Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vroeem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vroeem

    Suzuki GSX-R 600 k4 loopt slecht

    Goedemiddag, Vandaag was ik onderweg voor een kleine toertocht die ik helaas vroegtijdig moest afbreken. Ik kwam uit Duitsland waarbij ik tevens mijn motor goed doorgetrokken heb. Toen ik niet veel later voor een stoplicht stond begon mijn motor slecht te lopen. Het klonk alsof mijn motor op...
  2. Vroeem

    Richa 2-delig motorpak maat 52

    Beste motorcollega's Gezien de vele kilo's die ik ben afgevallen mag mijn motorpak van het merk Richa weg. Het pak heb ik 4 seizoenen aangehad. Ik ben er nooit mee gevallen of dergelijke en ziet er dus nog goed uit. Mijn lengte is 1.83 Gewicht was in der tijd 85 kilo (maar een paar...
  3. Vroeem

    Remdruk opbouwen

    Goede avond, Helaas moet ik me ook melden bij wie het niet lukt om remmen te onluchten/druk opbouwen. Ik heb mijn remklauwen gereviseerd en zoals het boekje omschrijft netjes terug gemonteerd. Uiteindelijk komt het moment dat je vloeistof door het systeem wilt pompen. Hiervoor speciaal een...
  4. Vroeem

    Headset voor midland bt city

    Goedemorgen, Ik bezit sinds een jaar de Midland bt city samen met mijn vriendin op de motor. Helaas zit er kabelbreuk in de headset. Dit vind ik vrij snel voor zo'n duur apparaat. Nu zocht ik eigenlijk een mogelijkheid om een alternatieve headset aan te sluiten. Is dit mogelijk met een...
  5. Vroeem

    Terugschakelen GSX-R 2004

    Goedemiddag:) Ik heb laatste tijd steeds vaker dat het terugschakelen moeizaam gaat bij mijn Suzuki GSX-R 600 uit 2004. Tijdens het normaal rijden is terugschakelen geen probleem. Echter bij het fors aanremmen voor een rotonde/stoplicht/bocht wanneer er meerdere versnellingen terug geschakeld...
  6. Vroeem

    Rugprotector Alpinestars

    Goedemiddag Heren (en wellicht Dames), Enige tijd ben ik op zoek naar een nieuwe rugprotector ter vervanging voor mijn Dainese rugprotector (deze zit echt waardeloos). Nu is mijn oog gevallen op de Nucleon serie van Alpinestars, of wel de KR1 of de KR2. In principe is de KR1 gericht op...
  7. Vroeem

    Remonderhoud

    Goede avond allen, Mijn remblokken beginnen (enigszins) dunner te worden. Echter de vraag gaat over de schijven. De schijven zijn nog 5,8/5,9 mm dik. Dit is nog voldoende volgens de voorgeschreven 5 mm die op de schijf staat. De vraag die bij mij naar boven komt, hoe dik zijn de schijven...
  8. Vroeem

    OEM Spare parts

    Goedemiddag, Ik heb het eea nodig aan onderdelen voor mijn Suzuki (gsx-r 600 k4). Nu zie ik veel amerikaanse shops met de benodigde onderdelen als pakkingen. Waar vind ik dit online in Europa? Welke webshops gebruiken jullie? Alvast bedankt :}
  9. Vroeem

    oxford hotgrips

    Goedenavond, Recent heb ik een setje oxford hoogrips gekregen van mijn vriendin *O* Echter bij de installatie heb ik de binnenzijde ligt beschadigd. In het handvat zit namelijk een soort tape. Van het laatste stukje is een stuk losgekomen... Zou dit kwaad kunnen? Dient deze tape ter...
  10. Vroeem

    oude Gedore ring/steeksleutels

    Beste mede-forummers Wegens overcompleet heb ik nog wat oude ring en steeksleutels. Voornamelijk van het merk Gedore. Sommige zijn in betere staat dan andere... Bij voorkeur verkoop ik alles het liefst in 1x. Ze bevinden zich in Zuid Beveland, Zeeland. Vraagprijs: wat de gek er...
  11. Vroeem

    Route in tomtom zetten (Mac os)

    Beste forum leden, Ik ga morgen op vakantie naar Normandie. Ik weet al hoe mijn route eruit gaat zien alleen heb ik een probleem. Voorheen maakte ik mijn routes via het programma tyre en gooide ik ze daarna op mijn tomtom. Helaas heb ik er niet bij stil gestaan dat ik enkele maanden geleden...
  12. Vroeem

    tankfolie Suzuki

    Goedemiddag allemaal, Ik wil graag tankfolie op mijn tank hebben om krassen te voorkomen. Op de site van suzuki zelf heb ik folie zien staan voor een hele schappelijke prijs van 15 euro. Dit is alleen voor een suzuki gsx-r 600 k6. Zelf heb ik een k4. Ik was benieuwd of dit past. Heeft iemand...
  13. Vroeem

    Bluetooth headset

    Goededag allemaal :W Ik heb sinds kort een tomtom urban rider. Nu zou ik er graag een bluetooth headset op willen aansluiten, het probleem is alleen welke. Eigenlijk zoek ik een alternatief voor de scala rider dingen, dit vanwege het "apparaatje" wat je op je helm moet bevestigen. Op mijn...
  14. Vroeem

    benodigde tijd 25 kw maken

    Beste mede mf'ers Eindelijk wordt mijn motor aanstaande woensdag 25 kw gemaakt ;( Dit wordt gedaan door Ruud Frederiks in Goes dmv. begrenzen op gashendel. Alleen nu heb ik met mijn duffe kop een afspraak gemaakt, zonder met te realiseren hoe lang het eigenlijk duurt :z iemand hier enige...
  15. Vroeem

    stationair toerental gsx-r

    Beste mede mf'ers, Ik heb zins enkele weken een Suzuki gsx-r600 k4 model. De motor loopt als een zonnetjes alleen 1 ding zit me nog steeds een beetje dwars. Wanneer ik de motor start (start in 1 keer) dan loopt de motor even mooi, dus iets hoger in de toeren. Maar na al enkele seconden gaat...
  16. Vroeem

    kettingsloten

    beste mede mf'ers Ik ben opzoek naar een kettingslot voor mijn motor. Nou heb ik bij de www.slotenonline.nl wel een leuke ketting gezien van AXA de Procarat, heeft misschien iemand er ervaring mee? voor mijn gevoel is het een merk voor fietsen of heb ik het mis :X Dan is er nog een ketting...
  17. Vroeem

    begrenzen van motor

    Aanstaande vrijdag ga ik waarschijnlijk mijn eerste motor kopen, dit is een Suzuki gsx-r600 k4 :9~ Doordat ik moet beginnen met een licht rijbewijs moet ik deze afvoeren. Nu heb ik zoals velen weten 2 keuzes, begrenzen en op uitdraai verzekeren. De andere optie is om hem officieel op kenteken...
  18. Vroeem

    Vroeem is ook nieuw

    Een hele goede middag, Ik lees al heel lang mee op het forum, ik ben nu eindelijk bijna 18 dus ik vond dat ik nu ook wel bij dit "grote mensen" forum mag :+ Donderdag heb ik mijn eerste rijles en vrijdag ga ik waarschijnlijk mijn eerste motor kopen, dit word een Suzuki GSX-R600 uit 2005...
Terug
Bovenaan Onderaan