Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Jorizzz, kut jongen zeg! Veel sterkte...........Nouja een bakkie misschien wel eventjes maar rijden denk ik echt niet vrees ik. Hoelaat verzamelen jullie bij de Bengel?
 
Daar hebben ze in de wielrennerij toch al lang wat op gevonden? Vroegâh had je al die Toeclips, maar nu heb je toch ook van die schoenen die in je pedaal vastklikken? Is dat nix voor je?

Ja ben gewoon eigenwijs geweest, ik weet dat ze bestaan en dit soort shit voorkomen. B|

schaafwond.jpg


Ik denk dat ik straks toch ff naar de dokter bel. Ik heb amper schrammen op mijn handen omdat ik me daarmee niet opving maar mijn dijbeen zit nu gewoon compleet op slot, het voelt gewoon alsof het gekneust is. En als ik loop (moet gebukt voorover lopen omdat het anders niet gaat) word ik misselijk en begin ik te zweten. Enige medici hier die weten wat dat betekend?

Gisteren hebben mensen mij van de weg geraapt na die knal, ben toen even bijgekomen met een paar glazen water en toen weer naar huis gefietst. Ik had toen nergens last van (ja voelde wel wat pijn maar meer ook niet). De pijn is pas gisteravond laat begonnen en is nu nog even hels als toen. Ook is het zo alles er gewoon 'normaal' uitziet, het is heel dik, maar geen gekke blauwe/gele/paarse kleuren enz. :N

Denk dus niet echt dat het gebroken is, maar gewoon een zware kneuzing ofzo. Dokter is nu met pauze, straks om 13:00 eens bellen wat ze zeggen.

Ik vraag me af of ik zondag kan rijden eerlijk gezegd. Ik had niet verwacht dat het eindresultaat van die crash zo heftig zou zijn. Geen idee hoe snel dit voorbij is (althans, grotendeels voorbij is).

Dus to be continued... :N
 
Laatst bewerkt:
Zojuist contact gehad met de doc: het feit dat ik na de crash na een uurtje nog 10KM naar huis heb gefietst is er niks gebroken. Waarschijnljik is het zwaar gekneust en het kan zeker een paar dagen duren -O-
 
Zojuist contact gehad met de doc: het feit dat ik na de crash na een uurtje nog 10KM naar huis heb gefietst is er niks gebroken. Waarschijnlijk is het zwaar gekneusd en het kan zeker een paar dagen duren -O-
[tourquote]klöden fietste na zijn val tegen vangrail ook nog heel wat bergop voordat hij er achterkwam dat zijn sleutelbeen gebroken was :X [/tourquote]
Het zal echter wel allemaal meevallen. Door zo'n val komen er ook allerlei lichaamseigen verdovings- en stimuleringsmiddelen vrij, als die uitgewerkt zijn kan je je wel eens misselijk voelen. (ging dat fietsen daarna ook makkelijk wat harder ?)

bloeding bij been is het niet ivm ontbreken gekleurde plekken (bloedingen veroorzaken ook vaak misselijkheid), botbreuk (botscheuring?) had de dokter al uitgesloten, maar daar krijg je ook pijn van, geen misselijkheid.

maar geen stuur oid in je buik gekregen?

Dus grote kans dat het een ordinaire flinke kneuzing is. Wees blij dat het je bovenbeen nog is, bij het uit je pedaal schieten zijn meestal andere (edele) delen de klos :X

[me="Ted"]zou overigens niet meer "sportief" willen fietsen zonder klikpedalen ....[/me]

Maar iig sterkte :Y en die schuurplek flink met jodium blijven insmeren ;)
 
Laatst bewerkt:
Het zal echter wel allemaal meevallen. Door zo'n val komen er ook allerlei lichaamseigen verdovings- en stimuleringsmiddelen vrij, als die uitgewerkt zijn kan je je wel eens misselijk voelen. (ging dat fietsen daarna ook makkelijk wat harder ?)

bloeding bij been is het niet ivm ontbreken gekleurde plekken (bloedingen veroorzaken ook vaak misselijkheid), botbreuk (botscheuring?) had de dokter al uitgesloten, maar daar krijg je ook pijn van, geen misselijkheid.


maar geen stuur oid in je buik gekregen?


Dus grote kans dat het een ordinaire flinke kneuzing is. Wees blij dat het je bovenbeen nog is, bij het uit je pedaal schieten zijn meestal andere (edele) delen de klos :X

[me="Ted"]zou overigens niet meer "sportief" willen fietsen zonder klikpedalen ....[/me]

Maar iig sterkte :Y en die schuurplek flink met jodium blijven insmeren ;)

Ohnee helemaal niet. Het punt is dat ik met handen los fietste op dat moment zo rond de 30+ km/u. Toen gleed mijn voet eraf, ik probeerde nog snel naar mijn stuur te grijpen om te corrigeren maar toen was het al te laat.

Zit nu ff wat pijnstillers te slikken (epo, testosteron en overige kreeg ik niet bij de apotheek :P) en we zien wel.
 
Zoooo ff bijlezen :P

Scam ga jij ook nog de kempenroute meerijden? Anders misschien leuk om ff ergens af te spreken? :W

Alle vakantiegangers veel plezier :W Geen vakantie voor mij helaas... ik werk me dit moment helemaal de **** B|

Eneeh Rene, kom gewoon ff een bakkie meepikken :)

Gatverpiellekes da ziet er niet goed uit Jorizzz, beterschap ermee, hopelijk kun je er zondag bij zijn. Ik kom zondag uit Luxemburg direct naar Eersel dus het lijkt me moeilijk ergens af te spreken (kom vanuit het zuiden zijnde Maastricht)

En ja, ik ga natuurlijk met de vrouwen & mannen een stukkie cruizzzzen 8-) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Sjonge gasten wat heb ik vandaag geluk gehad tussen cranendonck en leende zeg. Op weg naar huis. Rijd er een Jeep voor m'n snuffert. Oke meneer geeft 300% geen richting aan i.i.g. Reed wat langzaam dus ik dacht laat ik er voorbij gaan. Wat doet meneer gaat hij linksaf!!!! Het is dat mijn uitlaag zo'n takkeherrie maakt......anders had hij me dus vol geschept. K*T mongool zeg........pffffffffff echt. Je geeft toch richting aan. Waar heb je het anders voor gekregen op je auto???
 
Ik sprak van de week Vavavonne nog, id ehad de datumprikkker voor de kempenroute dus nooit ontvangen... damn. Hier was ze ook al lang niet meer geweest dus. Nog een keer damn. Maar...... misschien is ze er morgen toch bij. Zou leuk zijn!
 
Helaas... ik pas maar voor morgen. Het is nog kut gesteld, wel beter, maar nog altijd kut.... :N

Plan de volgende after-after-after-party maar alvast, dan zorg ik dat ik een week voor de party gewoon niet ga sporten... :r
 
Helaas... ik pas maar voor morgen. Het is nog kut gesteld, wel beter, maar nog altijd kut.... :N

Plan de volgende after-after-after-party maar alvast, dan zorg ik dat ik een week voor de party gewoon niet ga sporten... :r

Jammerrr... '( , echt jammer.
Maar inderdaad, volgende keer beter!
 
@King (
MFAvatar.gif
):

Heb je voicemail al ingesproken en mobiel geprobeerd. Wilde ff afspreken voor morgen amigo. Dus voor de zekerheid ook maar even hier.

Hoelaat bij jou? 11:00u ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan