Nicky Hayden

Een klein foutje, ook al is het lullig. Het grote leed wordt er niet mee versterkt of afgezwakt. -O-

Mee eens dat het grote leed en gemis van Nicky ermee niet verzacht wordt. Het is naar mijn mening gewoon pijnlijk dat dit soort fouten gemaakt worden door de PR-mensen van het ziekenhuis.
 
Ik mag hopen dat dit ongeluk op een of andere manier zal bijdragen aan een groter respect voor zwakkere verkeersdeelnemers.
 
Ik mag hopen dat dit ongeluk op een of andere manier zal bijdragen aan een groter respect voor zwakkere verkeersdeelnemers.

Ik vermoed dat dat wel zal meevallen. Hayden zou een stopbord genegeerd hebben, en heeft een onevenredig grote prijs betaald. :/
 
Laatst bewerkt:
Zo ongeveer een van zijn laatste actie foto's:
DAcXHZbXkAkdJ3Z.jpg:large
 
Mooie herinneringen aan als rijder. Hoe hij domineerde op Laguna Seca en zijn titel pakte in 2006. Triest einde.
 
Gadver wat gebeuren er toch nare dingen. Nicky, een duitse top atlete (overkomt het zelfde als Nicky, overlijd in zelfde ziekenhuis na aanrijding op fiets, bizar), Manchester.......

Nicky, great motorcyclist, great guy!! RIP
 
Er is een memoriam plek voor Nicky ingericht bij Ten Kate in de showroom. Eenieder die wil mag hier het condoleance register tekenen en een herinnering en of bloemetje neerleggen.

18557478_1422548247783302_8621975050016429266_n.jpg
 
Er is een memoriam plek voor Nicky ingericht bij Ten Kate in de showroom. Eenieder die wil mag hier het condoleance register tekenen en een herinnering en of bloemetje neerleggen.

[afbeelding]

Had wel iets dergelijks verwacht. Doen ze netjes. Van de week maar even die kant op.
 
ik weet niet hoe het gebeurt is en is ook niet meer belangrijk,maar ik weet wel dat het op de (race)fiets gewoon gevaarlijk is omdat er totaal geen verdraagzaamheid meer is tussen verkeersdeelnemers.
ik rij zelf in een tourclub en we maken IEDERE week wel een keer mee dat we gesneden worden of erger terwijl wij echt ruimte maken maar het lijkt wel een hype te worden.
we gaan weer een kleurrijk persoon missen. ;( ;(


Hele andere discussie maar wielrenners maken zich vaak niet geliefd. Vele hebben schijt aan alles, en jij en ik als fietser heb ze maar te respecteren anders krijg je nog een grote mond ook...
Het wordt te druk op straat.... da's een feit. Ivm korte lontjes gaat het fout.
 
Ook mijn gedachte, zou een mooi eerbetoon zijn.

Ben blij dat Nicky al MotoGP legend was. Als ze nu als blijk van waardering zijn nummer reserveren zou ik dat een mooi gebaar vinden. Maar persoonlijk hoeft het van mij niet. Op den duur zullen er geen nummers over blijven en daarnaast zullen rijders op dat niveau wel 3 keer nadenken voor ze met zo'n nummer gaan rijden, uit respect.
 
Ben blij dat Nicky al MotoGP legend was. Als ze nu als blijk van waardering zijn nummer reserveren zou ik dat een mooi gebaar vinden. Maar persoonlijk hoeft het van mij niet. Op den duur zullen er geen nummers over blijven en daarnaast zullen rijders op dat niveau wel 3 keer nadenken voor ze met zo'n nummer gaan rijden, uit respect.

Aan de andere kant kan je natuurlijk ook als eerbetoon het nummer 69 kiezen ;)
Het is maar hoe je het bekijkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan