Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motorsmurf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Motorsmurf

    Diverse onderdelen CBR 600 F2/F3

    Hoi, Ik heb verschillende onderdelen liggen voor een CBR 600 waar ik van af wil. Misschien kan ik er hier iemand blij mee maken. Het ligt me een beetje inde weg. Kijk even op MP http://www.marktplaats.nl/verkopers/2070339.html. Sorry te lui om alles op het MF te zetten ;) Mocht je naar...
  2. Motorsmurf

    Toerenteller CBR600F3 werkt niet

    Hoi, Kan iemand mij helpen met het volgende probleem? Mijn toerenteller op mn CBR600 F3 doet het niet. Hij word electrisch aangestuurd. Weet iemand hoe ik dit kan doormeten of het aan de motor of aan de teller zelf ligt? tnx
  3. Motorsmurf

    Verschillende onderdelen CBR600 F2 PC25

    Hoi, Ik heb verschillende onderdelen te koop voor een CBR 600 F2. Ik ben deze in onderdelen aan het verkopen. Ik heb alles op MP staan dus kijk hier even: Joris uit Winkel - Advertenties op Marktplaats.nl Mocht je iets nodig hebben wat er niet tussen staat vraag gerust. De voorvork...
  4. Motorsmurf

    Contactslot cbr 600 F2 op een F3?

    Hoi, Kan iemand mij vertellen of een contactslot van een CBR600F2 op een CBR600F3 past?? Bedankt alvast!
  5. Motorsmurf

    Liefhebbers om een stuk te rijden 6 Juni

    Hoi :W Ik was van plan om vanmiddag een stuk te rijden langs het IJsselmeer. Vanaf Hoorn naar Enkhuizen. Ik ben om 14:30 bij de Mac in Hoorn dus als er iemand wilt aansluiten zie ik het wel.
  6. Motorsmurf

    Nieuwe manier om motorrijders te vangen???

    Ik kwam dit bizarre bericht net tegen op Telegraaf.nl.... Hopelijk halen ze dit niet in hoofd in Nederland ;) Buitenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
  7. Motorsmurf

    Scottoiler

    Hallo. Wie kan mij aan een paar voorbeelden helpen hoe ik het best mn scottoiler kan monteren. Ik loop giga te klooien maar het wil niet lukken |(. Ohja ik heb een CBR600. Alvast bedankt.
  8. Motorsmurf

    Gezocht.... Tijdelijk pakeerplaats in Vlissingen

    Avond.... Ik moet morgen in Vlissingen aan boord stappen van een sleper. Nu zoek ik een tijdelijk veilige parkeerplaats. Met tijdelijk bedoel ik een week. Heb niet zoveel zin om met de trein te gaan of mn motor daar de hele week te laten staan. Kan iemand mij helpen???
  9. Motorsmurf

    Blauwe CBR600

    Hallo Wie kan mij de kleurcode vertellen van het honda blauw. Ik heb het ooit een keertje gezien op een Blackbird in Engeland en volgens mij is dat precies dezelfde kleur blauw als mijn CBR600F. Aangezien ik het kontje wil laten spuiten in dezelfde kleur... Gaat om deze kleur blauw:
  10. Motorsmurf

    Gezocht: Een voorvorkpoot CBR600F3 PC31

    Ik zoek een voorvorkpoot voor een CBR600F3. Waar het mij om gaat is de instelling van de vering. Dus als de buiten kant beschadigd of krom is maakt niet uit. Weet niet of het belangerijk is maar bij gaat om de rechterpoot. Dus heb je er eentje liggen of weet je waar ik dit kan vinden hoor ik het...
  11. Motorsmurf

    Wat voor olie in een CBR600 van '96

    Ik heb sinds gisteren een CBR600F in mijn bezit. Alleen ik ga morgen een kleine beurt geven aan um. Maar wat van olie kan ik er het beste in doen half of vol synteeth?? Alvast bedankt
  12. Motorsmurf

    Motorsmurf heeft eindelijk een nieuwe motor

    Ik heb vanmiddag eindelijk mijn motor gekregen die ik al heeeeel lang wou hebben. Ben van de week wezen kijken bij Motoport in Wormerveer omdat ik schoon genoeg begon te krijgen van mijn oude motor een honda VF750F. Deze had ik in een week tijd 5 keer uit elkaar gehaald en het was nog niet goed...
  13. Motorsmurf

    Boehoe kan weer opnieuw beginnen

    2 weken geleden had ik in belgie mijn koppakking eruit liggen.... Vandaag had ik dus alles weer inelkaar en aangesloten van het 2de blok dat ik nog had. Voor ie het deed kon ik alweer een startmotor wisselen bleek overleden te zijn(gelukkig had ik er nog eentje). Dus de eerste keer proberen te...
  14. Motorsmurf

    Vloeibare pakking

    Ik heb vloeibare pakking nodig. Maar welke is de beste en niet al te duur? Iemand een idee welke ik het beste kan gebruiken? p.s. sorry als dit topic hier niet thuis hoort ik zat namelijk te twijfelen tussen hier of techniek......
  15. Motorsmurf

    Cilinders opmeten

    Ik heb van het weekeinde mijn koppakking eruit geblazen en moet ik deze dus vervangen. Nu stond er al op het programma om mijn zuigereren te vervangen. Ik wil ook graag weten of de cilinders gehoond moeten worden. Als dit moet moet ik dus het hele blok uitelkaar halen (V4 Honda geen losse...
  16. Motorsmurf

    Eigenwijze voorvork keerring

    Ik heb een heel groot probleem. Ik ben vanmiddag om 1430 begonnen met het vervangen van mijn keerring..... poot 1 was er met 5 minuten uit. Poot 2 na 4 uur proberen (door mij, motormonteur en een klant van daar) keerring er nog steeds niet uit :( Niemand wist hoe dit mogelijk was. Keerring zit...
  17. Motorsmurf

    Zuigerveren

    Ik ben van de week bij safe motoren geweest. Daar kwam het gesprek op over zuigerveren. Nu heb ik een verlaagde compressie (denk dat het de zuigerveren zijn). Bij safe zeiden ze dat het eventueel vuil kon zijn tussen de zuiger en veren. Ze zeiden ook dat ze dat probleem wel eens hadden gehad en...
  18. Motorsmurf

    Thermo ondergoed

    Hallo allemaal. Ik ben zonet naar de winkel geweest en daar zag ik thermo ondergoed liggen voor een leuke prijs. Zowel trui als broek 29 euro. Allebei uitgevoerd met een windstopper. Het merk is Fristadt. Ken iemand dit merk? Zo ja is het de moeite waard om het kopen of is het beter om me geld...
  19. Motorsmurf

    cdi units testen

    ik heb een probleem met mijn elctrische gedeelte van mijn motor nu zat ik te denken aan mijn cdi units. weet iemand waar ik deze kan laten testen.... ik heb behoorlijk gezocht safe en motoport gebeld maar die wisten ook niks/ konden het niet doen... terwijl wegenw8 zei dat het wel ergens moets...
  20. Motorsmurf

    alarmlichten

    Ik heb afgelopen dinsdag alarmlichten voor mijn motor gekocht bij safe merk PFS AL voor 35 euro.ik ga ze eerdaags in bouwen heeft iemand ervaring met dit spul of het goed ja of de nee?? systeem is vrij simpel en de goedkoopste oplossing of ik moet blauw liggen voor safety lights.
  21. Motorsmurf

    Help koplamp valt uit met remmen

    ik ben gisteren ergens achter gekomen waar ik niet blij mee ben. als ik hard aan rem in zijn 3de of 4de versnelling valt mijn koplamp en mijn tellerverlichting weg. het is alleen in de 3de of 4de versnelling (weet niet precies welke). ik geloof dat het in mijn achterrem licht zit. iemand een...
  22. Motorsmurf

    Help papieren kwijt

    Help ik baal als een stekker ben mijn kenteken papieren en mijn rbw kwijt. Hoe moet ik dit oplossen en wat gaat het me kosten allemaal?? iemand die ervaring die daarmee heeft???
  23. Motorsmurf

    verzamelen voor Mega Meeting kop van noord holland

    Ik zat te denken omdat er best veel mensen van uit noordholland richting amersfoort gingen. En ik geen zin heb om alleen te rijden daarna toe om om 10 uur te verzamelen op de A8 bij het esso tankstation. Mensen intresse om daar heen te komen en aan te sluiten?? Laat het ff weten tot zondag de...
  24. Motorsmurf

    Foralia Nieuwe Niedorp

    Hallo in het weekend van 22/23 september is er bij mij is in het dorp floralia oftewel bloemenmozaieken. ik vroeg me af of er mensen zin hadden om mee te gaan dan is van een uurtje of 15 tot een uurtje of 22 dat moet ik nog ff opzoeken voor meer info...
  25. Motorsmurf

    Karten

    ik heb een idee gekregen om te gaan karten. Wanneer weet ik nog niet, weet niet wie er mee gaan. Ik werk bij bleekemolen en krijg dan korting en er zijn dus 3 vestingen amsterdam(waar ik werk), mijdrecht en delft. Datum: 12 Juli. Dus mijn bedoeling is om een arrangement te boeken dus dat wil...
Terug
Bovenaan Onderaan