Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK, dan rijdt de SV650X hetzelfde als alle voorgaande SV650Ssen. De SV650A met het buisstuur dan waarschijnlijk zoals de SV650N. Ik vond 'm niet saai. Alleen de vering en evt. de voorrem aanpassen en dan ben je er wel met die CafeRacer. :Y
 
Nou. Volgens mij oogt een cafe racer toch wel iets anders dan alleen andere veerrjes en een andere remklauw..
 
Ja uiteraard! Ik bedoel dat je zoals 'standaard' bij een SV650 de vering en evt de voorrem nog even aan moet pakken na aankoop.
Is net als bij de eerdere generaties SV's veel te slap.
 
Hij all,

Ik wil jullie even voorstellen aan mijn nieuwe SV650S :+
Ik zal verder niet teveel spammen, mag eigenlijk niet natuurlijk.
Maarja, zulk nieuw speelgoed wil je toch even showen he :Y

35970854_1719058818171732_2788593570892742656_n.jpg

36063067_1719058751505072_8632911181520044032_n.jpg

35974536_1719058681505079_4120019972225236992_n.jpg
 
Mooie Ducati, *D

Ik heb eigenlijk al heel mijn leven een zwak voor deze italiaanse schones :Y

Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken denk ik zo!
:t
 
Potdorie, gelukkig zit ik thuis. Begon spontaan wat te groeien daar beneden.
Geile fiets, kek rood en ik wil niet eens weten hoe lekker die rijdt ;)
 
OK, dan rijdt de SV650X hetzelfde als alle voorgaande SV650Ssen. De SV650A met het buisstuur dan waarschijnlijk zoals de SV650N. Ik vond 'm niet saai. Alleen de vering en evt. de voorrem aanpassen en dan ben je er wel met die CafeRacer. :Y


Mijn zoon rijdt een 2gen sv s en die zit qua beenhouding een stukje sportiever dan de sv650x.

Bij de sv n en sv s staan de stepjes iets verschillend. Bij de nieuwe sv staan ze zowel bij de x als bij de standaarduitvoering gelijk.

Maar misschien moet je wel oudere knieën hebben om het te merken. :/
 
Laatst bewerkt:
Nog bezoekers aan de TT onder ons?
Ik als Assenaar uiteraard wel en we doen ook nog weer ff mee met de TTNightRide 😎.
 
Jongens, even een vraagje. Ik ben van mening dat m'n SV (met name) stationair een ander geluid produceert dan voorheen. Misschien beeld ik het me in hoor.. Maar het mist dat diepe, solide geluid. Eens? Zo ja, enig idee wat er aan de hand kan zijn?

met name vanaf 0:30
 
Weet niet precies wat ik zou moeten horen? Omschrijf eens..
En wat is er verder dan veranderd?
 
Laatst bewerkt:
Mijn zoon rijdt een 2gen sv s en die zit qua beenhouding een stukje sportiever dan de sv650x.

Bij de sv n en sv s staan de stepjes iets verschillend. Bij de nieuwe sv staan ze zowel bij de x als bij de standaarduitvoering gelijk.

Maar misschien moet je wel oudere knieën hebben om het te merken. :/

Nee, ik denk dat je wel gelijk hebt! De rechtop houding en daarom iets minder sportief staan. Heb zelf de N gekocht voor de houding :) 99er
 
Ja bekend zwak punt.
Ik heb twee OEM SR's eerdoor gedraaid op mijn SV.
Momenteel heb ik die van de Hyosung GT650 (de Chineze versie van de SV650).
Die SR is groter , dus koelt beter. Daarnaast levert deze meer capaciteit.
De geleverde boordspanning is iets hoger en blijft ook met meer stroomafnemers aan langer hoog.
Hij bevalt prima.
 
ANu lees ik op internet dat de spanningsregelaar van de 650 altijd mankementen heeft en dat je beter een andere OEM spanningsregelaar erin kan gooien. Morgen even een voltmeter aanschaffen en kijken welke waardes hij precies aangeeft, maar welke spanningsregelaar raden jullie aan?

De cb1000rr 2004 met typenummer FH008EE, een mosfet regelaar. Wordt niet zo warm, stabieler en kan de sv meeredan aan. Dit is internet geproat, mijne komt er met de grote beurt in.
 
Het lijkt gewoon een stuk armer/zwakker te klinken

Stationair wel gewoon lekker synchroon, geen dipjes?
Zwakker is wel raar, want 2 werkende cilinders klinken veel rustiger dan 1 cilinder die brult om te blijven draaien. Hoor je nog andere verdachte geluidjes?
 
Laatst bewerkt:
Stationair wel gewoon lekker synchroon, geen dipjes?
Zwakker is wel raar, want 2 werkende cilinders klinken veel rustiger dan 1 cilinder die brult om te blijven draaien. Hoor nog verdachte geluidjes?

idd klinkt of de motor even synchroon gesteld moet worden loopt een beetje onregelmatig, verder ijgenlijk niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan