Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Koeno
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Koeno

    FJR 2005 - Uitlaat monteren

    Hi, Samen met een vriend volledige uitlaat systeem aan't monteren op een FJR 1300 uit 2005. De manier waarop de 4 uitlaat bochten in het blok gaan doet ons wat twijfelen. We krijgen geen beweging in de bochten om ze nog dieper te monteren, maar de ruimte tussen de flens & het blok lijkt mij te...
  2. Koeno

    VTR1000F: Stilvallen bij gas los. Backfire & bokken bij constante gas.

    Hi, Ik heb vorig jaar een gecrashte VTR 1000 F gekocht. Motor volledig rijklaar gemaakt (koppingsdeksel was stuk en dus vervangen, veel kosmetisch werk en batterij was stuk). Motor heeft k&n filter & Leovince (race only) uitlaten alsook een dynojet afstelling. Dit allemaal werd door vorige...
  3. Koeno

    Onderdelen transalp 1996 te koop

    Foto's beschikbaar op: koenonline.be/jGallery2/?jgall_dir=bikes%2FXl600v%2F Nog beschikbaar: - Dashboard (10eur), - radiatoren met slangen (30eur), - Kuipwerk (2 zijkuipen, 1 topkuip, 2 zijschildjes, 1 spatbord voor, 1 spatbord achter.) 100EUR (1 zijkuip & topkuip beschadigd) - topkuip frame...
  4. Koeno

    Welke DB-killer past op deze uitlaat?

    Hi 'k Heb onlangs een VTR gekocht met nogal luide SBK Leovinci Titanium uitlaten op. Om het geheel toch wat "aanvaardbaar" te houden zou ik DB-killers willen monteren (en kijken wat het effect is op de motor, waarvan de carbs zijn afgesteld op deze uitlaten). 'k Ben niet thuis in de wereld...
  5. Koeno

    SV 650 S 2004 - scherm

    Hoi Heeft iemand toevallig nog een scherm liggen voor de sv650 S uit 2004? die van ons is in de garage domweg omgetuimeld en scherm is gebarsten... Marktplaats had niet direct een goed alternatief & nieuw vragen ze toch nog 60 a 70 euro...
  6. Koeno

    CB 600 1999 PC34 - Draait enkel bij inhouden startknop.

    Hi, Wij hebben hier een CB 600 uit 1999 staan met een vrij zwaar verleden. Kabelbom & dashboard zijn bijgeknipt/gezaagd om er een cup-motor van te maken. Gekocht als niet rijdende motor, in de hoop hem toch weer rijdend te kunnen maken voor zelf op circuit te gebruiken. Tijdens de eerste...
  7. Koeno

    Welke DB-killer hoort thuis in deze uitlaat?

    Hi Er staat hier een leuke SV 650 S op de werkbank met een mooie Ixil Xtreme 50th anniversary uitlaat erop (zonder db-Killer). Nu is deze toch wel een ietsie pietsie beetje té luid naar mijn zin... Googlen heeft mij niet veel wijzer gemaakt, weet iemand welke db-killer hierin thuis hoort?
  8. Koeno

    Zadel SV 650 S (2000) met lichte beschadiging

    HoiHoi Van een motor die hier al vertrokken is heb ik nog een zadel liggen. Kleine beschadiging die professioneel amateuristisch gefixed is met zwarte tape. De bevestiging/plastic onderaan is wel volledig intact. Mag voor een klein prijsje (+/- 15eur?) van eigenaar wisselen. Zadel leeft/woont...
  9. Koeno

    Suzuki SV 650 S -

    Hoi, Niet ik, maar een vriend van mij verkoopt zijn SV 650 S uit 2000. Nog geen 25.000km op de teller en in vrij propere staat... Verse olie, oliefilter en remvloeistof. Voorvork heeft nieuwe olie & stofkappen & dichtingen gekregen. Carbu's zijn gekuist, dus beestje trekt weer vlot door en...
  10. Koeno

    VTR 1000 voor onderdelen

    Bij deze verkoop ik onze VTR 1000 (1997) in onderdelen. Wij hebben deze gekocht als projectje, maar uiteindelijk zit er gewoon té veel werk aan voor ons. Topkuip, zijkuip, topkuip-frame en originele clipons zijn er niet meer bij. Het blok zelf is niet ok meer, we vermoeden dat de vorige...
  11. Koeno

    CBR 600 F4i - Nokkenaskettingspanner

    Het gaat om (merk, model, bouwjaar, tellerstand): CBR 600 F4i, 2001, +/-45.000km (inclusief 10 a 15 circuitdagen) Het probleem is (wees zo duidelijk mogelijk): ratel tussen 4500 a 5500 toeren (zowel warm als koud) Het is ontstaan op/na/tijdens: / Het volgende is al geprobeerd (wees zo duidelijk...
  12. Koeno

    Kont CBR 600 F4I Sport

    Ik heb onlangs enkele kuipdelen kunnen kopen voor mijn gecrashte cbr terug op te bouwen. Enkel de kont kan ik niet gebruiken. Ik heb een gewone CBR F4I (eendelig zadel) en de kont die ik gekocht heb is voor een Sport (2delig zadel). Bij deze dus te koop: Lichte schade (zie foto's). Prijs...
  13. Koeno

    Onderdelen Honda Varadero 2008

    Nu de varadero verkocht is, en er een beierse dame in de plaat is gekomen, mogen onderstaande dingen weg: 1. Gerbing X-12 Hybrid verwarmde handschoenen. Praktisch in nieuwstaat (1 jaar oud, max 10keer gebruikt). alle nodige kabels zijn aanwezig. prijs vanaf 140euro. 2. Originele...
  14. Koeno

    Gerbing XR 12 Hybrid Handschoenen

    Wegens aankoop van een motor met handvatverwarming zijn deze overbodig geworden... Prijs: 140euro Staat: zo goed als nieuw ( ongeveer 7 keer aangehad) XR12volt Sportieve hybride winterhandschoen foto's vind je hier...
  15. Koeno

    Compressor kopen..

    Hoi, Ik vond niet direct een recent topic en dus bij deze: Ik zou graag een compressor kopen voor thuis gebruik, max budget van +/-250 a 300euro. toepassingen: - (auto/motor)bandjes oppompen. - velgenwissels - kleine sodastraal projectjes. ik had zelf onderstaan model...
  16. Koeno

    Kofferrek + topkoffer voor CB sevenfifty

    Omdat ik mijn sevenfifty niet meer gebruik als reismotor (en deze misschien ook in de verkoop gaat), wil ik mijn kofferrek verkopen, past op de cb Sevenfifty, met bevestiging aan uitlaatophanging, buizen onder het duo zadel en aan de achterste knipperlichten (bij montage rek, moeten de...
  17. Koeno

    Zadel CB Sevenfifty

    Hi, Ik verkoop een zadel van een CB Sevenfifty. Gekocht omdat vrouwlief zelf wou motorrijden, en het originele zadel iets te hoog/breed was. het zadel werd aangepast, maar het rijbewijs blijft achterwege... prijs +/- 50 a 60EUR. Hieronder enkele foto's: nog foto's vind je op...
  18. Koeno

    Walkie talkie set + headsets

    Hoi, Omdat mijn vrouw vorig jaar wou beginnen met haar rijbewijs, had ik een walkie talkie set gekocht met een headset voor in de motor. Omdat het rijbewijs er uiteindelijk niet zal komen, is de set dus overbodig. Het gaat over een Motorola TLKR T80 Extreme. Wat zit er allemaal bij...
  19. Koeno

    Verwarmde vest of verwarmde handschoenen?

    Hi Omdat ik de laatste dagen toch wat last krijg van de kou, was ik in eerste plaats aan het denken aan verwarmde handschoenen... Op't werk kreeg ik de tip om eerder naar een verwarmde vest te kijken. Omdat verwarmde handschoenen eigenlijk symptoom bestrijding is, terwijl een...
  20. Koeno

    HJC IS 16: scharnier stuk

    HoiHoi, Mijn helm heb ik nu ongeveer 4-5 jaar. Sinds enkele weken is het scharnier aan de linkerkant stuk, waardoor het openen of sluiten van het vizier enorm moeilijk gaat en soms eindigt in het lostrekken van het vizier... Nu de helm zelf zit nog goed en ben er best tevreden van...
  21. Koeno

    Wat remt het beste: Trommelrem of Mechanische schijfrem

    Een vraagje... In de garage staat een CB200 met een mechanische schijfrem (dus met kabel) en een CM250 met een trommelrem. (beide niet rijdend ;)) maar wat remt feitelijk het beste? (of het minst slechte, afhankelijk hoe je het bekijkt).
  22. Koeno

    Motor piept en maakt enorm lawaai..

    Hoi, De sevenfifty heeft wat kuren, proberen te omschrijven, want de dealer is op verlof en Koeno zit met een probleempje :) 1e opmerking: bij vorig onderhoud (700km geleden) had dealer gezegd: bij volgend onderhoud zal de koppeling moeten vervangen worden. maar kan nog eventjes verder...
  23. Koeno

    Koppeling die slipte.... rijdt weer normaal?

    Hoihoi Tijdje geleden was ik gaan rijden met de Sevenfifty. De koppeling slipte regelmatig vanaf 6-7000 toeren. door omstandigheden bijna niet meer gereden (en ook geen koppeling laten vervangen), nu gisteren serieuze tocht gereden, vrij sportief gereden... maar de koppeling deed niks...
  24. Koeno

    Ervaringen met Kerozen-motorkledij?

    Hoihoi kent iemand dit merk van kledij? vind er weinig van terug op het internet, hebben wel enkele mooie vesten, Maar kheb wat vragen over de kwaliteit?.... http://www.kerozen.eu/products.aspx zijn er dingen waar op te letten (volgens de site is dikte van het leer 1.2 tot 1.3...
  25. Koeno

    Cb Sevenfifty... last van koud weer?

    HoiHoi, Laatste tijd durft mijn Sevenfifty wel eens weigeren van starten. zondagochtend niet willen starten, je hoort startrelais klikken en de startmotor mooi rond gaan, na wat pogingen gaat de startmotor wat trager... Gisteren de batterij uitgemeten, 12,12v. Dan nog maar is...
Terug
Bovenaan Onderaan