Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nu nog opzoek naar blindplaatjes (zoals R&G) voor de passagiersvoetsteunen. Ik had er gevonden welke ook een pootje/beugeltje voor het hitte schild aan zat, maar die kan ik niet meer terug vinden. Weten jullie misschien iets?

Anders worden het de Sato racing hooks...
 
Ik gebruik een andere rammount. de RAM-B-272. Die heb ik dan bevestigd aan de bovenste bout van de linkse clipon en werkt prima. En je houd dan nog overzicht op je dashboard wat ook wel prettig is. Er zijn ook van die plaatjes die je op je stuurdemper kan monteren. Nadeel dan is dat je navigatie het uitzicht op je dash belemmert.
 
Laatst bewerkt:
@stefan Ok ik wist niet dat die ram b 272 geschikt zou zijn. Dan ben mooi goedkoop klaar. Ik vind 100 euro voor een mountplaat veelste duur. Thx
 
Ja ik vond dat dus precies zo. Iemand van waypoint waar ik mijn garmin heb gekocht zei dat. Ik vind het eigenlijk nog een betere oplossing dan die mountplaat.

Zo zit hij nu bij de mijne.

2evgowy.jpg
 
Dat is inderdaad een mooie oplossing. Ik was ook al aan het kijken hoe ik dat voor elkaar moest gaan krijgen.
 
Ja die zijn er. Maar zijn duur, je kan de sleutel niet makkelijk meer in en uit het contactslot halen, en de Garmin zit recht voor je dashboard zodat je daar niks vanaf kan lezen. Sommige hebben de Garmin dichter naar zich toe gemonteerd op de tank tas maar dan kan je niet goed meer op de weg letten als je op je Garmin kijkt. Je moet je hoofd te veel naar beneden richten en dat rijdt echt ruk. Zo rijdt het best ontspannen en overzichtelijk.
 
Ff vraagje. Welke remblokken gebruiken jullie zoal? Ik moet ze vervangen maar twijfel tussen origineel of aftermarket. Ik weet niet wat ik nu heb maar het mag wel wat pittiger. Zat zelf te denken aan brembo road, racing road of originele blokken.
 
Zag per toeval dat deze fireblade bij Ducati Zaltbommel staat of stond, inmiddels wezen kijken?

Wij zijn inderdaad gaan kijken. Dagje vrij genomen en wel zo wijs geweest om 9 uur in de ochtend te bellen. Toen was hij er nog.. Na 1,5 uur rijden daar aangekomen. Moesten ze ons teleur stellen omdat hij net was verkocht. Stond echt perplex, we hadden er speciaal voor gebeld. Geen lullen meer aan natuurlijk. En dan nieteens een bak koffie aanbieden oid, ballen zaak...
 
Oh, da's ruk! Maar begrijp ook wel dat als ze 'm voor een goede prijs kunnen verkopen dat ze dat dan doen, jullie hadden er neem ik aan geen optie op of wel?
Een bakkie aanbieden was inderdaad wel netjes geweest........op zoek naar de volgende dan maar.
Succes!!👍
 
Oh, da's ruk! Maar begrijp ook wel dat als ze 'm voor een goede prijs kunnen verkopen dat ze dat dan doen, jullie hadden er neem ik aan geen optie op of wel?
Een bakkie aanbieden was inderdaad wel netjes geweest........op zoek naar de volgende dan maar.
Succes!!👍

Hadden idd geen optie erop. Maar je verwacht ook niet dat als je belt dat ie 1,5 uur later weg is. Maar we zoeken idd verder :Y
 
Ff vraagje. Welke remblokken gebruiken jullie zoal? Ik moet ze vervangen maar twijfel tussen origineel of aftermarket. Ik weet niet wat ik nu heb maar het mag wel wat pittiger. Zat zelf te denken aan brembo road, racing road of originele blokken.

Ik heb laatst deze gemonteerd en werkt prima, ik heb weinig vergelijksmateriaal dus opzich zegt het niets wat ik zeg :? _O-
 
Ff vraagje. Welke remblokken gebruiken jullie zoal? Ik moet ze vervangen maar twijfel tussen origineel of aftermarket. Ik weet niet wat ik nu heb maar het mag wel wat pittiger. Zat zelf te denken aan brembo road, racing road of originele blokken.
TEN KATE raadde mij de brembo roads aan :Y
 
Ff vraagje. Welke remblokken gebruiken jullie zoal? Ik moet ze vervangen maar twijfel tussen origineel of aftermarket. Ik weet niet wat ik nu heb maar het mag wel wat pittiger. Zat zelf te denken aan brembo road, racing road of originele blokken.

Ik gebruik altijd de originele, op mijn 600's altijd gedaan en wil ze nu ook weer op de blade.
daar zitten de originele op en remt prima en ze zijn vriendelijk voor je schijven, over de aftermarketblokjes hoor je wel eens dat de schijven sneller slijten.

de originele zijn flink aan de prijs als je ze in nederland besteld maar bij kfm in duitsland zijn ze een stuk goedkoper.
 
Iemand nog interesse in een witte soloseat voor een '08/'09 en korte Pazzo's waarvan de koppelingshendel ietsje beschadigd is?

Tevens heb ik nog een aantal originele onderdelen liggen, o.a. rem/schakelset, clip-ons, duosteunen en uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn inderdaad gaan kijken. Dagje vrij genomen en wel zo wijs geweest om 9 uur in de ochtend te bellen. Toen was hij er nog.. Na 1,5 uur rijden daar aangekomen. Moesten ze ons teleur stellen omdat hij net was verkocht. Stond echt perplex, we hadden er speciaal voor gebeld. Geen lullen meer aan natuurlijk. En dan nieteens een bak koffie aanbieden oid, ballen zaak...

Lekker lullig idd. 1,5uur voor niks gereden. '(

Hmm.. 2x Brembo sinter road, en 1 zegt origineel. Volgens mij zijn de OEM remblokken Nissin blokken toch?.

Als dat zo is zijn de nissin blokken bijna 20 euro duurder per setje..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan