Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Grolschaholic

    Gasbusjes in koffers

    Dinsdag ga ik op vakantie. Nu vraag ik me af: Hoe kan ik het beste de gasbusjes voor de brander meenemen? Ik weet al wat de helft gaat zeggen: Neem geen brander mee, maar ga uit eten. Nee, ik ga zelf koken. Het leek me al vrij logisch dat ik ze tegen het trillen moet beschermen, dus heb ik...
  2. Grolschaholic

    Zwabberen achterkant

    Met de GSX1100F heb ik een probleem... Op (meestal) compleet onvoorspelbare momenten, begint de achterkant te zwabberen. Op een goed wegdek heb ik nergens last van, mits ik maar rechtdoor rij. Echter in bochten, rechtdoor over putdeksels, iets slechter wegdek, over witte belijning, steentjes...
  3. Grolschaholic

    Snelle vraag

    Past een Bridgestone Battlax 110 op een zx9r? Bvd
  4. Grolschaholic

    GSX600F '94 in onderdelen

    .
  5. Grolschaholic

    GSX600F '94 Voor een prikkie

    Van mijn broer (ook op marktplaats te bewonderen) Rode Suzuki GSX 600F uit 1994. Probleemloos meer dan 50000 km op gemaakt sinds ik hem heb. Tellerstand staat nu nabij de 85 duizend km. Afgelopen winter een schuiver gemaakt. Rijdbare schade is te zien op de foto's. Er moet het e.e.a. aan...
  6. Grolschaholic

    Hoe lang voor zink-alu primer overspuitbaar?

    Het staat namelijk niet op de bus. Staat wel 24 uur voor het droog is, maar ga echt niet 24 uur wachten tussen de lagen. Als ik dan 3 lagen primer, 5 lagen hittebestendig zwart en 3 lagen blank... Dan ben ik anderhalve week verder voor ik de uitlaat eronder kan gooien. Dus mijn vraag is: Hoe...
  7. Grolschaholic

    Honda VF750F opknapper

    Hallo, Verkoop voor een vriend van me. Een project-motor. Honda VF750F Km stand 48.000 Bouwjaar 1983 Richtprijs: 400 euro Het is een motor met werk. Loopt, maar heeft een nieuwe accu nodig. Verder zal hij moeten worden afgesteld. De carborateurs zijn gereviseerd, goede banden, +...
  8. Grolschaholic

    GSX1100F demper

    Hard op zoek naar een einddemper voor de GSX1100F, zit nu een 4 in 1 op met een Laser demper, maar er zit een groot gat in de zijkant van de demper, en geen db killer erin. Een compleet uitlaatsysteem is ook welkom, dan wel graag 4 in 2. Het hoeft niet heel te zijn, als het maar werkt...
  9. Grolschaholic

    Motor oververhit bij snelweg rijden

    *Dit vind ik niet zo leuk* Niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoor ben ik op motorvakantie naar de Eifel geweest. Mooi weekend gehad, nergens last van. Maar op de terugweg werd mijn motor oververhit. En niet een beetje of zo.... Normaal gesproken zit mijn motor zo rond de 210...
  10. Grolschaholic

    GPS routes gezocht Eiffel

    Morgen vertrekken mijn broers en ik naar de Eiffel... Het oorspronkelijke plan was om gewoon op goed geluk te gaan rijden. Nu zijn we van gedachten veranderd, en willen we eigenlijk (met spoed) kijken of een paar mooie gps routes kunnen vinden. Belangrijk is dat ze voor de Garmin 660 zijn...
  11. Grolschaholic

    Nurburgring toegang vraag

    Kun je bij de ring ook kaartjes kopen bij de deur? Of kun je alleen van tevoren kaartjes bestellen via de website?
  12. Grolschaholic

    Verkeerslicht eerst op geel

    Nou... Dames en heren van Nederland... Er is weer een grandioos idee! Laten we de stoplichten eens eerst op oranje laten gaan voor het op groen springt! Dit zorgt er voor dat het koekblik hem alvast in de eerste versnelling kan zetten voordat het groen wordt. Dit zorgt er voor dat er per...
  13. Grolschaholic

    Verkeerde spuitbus gepakt

    Net de hele motor afgespoten met de hogedrukspuit... Alles netjes droog gemaakt en gepoetst... Al het chroomwerk laten blinken... Verlichting en knipperlichten (of er door dat water geen zekering door is...) Nog even de remreiniger erop en de ketting smeren, en ik ben klaar voor de...
  14. Grolschaholic

    Kiezen, kiezen... Informatie gezocht!

    Ik weet het: Proefrijden... Maar het verhaal is als volgt: Ik heb sinds enkele maanden een motor. Heb een Suzuki GSX 750 uit 1982. Rijdt erg soepel, relatief laagtoerig en ziet er goed uit (vind ik) Koffersetje erop en dergelijke... Nou wil het dat ik al wel op een aantal verschillende...
  15. Grolschaholic

    Doodsangsten --> Smidsy

    Een omgekeerde smidsy wel te verstaan... Ik weet het: Als weggebruiker hoor je alles te zien. Net dus even niet... Reed op de snelweg, tussen Hengelo Noord en de Ikea, net ingevoegd, trage auto voor me, autos op de linkerbaan. Dus ik moest even rechts blijven. Langzaam snelheid omhoog...
  16. Grolschaholic

    To blauw, or not to blauw

    Even een vraag betreffende mijn uitlaat... Ik heb een oldtimer, waar een (niet originele) 4 in 1 uitlaat op zit. De situatie is als volgt... Je staat voor de motor, en kijkt op de uitlaatbochten. De linker noem ik voor het gemak even nummer 1, de rechter is dan nummer 4. Bij 2 van de 4...
  17. Grolschaholic

    Discussie: Beschermende kleding

    Ik weet het... Dus het hoeft niet 100x gezegd te worden: ALTIJD beschermende kleding aan. Toch zou ik de discussie wel eens op gang willen laten komen. Ga jij wel eens zonder beschermende kleding? Zo ja, waarom? Wat doe je dan niet? En waarom? Bijv, alleen geen handschoenen, of in een...
  18. Grolschaholic

    Batavierenrace 2011

    Wie rijdt er allemaal mee? Zit zelf in ploeg 2 kreeg ik net te horen. En vooral: Wie rijdt er aanstaande zaterdag mee met de routeverkenning?
  19. Grolschaholic

    Persoonlijke uitdaging

    Wellicht hebben jullie dit topic al gelezen. Echter heb ik nog een idee, dat ik wel ten uitvoer wil brengen. Een solo tocht... Door het verre, exotische.... Overijssel Ik woon zelf in Hengelo, dus mooi dicht bij de deur. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
  20. Grolschaholic

    Jiffy niet in de bagger laten zakken dingetje

    Dames en heren... Ik ben op zoek naar iemand die een jiffy niet in de bagger laten zakken dingetje heeft... Of een tip voor een dagelijks iets dat je ervoor kunt gebruiken. Voor de duidelijkheid... Ik bedoel zoiets Alleen om die te kunnen kopen moet je eerst een account aanmaken en je...
  21. Grolschaholic

    Lang weekend Eiffel

    Nu ik zelf enige maanden mijn A-tje heb, is de verzameling compleet. Mijn broers en ik gaan nu geregeld samen toeren. Nu willen we het laatste weekend van mei (27 t/m 30) naar de Eiffel. De planning is om de heenweg en terugweg in 1 dag te doen (vrijdag en maandag dus) via de snelweg. Paar...
  22. Grolschaholic

    Kappenset GSX 600 f '94

    Dit topic is niet voor mij, maar voor mijn broer. Die vond het nodig om met 80 onderuit te gaan... Alles gerepareerd, nu alleen nog rijdbare kappenschade. Dus hierom eerst inventariseren, daarna eventueel een koop. Bij voorkeur rode kappen, anders een neutrale kleur zoals zwart (aangezien...
  23. Grolschaholic

    Motorlaarzen versus Veiligheidsschoenen

    Ik zit nog te twijfelen of ik motorlaarzen zal gaan kopen. Mijn grote vraag is: Wat is de meerwaarde? Mijn superdeluxe veiligheidsschoenen zijn compleet met stalen neus, stalen zool, gore tex stoffering en lekker hoog, ver boven de enkels. Het enige grote voordeel van motorlaarzen dat ik zo...
  24. Grolschaholic

    Grolschaholic stelt zich voor

    Nou, bij deze! Mijn naam is Erik, 22 jaar, woon in Hengelo (ov). Heb een paar weken geleden een A-tje erbij gekregen op mijn roze pasje, en sinds enkele dagen geleden in het bezit van een GSX 750 uit 1982. Ben me momenteel nog aan het inlezen op dit forum, aangezien er duizenden posts zijn...
  25. Grolschaholic

    Eerste Motor Advies?

    Sinds afgelopen maandag ben ik in het bezit van mijn motor rijbewijs. Uiteraard wil ik zo snel mogelijk een motor kopen. Maar wat voor één? Dat is de vraag. Het segment Toer zit wel in mijn gedachten. Sport spookt ook door mijn hoofd. Iets als een Pan European, GoldWing, Venture of iets...
Terug
Bovenaan Onderaan