Kouwe Klauwenrit 22-02-2014

Gertie

MF veteraan
30 apr 2003
3.670
0
Zwolle (Overijssel)
Beste Mensen,
alweer hebben wij TT-Motoren Zwolle bereid gevonden om als gastheer op te treden en de Kouwe Klauwenrit 2014 als start- en eindpunt te laten zijn.
We hebben een route gemaakt van ongeveer 95 km welke voor TomTom en Garmin beschikbaar is. De route is te verkrijgen bij het startpunt.

De datum is zaterdag 1 Maart 2014


Ook nu weer worden jullie weer voorzien van de superlekkere erwtensoep van Bistro "de Zoete Inval" te Zwolle.

Aanvang ongeveer 11.00 uur met koffie/thee met cake.

Tot de 1e !!!!!!

Opgave is dringend gewenst i.v.m. de te verzorgen hoeveelheid snert en cake.........


De rit gaat ten alle tijde door behalve als de wegen onberijdbaar zijn wegens sneeuw en gladheid.
 
Laatst bewerkt:
Leuk! :]

Aanvankelijk van het weer ben ik wellicht ook van de partij.

Weet nog niet of ik navigatie heb. De FZ1 blijft namelijk thuis onder het kleedje als er pekel of andere narigheid ligt.
Op de GSXR heb ik helaas geen navigatie mount.
 
Laatst bewerkt:
Leuk! :]

Aanvankelijk van het weer ben ik wellicht ook van de partij.

Weet nog niet of ik navigatie heb. De FZ1 blijft namelijk thuis onder het kleedje als er pekel of andere narigheid ligt.
Op de GSXR heb ik helaas geen navigatie mount.

Niet zo erg, je kunt wel bij anderen aansluiten...............


Let op !!!!!!!!!!!!!!!
de rit is een week verplaatst naar zaterdag 1 Maart !!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
De inschrijving "sluit" op woensdag de 26e februari. Dat is niet dat je dan niet mee kan rijden, maar om ervoor te zorgen dat er voldoende snert en cake is............
 
Prima,
op dit moment is er nog heel weinig inschrijving. Blijft dat zo, dan gaat de rit niet door...........houd dus dit topic in de gaten voor de update !
 
ik zit nog even in de dienstruil modus om te kijken of ik een weekenddienst kan ruilen,
maar als het maar een beetje weer is doe ik mee, dus voor de 26e geef ik nog bericht.
Anders kom ik zowieso even naar de nieuwe V strom 1000 kijken en ben met een bakkie koffie ook al tevreden :]

HansD
 
Updateje Kouwe Klauwenrit 01-03-2014

Tot op heden heb ik een mannetje (en vrouw.................) of 19 die zich geïnteresseerd hebben getoond en misschien, zeker, waarschijnlijk wel, nog ff een paar vriendjes vragen, als ie het doet, meegaan/-rijden.
Dus voor zover ziet het er aardig goed uit en gaat de rit gewoon door behoudens ijzel en onberijdbare wegen door sneeuw of zoiets. Regen is geen reden om de rit af te blazen !!!!! Maar nog steeds geldt, hoe meer zielen, hoe meer vreugd............

Op dit moment met alle ifs en buts in ogenschouw genomen:
Kiki
JBi
Ted
Pilatus
Kingcoder
Hans Dortland
Redline Rider
Josip Bros
Rambabbel
P-TA
Miss2
Sticky Steve
Patrick1991
Cooltruck
Gewoon Dennis
Rickz
Gertman
Annanas
JB1
Ybuddie

Gertie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan