Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

1500 euro is al niet veel. Dit is bijvoorbeeld een nette en hetzelfde model: Klik

Je kunt beter goedkoop een RSje kopen met de bedoeling hem na te kijken en dingen te vervangen, dan een dure en er dan vanuit gaan dat je er niks maar aan hoeft te doen. Dan kun je maar zo van de koude kermis thuis komen.
Ja die bij RH motoren had ik ook op het oog. Ik heb ze beide tegen elkaar afgewogen en heb uiteindelijk een naar mijn inziens reël bod gedaan op de RS welke op speurders staat. Dus ik hoop dat hij niet tegenvalt en dat ik maandag weer op een rs250 huiswaarts keer. :)
 
Ga je er rondlopen met een MF sticker op je voorhoofd in de weekenden dan zal ik zwaaien als ik je zie :P
Als je het typische geluid hoort aanzwellen van een goed getunede RS 250 mag je zwaaien :W . Waarschijnlijk ben ik al voorbij voordat je je hand begint te bewegen maar je weet maar nooit.... ;)
 
Waarschijnlijk dezelfde als deze.....

Factory works engine spotted for sale - Motorcycle Racing Nostalgia - The Autosport Forums

full
 
Hallo Allemaal,
Ik wil me even aanmelden bij dit topic, want ik ben sinds afgelopen vrijdag de trotse eigenaar van een Suzuki RGV250 vj22a *D

Foto-TY3QH8BR-D.jpg


Helemaal onbekend ben ik niet met het 2-takt gebeuren want mijn eerste motor was een Kawasaki KR-1S.
Heeft me nooit helemaal los gelaten, en vandaar dat er nu weer een sportieve 2-takt in de garage staat.
Erg technisch onderlegd ben ik niet dus ik zal jullie nog wel eens lastig vallen met een domme vraag.
De kleurstelling is overgens niet helemaal mijn ding, maar dat hindert niet, want ik ben van plan hem om te bouwen tot Schwantz replica in de pespi suzuki kleuren. :]
 
Hallo Allemaal,
Ik wil me even aanmelden bij dit topic, want ik ben sinds afgelopen vrijdag de trotse eigenaar van een Suzuki RGV250 vj22a *D

[afbeelding]

Helemaal onbekend ben ik niet met het 2-takt gebeuren want mijn eerste motor was een Kawasaki KR-1S.
Heeft me nooit helemaal los gelaten, en vandaar dat er nu weer een sportieve 2-takt in de garage staat.
Erg technisch onderlegd ben ik niet dus ik zal jullie nog wel eens lastig vallen met een domme vraag.
De kleurstelling is overgens niet helemaal mijn ding, maar dat hindert niet, want ik ben van plan hem om te bouwen tot Schwantz replica in de pespi suzuki kleuren. :]


Welkom hier eindelijk weer een RGV er bij :W

Stickersetje nodig??
http://motorbikegraphics.ieasysite.com/brownshore_webb_site_009.htm


Of een replica kuipset, vraag met niet of de kwaliteit goed is, ik heb geen flauw idee...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FAIR...5217104QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
 
Welkom hier eindelijk weer een RGV er bij :W

Stickersetje nodig??
http://motorbikegraphics.ieasysite.com/brownshore_webb_site_009.htm


Of een replica kuipset, vraag met niet of de kwaliteit goed is, ik heb geen flauw idee...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FAIR...5217104QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Kuipen zullen wss wel dezelfde kwaliteit als al die bami pangang kuipen zijn... niet je van het maar voor een dergelijke prijs mag je dat ook niet verwachten.
 
Tsja, die kuipdelen had ik ook al gezien.
Of deze: andere Chinees
Wel erg verleidelijk voor die prijs kan ik m'n kuipdelen waarschijnlijk niet laten spuiten, en dan kan ik de orginele kuip houden als reserve.
Hoef ik allleen de tank en wielen te (laten) spuiten.
(Of is er een RGV bezitter die zijn witte wielen wil ruilen met mijn fluor-rode?)
De verkoper heeft wel goede feedback op ebay overgens.....
Ik zal d'r nog eens over denken.
 
Hallo Allemaal,
Ik wil me even aanmelden bij dit topic, want ik ben sinds afgelopen vrijdag de trotse eigenaar van een Suzuki RGV250 vj22a *D

[afbeelding]

Helemaal onbekend ben ik niet met het 2-takt gebeuren want mijn eerste motor was een Kawasaki KR-1S.
Heeft me nooit helemaal los gelaten, en vandaar dat er nu weer een sportieve 2-takt in de garage staat.
Erg technisch onderlegd ben ik niet dus ik zal jullie nog wel eens lastig vallen met een domme vraag.
De kleurstelling is overgens niet helemaal mijn ding, maar dat hindert niet, want ik ben van plan hem om te bouwen tot Schwantz replica in de pespi suzuki kleuren. :]
Welkom! :W

Weer eens een RGV'tje! *D
 
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor bougies? Daar lees ik in de openings post niets over.

De mijne heeft ze beide opgevreten.... bij de staande is de massa-electrode weg, en bij de andere het porcelein.

Volgende project dus.
 
Op welk aanhaalmoment moeten de bougies gezet worden?
Ik kan het niet in de manual vinden.

Ik zie dat er een soort zwarte drap bij het bougiegat weglekt bij de liggende cilinder (kleine hoeveelheid btw), dus daar moet ik ook wat op vinden. Ik zie dat de draad in de kop op één punt beschadigt is, beetje raar dit.

En nog een vraag: Waar kan ik sproeiers verkrijgen in de buurt van Harderwijk? Ik zat te denken om een off-road shop op te zoeken, iemand een suggestie?
 
Laatst bewerkt:
http://www.roteg.nl/bougiengkr5300a105race-p-854.html?cPath=653_694
Zijn dit geen echte race bougies? Maar echt racen doe ik niet. Kun je evengoed deze dan wel gebruiken?

Sproeiers heeft Jerry v/d Heiden wel, in Amersfoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan