VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey raven, mag ik wat meer informatie over die uitlaten
ik heb er misschien wel belang bij.
 
om de voorkant los te krijgen help een de krik meer naar voren te zetten (heb je natuurlijk al geprobeerd) en er een stuk vloer deel tussen je carter en je krik te doen (beschadig je je carter niet en het draagvlak wordt groter en stabieler. zorg wel dat je de achter kan goed vast zet
:Y 8-)

Vloerdeeltje is natuurlijk standaard 8-) Het is wel een akelig gevoel als je aan het krikken bent en dan de voor- én de achterkant van de motor tegelijk ziet bewegen. Meer naar voren plaatsen gaat niet. Volgens mij is de beste oplossing om vóór én achter een paddock stand te plaatsen, zoals op de grid van het circuit. De paddock stand vóór grijpt dan aan onder de onderste kroonplaat, zodat je zowel het voorwiel als de vorkpoten kunt demonteren. Zo'n ding heb ik niet -O-
 
heb je geen mogelijkheid om de motor van voren op te hangen?
plafondbalk ofzo?
twee spanbandjes om de kroonplaat en balk en ze om en om omhoog ratelen.
werkt perfect en kost geen drol...
 
full


Gepolijste wielen
Remus Revolution ovale uitlaten
Phoenix rem/schakelset
Rood kuipruitje
Kleine blinkers
Andere undertail
 
Laatst bewerkt:
heb je geen mogelijkheid om de motor van voren op te hangen?
plafondbalk ofzo?
twee spanbandjes om de kroonplaat en balk en ze om en om omhoog ratelen.
werkt perfect en kost geen drol...
Yup, kan ook. Is alleen wat lastig in de woonkamer. Ik skip dit deel van de klus even en doe dat wel met beter weer.
 
hallo hakman,

om de voorkant los te krijgen help een de krik meer naar voren te zetten (heb je natuurlijk al geprobeerd) en er een stuk vloer deel tussen je carter en je krik te doen (beschadig je je carter niet en het draagvlak wordt groter en stabieler. zorg wel dat je de achter kan goed vast zet
:Y 8-)

is anders wel lullig als ie om valt :( |( :r ;(

Zo heb ik dat indertijd gedaan

goeten en succes :Y *O* *O* :] 8-) :+ *O*
Raven nog bedankt voor de duo's 8-) en wat een geluid uit je SP zeg :Y
Ik heb zelf toch die andere uitlaten gehaald en tot mijn verbazing (foto was dus nogal vertekenend ;) zijn het dezelfde die ik nu al heb! *D alleen nu ook met silencers! :+
 
He pmugen,

graag gedaan. heb zelf ook genoten en het is fijn dat we elkaar schappelijk kunnen helpen *O* :Y hoop dat het allemaal komt zoals je wilt en dan tot ziens op een clubdag of een andere vtr ontmoeting of eens zo met een stel enthousiasten.

O een tip voor alle SP-ers. als je er een wilt kopen kijk een op ebay italie. niet naast de deur maar eur 5500,- met 17.000 op de klok is het denken waard want de bpm is niet zo veel ( zakt snel de eerste jaren :+ 8-) :] :} :} :Y *O*

groeten aan allemaal
 
He pmugen,

graag gedaan. heb zelf ook genoten en het is fijn dat we elkaar schappelijk kunnen helpen *O* :Y hoop dat het allemaal komt zoals je wilt en dan tot ziens op een clubdag of een andere vtr ontmoeting of eens zo met een stel enthousiasten.

O een tip voor alle SP-ers. als je er een wilt kopen kijk een op ebay italie. niet naast de deur maar eur 5500,- met 17.000 op de klok is het denken waard want de bpm is niet zo veel ( zakt snel de eerste jaren :+ 8-) :] :} :} :Y *O*

groeten aan allemaal

Ik heb de uitlaten ook gekocht bij die andere man en blijken dezelfde te zijn, dus daar ben ik best blij mee want die vond ik eigenlijk nog steeds de mooiste! :}

Nog meer nieuws mensen, onze trip naar The Isle of Man is geboekt *D en ik ga 30 Mei t/m 10 Juni daar heen! :} :] ik hoop veel leuke pics te maken en dan hier een leuk verslagje neer te zetten! 8-)
 
Nog meer nieuws mensen, onze trip naar The Isle of Man is geboekt *D en ik ga 30 Mei t/m 10 Juni daar heen! :} :] ik hoop veel leuke pics te maken en dan hier een leuk verslagje neer te zetten! 8-)

Ik heb net deze gedownload en gebrand:
cover%201.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even voorstellen, ik heet Calvin en nog even (eind maart) en dan krijg ik mijn SP1 !!!!!!!!!!!. Ik zoek nog een undertail, niet nieuw maar wel goed. Suggesties zijn welkom, eveneens als adviezen over andere zaken. Ciao,

Calvin :] :] :] :] :] :W :W :W :W :} :} :} :}
 
Nou het is zover hij staat te glimmen in de schuur. SP-1
uit 2002 met 9700 km op de teller. Heerlijk gevoel om eigenaar te zijn van z'n machine. Een jongens droom die uitkomt!!!!!!!!!!!!!! :Y :Y :Y :Y :Y :9
 
Nou het is zover hij staat te glimmen in de schuur. SP-1
uit 2002 met 9700 km op de teller. Heerlijk gevoel om eigenaar te zijn van z'n machine. Een jongens droom die uitkomt!!!!!!!!!!!!!! :Y :Y :Y :Y :Y :9
proficiat, :} en welkom bij de club! veel veilige kilometers gewenst! Foto's?
 
Piccies!!!!

Ben zelf ook bezig met een SP-1. Net wat je zegt een jongensdroom komt uit.
Heb al een beetje geproefd met de huidige Firestorm, maar de SP-1 is toch weer een trede hoger :}
 
He Vinnie Thx!!!

Ik down hem zelf wel, voordat ik hem via jou gekregen heb en via de veel te dure postservice heb gekregen etc etc ;-) hahaha
Maar hoe vind jij dit soort dvd's? Films zijn voor mij geen prob om te vinden, maar die motor-dvd's kan ik nooit vinden :-(
 
Juist ....... eerste serie van laser waren niet goed. In de beginperiode van de sp was er ook een speciale uitvoering te verkrijgen met deze pijpen er onder.Die hielden het niet zo lang vol, na een kilometertje of 10.000 scheurden ze helemaal kapot. Maar ben wel erg benieuwd of de andere merken het een 50.000 á 80.000 km volhouden.
groet @ndré
ps. Wanneer hebben we een nieuwjaarborrel van de sp club???? haha

carbon geen probleem .een vriend rijd al jaren Leo Vinci"s geen probleem ze verbranden niet, worden niet dikker, en bij het neerkomen Na een Wheelie komen er klappen uit dat gaat nergens meer over maar ze blijven heel en gaan niet stuk

dat probleem was geloof ik ,alleen bij de eerste serie carbon dempers van LASER
 
Juist ....... eerste serie van laser waren niet goed. In de beginperiode van de sp was er ook een speciale uitvoering te verkrijgen met deze pijpen er onder.Die hielden het niet zo lang vol, na een kilometertje of 10.000 scheurden ze helemaal kapot. Maar ben wel erg benieuwd of de andere merken het een 50.000 á 80.000 km volhouden.
groet @ndré
ps. Wanneer hebben we een nieuwjaarborrel van de sp club???? haha

mijn laser carbon dempers beginnen langzamerhand van kleur te veranderen en uit te drogen. geen goed teken lijkt mij zo '( nu maar hopen dat ze nog een tijdje mee gaan zonder stuk te scheuren.......... buy the way, weet iemand wat een setje sportdempers van devil kost voor de SP1?
 
hallo fan T,

pmugen zei het al: optijd je dempervoering vervangen. Dit droogt uit en dan wordt het carbon te heet en de klappen komen te hard op het carbon. Dus aan het werk ander heeft laser een levenslange garantie(? dacht ik) dus kun je ze inwisselen voor titanium (ik weet dat het in het verleden wel is gebeurt)


groeten :] :W *O* :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan