M-F MegaTour 2007

Zeg 't maar, wat wordt het..?

  • optie a)

    Stemmen: 10 19,2%
  • optie b)

    Stemmen: 42 80,8%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Status
Niet open voor verdere reacties.
..[me="Arckira"]en eggeater kunnen maar beter nog ff wachten met reserveren van die campings :X _O-[/me]
Idd Arkira, als het zo door gaat dan moeten we gewoon een grote veld huren van een of andere gemeenten }) *D
Dan verandert ook het opzet: nl. van megatour 2007 tot MF verovert "buitenland X" bijna had ik het verklapt :X


Pub sessie moet denk ik sowieso doorgaan want ik heb wel zin in borrel ;) we kunnen het in kleine comité houden :+
 
Ik ben de man van het MFPubAlert scriptje...

IF "pub" @ <AnyTopic\PostsMade>
THEN mailto:RooienDuvel
 
Zei er iemand "world domination"?


Yessszzz World domination :+

full



En ik heb mijn motor vakantie geboekt naar zuid-Frankrijk 8-) Ik zal waarschijnlijk ergens vanuit het zuiden aanhaken op de Mega-Toer waar dat ook naar toe moge gaan (met koffers ;)).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nooit een ander geweest.

Oh, is dat zo... ik dacht een dat U iemand was waarmee ik ooit de nare geweldige ervaring had om mee kennis te mogen maken.


Ik ben de man van het MFPubAlert scriptje...

IF "pub" @ <AnyTopic\PostsMade>
THEN mailto:RooienDuvel
Zo blijf je er wel bij *O* *O*

Ik heb mijn scriptje iets anders wat ik heb zo mijn voorkeuren :)

If "pub" or "bar" @ <anyTopic/Postmade>
and if following <postmade> contain $person in $my_friends_file then
Sendmailto $me


;)
 
A wise man once said: ...

Lekker belangrijk... Heb je enige notie van hoe mooi t weer buiten is?

Ga fietsen, joh. :]
 
Yessszzz World domination :+ En ik heb mijn motor vakantie geboekt naar zuid-Frankrijk 8-) Ik zal waarschijnlijk ergens vanuit het zuiden aanhaken op de Mega-Toer waar dat ook naar toe moge gaan (met koffers ;)).
Zijn er meer koffers :?

Op welke datum wil jij aansluiten Dave :? 8-) Kan ik jou een mailtje sturen waar we dan 'uithangen'.. O-)
 
Op welke datum wil jij aansluiten Dave :? 8-) Kan ik jou een mailtje sturen waar we dan 'uithangen'.. O-)

Op 7 juli 2007 hang ik nog rond in de Provence (F) 8-) en ik hoop t/m de 12e nog in het buitenland rond te hangen :] . Het plan is dan op de 1e camping op 12 juli bij jullie aan te mogen sluiten (waar dat ook moge wezen want tot dusver heeft nog niemand iets losgelaten over waar de MegaTour naar toe gaat B| ).
 
Dit topic heeft ook een schop nodig :P
Dacht dat jullie inmiddels wel in deel 2 verder aan het kleppen zouden zijn :+

Is het al bijna zover B|

Arckira, ging jij nog naar die 24uurs race van Le Mans?
 
Dit topic heeft ook een schop nodig :P
Dacht dat jullie inmiddels wel in deel 2 verder aan het kleppen zouden zijn :+

Is het al bijna zover B|

Arckira, ging jij nog naar die 24uurs race van Le Mans?

Nou ja zeg.... je ziet toch dat er regelmatig gepost wordt. Er is nog niet zoveel over te zeggen nog we moeten nog even geduldig zijn. Pas vlak van te voren worden wat meer zaken duidelijk... als het goed is gaan we (Arckira en Ik ) begin Mei de ritten na rijden en dan zal we waarschijnlijk wat gaan vertellen over waar we naar toe gaan en de "inschrijf formulieren" mailen of toesturen.

Het wachten gaat wel zo voorbij, ga rustig zitten met je ogen dicht (nadat je het volgende hebt gelezen)

Je zit op je motor en het zonnetje schijnt (zoals vandaag )het is 24 graden het is rond 9:30 je gaat met een paar beginnen aan de mooie bochtige weggen waar je je motor zo heerlijk op kan uitlaten! waarna je aankomt op het volgende overnachtingsplaats die groene heerlijke zachte grasveld heeft waar je je tent op kan zetten *O* Daarna ga je met alle andere gezellige mensen samen onder genot van een biertje of ander sinds koude versnapering de belevenissen van die dag doornemen *O* Deze vermaak wordt gedurende de avond steeds heviger en na het nuttigen van een maaltijd en nog een overschot aan enkele alcoholische drank sluiten we de avond met de laatste verhaal en de belofte dat we snel de volgende ochtend weer met elkaar op pad gaan na het nemen van het geweldige ontbijt die voor ons 's morgens klaar staat vertrekken weer op weg naar de volgende mooi bochtige weg....
 
Nou ja zeg.... je ziet toch dat er regelmatig gepost wordt. Er is nog niet zoveel over te zeggen nog we moeten nog even geduldig zijn. Pas vlak van te voren worden wat meer zaken duidelijk... als het goed is gaan we (Arckira en Ik ) begin Mei de ritten na rijden en dan zal we waarschijnlijk wat gaan vertellen over waar we naar toe gaan en de "inschrijf formulieren" mailen of toesturen.

Het wachten gaat wel zo voorbij, ga rustig zitten met je ogen dicht (nadat je het volgende hebt gelezen)

Je zit op je motor en het zonnetje schijnt (zoals vandaag )het is 24 graden het is rond 9:30 je gaat met een paar beginnen aan de mooie bochtige weggen waar je je motor zo heerlijk op kan uitlaten! waarna je aankomt op het volgende overnachtingsplaats die groene heerlijke zachte grasveld heeft waar je je tent op kan zetten *O* Daarna ga je met alle andere gezellige mensen samen onder genot van een biertje of ander sinds koude versnapering de belevenissen van die dag doornemen *O* Deze vermaak wordt gedurende de avond steeds heviger en na het nuttigen van een maaltijd en nog een overschot aan enkele alcoholische drank sluiten we de avond met de laatste verhaal en de belofte dat we snel de volgende ochtend weer met elkaar op pad gaan na het nemen van het geweldige ontbijt die voor ons 's morgens klaar staat vertrekken weer op weg naar de volgende mooi bochtige weg....


Fluit fluit het verhaaltje is uit !

_O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan