird en de andere is iem. die een R5 ergens dit jaar gekocht heeft in het zuiden des lands! :Y Het lijkt mij leuk/cq nuttig om eens te kijken wie er nog zo'n ding heeft. Bijv. voor het uitwisselen van...
  20. Gijs Vijs

    Lookwell dames combi

    Aangezien mijn vrouw bij nader inzien het motorrijden niet zo heel leuk vind, nu te koop haar nauwelijks gedragen Lookwell-combi. Maat 50/40. (M) Voor iem. van ongeveer 1.75 en 70/75 kg. Bij interesse svp ff mailen. Groet Gijs (Heb er evt een bijpassend regenjack bij)
  21. Gijs Vijs

    Slotje?

    Ik heb een topic gestart in Techniek. Geleiding?? Is al klaar, wordt enorm op geouwehoerd. Mag dat op slot?
  22. Gijs Vijs

    Elektrische geleiding???

    Ik heb van een brit een newtronics ontsteking gekocht voor weinig, omdat de stekkertjes er af geknipt waren. Deze heb ik vervangen en weer in de connector gefrot. Eerst zat die vol met een zwart goedje, wat het vocht weg moest houden. Ter vervanging heb ik er zuurvrije vaseline in gesmeerd...
  23. Gijs Vijs

    Koelribben terugbuigen?

    Hallo, Is er iemand die mij kan vertellen, of het mogelijk is om verbogen koelribben v/e Yamaha tweetakt weer recht te buigen? Zelf dacht ik met eerst goed heet stoken? Graag reaktie van mensen, die daar ervaring mee hebben opgedaan? :W
  24. Gijs Vijs

    accuzuur

    Hallo, medeprutsers en freubelaars! :+ Is er iemand,die iets zinnigs kan zeggen over het volgende: Op alle uitlaten, die van iig Yamaha tweetakten afkomen, zit rijkelijk accuzuur gesprayed. Uiteraard is de accu een keertje overgekookt. Wat is de oorzaak? En hoe is dat te voorkomen? Alle...
  25. Gijs Vijs

    Wiellagers

    Hallo, is er onder jullie iemand, die antwoord heeft op deze vraag: Ik heb de wiellagers van mn fiets vervangen. Nu het zaakje gemonteerd zit, draait het niet echt soepel. Komt dat nog of is er iets mis?? Heb de oude er zelf uit getikt en de nwe zijn er zachtjes ingeperst met een hydrolische pers.
Terug
Bovenaan Onderaan