Marc Marquez topic deel II

Je bent nu al 3 dagen nadrukkelijk Marquez aan het verdedigen en dat in zo'n beetje alle motorsporttopics.
De crash van Martin was niet de schuld van Marquez. Maar je kunt niet met droge ogen beweren dat Marquez in zijn loopbaan nogal wat mensen eraf heeft gereden. Of gaat je geheugen niet verder dan de afgelopen race.
Dit jaar heeft hij nog een straf daarvoor gekregen. Hij had natuurlijk wel geluk dat hij die niet uit hoefde te zitten.
Die afkeer naar Marquez komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Volgens mij heeft ie ook de klimaatverandering geintroduceerd. 🤔
Vroegah 🤗
Lekker blijven hangen:t
 
Je bent nu al 3 dagen nadrukkelijk Marquez aan het verdedigen en dat in zo'n beetje alle motorsporttopics.
De crash van Martin was niet de schuld van Marquez. Maar je kunt niet met droge ogen beweren dat Marquez in zijn loopbaan nogal wat mensen eraf heeft gereden. Of gaat je geheugen niet verder dan de afgelopen race.
Dit jaar heeft hij nog een straf daarvoor gekregen. Hij had natuurlijk wel geluk dat hij die niet uit hoefde te zitten.
Die afkeer naar Marquez komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Het gaat niet over vroeger, het gaat over de crash van Martin en Marquez. Wat die vroeger uitgespookt heeft telt niet meer.
Er zijn wereldkampioenen die vroeger ook niet vies waren van hier en daar wat verf uit te wisselen. Maar moeten we daar over blijven zagen?
 
Ik probeer het altijd om te draaien, stel je voor het was mm geweest die er achter zat.. dan reed hij Martin ook van de sokken.
Oftewel, het is de schuld van MM :P
Beide zijn extreem qua rijden en inhalen etc, raken ze elkaar een keer dan vind ik dat vervelend maar kan er wel mee leven.
In dit geval was MM gewoon onschuldig en Martin was iets te gehaast met zn overspeed
 
Het gaat niet over vroeger, het gaat over de crash van Martin en Marquez. Wat die vroeger uitgespookt heeft telt niet meer.
Er zijn wereldkampioenen die vroeger ook niet vies waren van hier en daar wat verf uit te wisselen. Maar moeten we daar over blijven zagen?
Ik blijf nergens over doorzagen.
Als het bij 1 akkefietje was gebleven dan was het allang vergeten. Maar MM is een "Wiederholungstäter" en dan kan je alles na een week wel wegwuiven en zeggen dat je niet in het verleden moet blijven hangen :W
En zoals ik schreef, Martin vs Marquez was de schuld van Martin.
Laten we verder doorzagen over bandendruk!
 
Je bent nu al 3 dagen nadrukkelijk Marquez aan het verdedigen en dat in zo'n beetje alle motorsporttopics.
De crash van Martin was niet de schuld van Marquez. Maar je kunt niet met droge ogen beweren dat Marquez in zijn loopbaan nogal wat mensen eraf heeft gereden. Of gaat je geheugen niet verder dan de afgelopen race.
Dit jaar heeft hij nog een straf daarvoor gekregen. Hij had natuurlijk wel geluk dat hij die niet uit hoefde te zitten.
Die afkeer naar Marquez komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Ik heb het niet precies gevolgd, maar was het niet gewoon bedoeld als geintje?
 
Je bent nu al 3 dagen nadrukkelijk Marquez aan het verdedigen en dat in zo'n beetje alle motorsporttopics.
De crash van Martin was niet de schuld van Marquez. Maar je kunt niet met droge ogen beweren dat Marquez in zijn loopbaan nogal wat mensen eraf heeft gereden. Of gaat je geheugen niet verder dan de afgelopen race.
Dit jaar heeft hij nog een straf daarvoor gekregen. Hij had natuurlijk wel geluk dat hij die niet uit hoefde te zitten.
Die afkeer naar Marquez komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Check titel van dit topic: Goh, raar dat je hier pro-Marquez praat krijgt.
Check naam van forum: Goh, raar dat je hier pro-willekeurige coureur praat krijgt.
Check of er sarcasme is gebruikt: Nogal ja.

Het feit is simpelweg dat sommige mensen hier wederom niet weten hoe snel ze Marquez de schuld moesten geven van een crash waar hij deze niet de oorzaak van was.

Verder beweer ik niks en vul je zelf maar wat in.

Maar dank je dat je jezelf zo druk maakt om mij. Dat waardeer ik enorm :j.
 
Laat je niet zo opnaaien,joh.
Is toch te verwachten?
Tis verder maar eens spelletje 🤷‍♀️

Wat ik vreemder vind is dat het kampioenschap van Bagnaia ,zo weinig leeft 🤔
 
Ik blijf nergens over doorzagen.
Als het bij 1 akkefietje was gebleven dan was het allang vergeten. Maar MM is een "Wiederholungstäter" en dan kan je alles na een week wel wegwuiven en zeggen dat je niet in het verleden moet blijven hangen :W
En zoals ik schreef, Martin vs Marquez was de schuld van Martin.
Laten we verder doorzagen over bandendruk!
Ik bedoelde niet specifiek u, maar meer in het algemeen. Objectief gezien was het Martin zijn fout en dan blijven er andere hier over doordrammen, hier blijven sommige van mening dat het MM zijn fout is , zelfs Martin geeft ZIJN fout toe.
 
Pecco-Bagnaia-Ducati-Lenovo-Team-Ducati-GP23-2023-MotoGP-Valencia-MotoGP-Circuit-Ricardo-Tormo...jpg
 
Tja.. als ie op een Honda rijdt en wiens primaire eigenschap zijwaards eraf gaan is.. dan kon je wel eens gelijk hebben. :+
 
Mij viel eerst dat Alpha tauri shirt op, zie nu pas dat er 2 honden op de foto staan :P


Grapje hoor mensen.. dat van dat shirt dan :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan