Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet dus in iedergeval 2-3 keer schakelen voor je de snel weg op kan *D

Ik vind dat maar niks dat die supersport 4 cilinders zo'n lange 1 hebben, dan rijd je (indien je niet te hard wilt rijden :o ) de hele tijd in ze 1 of 2 en hooguit een keer in ze 3 of 4 om benzine te besparen....

Ben nu namelijk aan het sparen voor als de MITO 500 uitkomt maar ik vind Aprilia's zo super mooi en heb vroeger daar ook een schakelbrommertje van gehad en die heeft mij toen al het aprilia-virus gegeven :+

Gezien de Milles tegewoordig al voor een mooi prijsje worden aangeboden zit ik wel te twijfelen om niet even te wachten en dan direct voor de mille te gaan, maar ik ben bang dat het vermogen me wat teveel word haha :P
Ik ben op een ZZR1100 begonnen
maar ik heb op een 750 pas echt leren rijden
 
Zijn er mensen die nog weten hoe je het jaartal(bouwjaar) uit het frame en blok nr kunt halen?
Ik weet dat het er in versleuteld is maar weet niet meer hoe! |(
 
Laatst bewerkt:
Gezien de Milles tegewoordig al voor een mooi prijsje worden aangeboden zit ik wel te twijfelen om niet even te wachten en dan direct voor de mille te gaan, maar ik ben bang dat het vermogen me wat teveel word haha :P

kweet nog eentje voor een mooie prijs te koop
 
Ik heb nog een 44 tands titanium liggen.
zijn hier mensen die met 15/44 rijden :?
15/44 is behoorlijk extreem, je gaat dan echt op top inleveren en ook op de snelweg kom je op een hoger toerental uit (5500 RPM bij 130 Km/h). Hoeft beide niet echt een probleem te zijn en je krijgt er écht heel veel acceleratie voor terug })

Op het circuit zal het wel geniaal rijden denk ik!
 
Ik wist niet dat het zo precies kwam. We moeten dus eerst minimaal 2500 posts hebben! Dus jongens, vertel nog 's wat over jullie Mille's!


We kunnen trouwens wel alvast in dit topic beginnen met het plaatsen van foto's en accesoirelijsten, dan kan ik ze meteen toevoegen als nummer 4 weer open is!
Hier dus alvast de uitleg:

Hoe krijg ik mijn Aprilia in de startpost?
Plaats drie foto's met een maximale breedte van 630 pixels in dit topic. Zet er ook bij welke accesoires je op je Aprilia hebt en welk modeljaar 'ie is. Ik zal je motor dan hier plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Okee dan komtie dan gelijk maar.
michello.jpg

4.JPG

3.JPG


- Diverse carbondelen
- Aprilia titanium demper
- Goude OZ-velgen
 
Laatst bewerkt:
en de mijne, Rsv uit 2001 (model 2000) Corser aktiepaketje erop: Ohlins achter, SP-dempers, Bubbleruitje.

full
 
Bij deze;

P8180051%20verkleind.JPG

P8180052%20verkleind.JPG

P8180053%20verkleind.JPG


Extra opties:
- gouden velgen
- titanium Aprilia race-uitlaat met eprom

To do:
- knipperlichten in achterlichten a la Macmille (voor het einde v/h jaar :P)
- Akrapovic Evolution Line 2-2 SBK replica
exhaust.jpg
 
Laatst bewerkt:
Foto's zijn niet super, maar hierbij mijn motor:

7146b30ca11bee7966c1051f0b792676


1d57d74f1db2a8ad18fa5d5d1789d1d0


Aprilia RSV Mille uit 2000

Extra's:
SP dempers
F.Fabbri double bubble ruitje
Velgstriping
Sportbikecam camerasteun
Donkergrijze zijpanelen

In bestelling:
Versnellingsindicator
racekuip
crashpads
 
Dan plaats ik hem ook maar :9

1.JPG

2.JPG

3.JPG


Heb nog geen mod's, hij staat nu lekker binnen. ;(
volgend jaar gaan we beginnen met dingen veranderen. 8-)

Groetjes
 
hierbij de mijn factory 2005
open airsysteem
akra's
ander kleurtje
geen stickers

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan